Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror stemmen min skal gå til Synnøve og Santino, kun fordi Santino er ganske fin å se på 🥰

Anonymkode: 80a77...5a3

Haha for meg er det omvendt, stemmer på Siri fordi Tarjei er så kjekk😂 Synes også det er så søtt måten han klemmer Siri på hver gang det er utestemming.

Anonymkode: df621...80f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at man synes Andreas virker usympatisk? 

Synes han var gjorde det kjempebra i hai-dansen forrige gang også, og tenkte da at han er finalekandidat.

Anonymkode: 129c0...26b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fikk egentlig Andreas tredje dårligste plassering? Programlederne sa at de skulle lese opp i tilfeldig rekkefølge de parene som var videre. Så knotet Katrine det til da det var tre par igjen, og det ble et litt awkward moment. Ikke sikker på om Andreas gjorde det så dårlig, egentlig. Det virker veldig usannsynlig. 

Anonymkode: 3ab9a...19d

Jeg skjønte ikke hva som skjedde da. Spolte tilbake men skjønte fortsatt ikke noe. Sa hun at Siri og tarjej hadde færrest stemmer? 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fikk egentlig Andreas tredje dårligste plassering? Programlederne sa at de skulle lese opp i tilfeldig rekkefølge de parene som var videre. Så knotet Katrine det til da det var tre par igjen, og det ble et litt awkward moment. Ikke sikker på om Andreas gjorde det så dårlig, egentlig. Det virker veldig usannsynlig. 

Anonymkode: 3ab9a...19d

Jo, dessverre. De sa da det var tre par igjen at det var de som hadde fått færrest seerstemmer. Siden Andreas og Mai fikk flest dommerpoeng, tror jeg faktisk de fikk færrest stemmer fra seerne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jo, dessverre. De sa da det var tre par igjen at det var de som hadde fått færrest seerstemmer. Siden Andreas og Mai fikk flest dommerpoeng, tror jeg faktisk de fikk færrest stemmer fra seerne.. 

Hva er egentlig vitsen med dommerpoengene om de ikke har noe å si? Øverst på dommernes liste + nederst på seernes burde i tilfelle ende som midtplassering. Ellers kan de jo nesten droppe hele dommerpanelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva som skjedde da. Spolte tilbake men skjønte fortsatt ikke noe. Sa hun at Siri og tarjej hadde færrest stemmer? 

Anonymkode: 486f0...3fd

Haha, jeg spolte også tilbake og skjønte ikke en dritt 😂  Men litt gøy at ikke alt går på skinner når det er direktesending og de ikke har mulighet til å klippe det vekk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha for meg er det omvendt, stemmer på Siri fordi Tarjei er så kjekk😂 Synes også det er så søtt måten han klemmer Siri på hver gang det er utestemming.

Anonymkode: df621...80f

Enig! Stemmer på Siri fordi jeg liker Tarjei😅 Så hadde hun hatt en annen partner hadde det ikke vært så farlig. 

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tamsi skrev:

Hva er egentlig vitsen med dommerpoengene om de ikke har noe å si? Øverst på dommernes liste + nederst på seernes burde i tilfelle ende som midtplassering. Ellers kan de jo nesten droppe hele dommerpanelet.

Nå er jo ikke dette en seriøs dansekonkurranse, det er et underholdningsprogram....   De kjendisene som har mange følgere, eller byr mye på seg selv får selvfølgelig en del stemmer bare fordi mange av seerne synes det er gøy å ha de med videre. Til og med dommerne gir jo ekstrapoeng for sjarm o.l. Ikke kun danseferdigheter.  Foreløbig kan ikke jeg se noen soleklar vinner her, men synes det er utrolig moro å se på Birgit og Philip og alt de får til 😊

Anonymkode: e9fad...d96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg skulle egentlig ønske at de to med lavest poeng måtte ut i danseduell, og at man først kunne begynne å stemme da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til å bruke gratistemmene på tv2.no... Flere som opplevde det? Det vil jo isåfall ha hatt betydning for resultatet. Håper de fikser opp i det! Og som en annen her skrev: det er et underholdningsprogram - såklart vil hva man synes om personen bety noe for hvem man ønsker å se videre. De legger jo opp til at vi skal bli godt kjent med deltagerne, det er en del av «gamet.» Så klart vil også hva jeg synes om deltakeren påvirke min stemmegivning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg fikk ikke til å bruke gratistemmene på tv2.no... Flere som opplevde det? Det vil jo isåfall ha hatt betydning for resultatet. Håper de fikser opp i det! Og som en annen her skrev: det er et underholdningsprogram - såklart vil hva man synes om personen bety noe for hvem man ønsker å se videre. De legger jo opp til at vi skal bli godt kjent med deltagerne, det er en del av «gamet.» Så klart vil også hva jeg synes om deltakeren påvirke min stemmegivning! 

Jeg prøvde å stemme før duellen men fikk ikke til. Det synes jeg var merkelig. 

Anonymkode: a3a60...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen sikkelig fine proff-dansere i år! De kommer litt mer fram nå som man kan se dem også på Dansebobla.

Tarjei som er så ung og danser med en dame som kunne vært moren hans (nesten). Han er både søt og skikkelig flink synes jeg.

Det samme gjelder for Rikke. Hvis du ser på Dansebobla, ser du hvor mye hun støtter Thomas. Hun er også flink til å lage koreografier som passer for Thomas som er litt stivbeint og lang - og ikke minst full av angst. Hun er en veldig sympatisk ung danser.

Og så elsker jeg Bjørn! En så god og omsorgsfull mann! Han og Agnethe er virkelig det søteste paret. Håper de kommer langt!

Anonymkode: 1c4b6...4b1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært flere år før hvor dansenivået har vært høyere enn det er i år. Er det flere som synes det samme?  Vet jo at det er mer øving og flere programmer igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Oppland skrev:

Jeg synes det har vært flere år før hvor dansenivået har vært høyere enn det er i år. Er det flere som synes det samme?  Vet jo at det er mer øving og flere programmer igjen.

Enig! Jeg ser ingen soleklar vinner ☺️ Men tipper Nate, Marte og Andreas blir topp 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Den eneste jeg ble litt usikker på var Marte i går, håper hun er mer heldig med dansen neste lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen sikkelig fine proff-dansere i år! De kommer litt mer fram nå som man kan se dem også på Dansebobla.

Tarjei som er så ung og danser med en dame som kunne vært moren hans (nesten). Han er både søt og skikkelig flink synes jeg.

Det samme gjelder for Rikke. Hvis du ser på Dansebobla, ser du hvor mye hun støtter Thomas. Hun er også flink til å lage koreografier som passer for Thomas som er litt stivbeint og lang - og ikke minst full av angst. Hun er en veldig sympatisk ung danser.

Og så elsker jeg Bjørn! En så god og omsorgsfull mann! Han og Agnethe er virkelig det søteste paret. Håper de kommer langt!

Anonymkode: 1c4b6...4b1

Helt enig! ❤ blir så glad i de begge ! Så søte og gode mennesker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser heller ikke for meg noen vinner. Marte blir ikke topp tre tror jeg.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd Synnøve røk ut.

Anonymkode: 8c5ba...74e

Enig, synes hun er bedre enn Siri. Siri er så kantete, samt at man ser tydelig at hun ikke klarer å ta bevegelsene helt ut.

Tipper at Siri er nestemann ut, så Agnethe, dessverre. Liker virkelig Agnethe. Men hvis det var opp til meg, så er det på tide at Birgit ryker ut. Hun har fått vist at hun kan "danse" nå. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Håper virkelig at grunnen til at Andreas og Mai var bunn tre i går var fordi folk glemte å stemme, ikke fordi Andreas har for få fans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...