AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #621 Del Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke stemme på den som er dyktigst? Ikke tenk med musa! Anonymkode: 71000...32d Ro ned moralfingeren. Anonymkode: 80a77...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #622 Del Skrevet 3. oktober 2020 Er denne Nate oppkalt etter den legendariske og dessverre avdøde rapperen Nate Dogg? Anonymkode: 4cdcb...4b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 3. oktober 2020 #623 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Andreas fikk så få stemmer? Jeg har han som vinnerkandidat! Anonymkode: 486f0...3fd Enig. Men jeg fikk ikke til å legge inn gratisstemmer på tv2.no før duellen! Jeg hadde tenkt å stemme blant annet på Andreas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #624 Del Skrevet 3. oktober 2020 Håper Siri går videre. Anonymkode: dada6...b75 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2020 #625 Del Skrevet 3. oktober 2020 Stemte på Siri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #626 Del Skrevet 3. oktober 2020 Surt at Santino røk ut! Anonymkode: 80a77...5a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. oktober 2020 #627 Del Skrevet 3. oktober 2020 Synnøve tapte duellen. Var nok rettferdig, det er min mening, men vil savne henne selvsagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #628 Del Skrevet 3. oktober 2020 Helt greit at Synnøve gikk ut. Ville stemt mye om andre kom i duell men hun og Siri var greit. Anonymkode: 0e98a...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. oktober 2020 #629 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Syns det var trist at Synnøve røyk. Liker henne så mye bedre enn Siri, og syns hun var flinkere til å danse også. (Siri er vel nesten garantert å ryke neste uke nå.) Ang Andreas så syns jeg liksom ikke han virker så sympatisk. (Her på Skal vi danse. Har likt han godt i programmene han har hatt.) Tipper det er derfor han får lite publikumsstemmer. Mange stemmer på dem de liker- ikke dem de syns danser best. Endret 3. oktober 2020 av *Emma* 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #630 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt greit at Synnøve gikk ut. Ville stemt mye om andre kom i duell men hun og Siri var greit. Anonymkode: 0e98a...741 Men egentlig kunne Marte like gjerne kommet i duellen. Anonymkode: 0e98a...741 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. oktober 2020 #631 Del Skrevet 3. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Andreas fikk så få stemmer? Jeg har han som vinnerkandidat! Anonymkode: 486f0...3fd Han er kanskje fort gjort å glemme litt? Tviler på at noen mener han danset dårligst / fortjener å ryke ut. Men, han er samtidig kanskje ingen / få sin «favoritt». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #632 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AllahBallah skrev: Han er kanskje fort gjort å glemme litt? Tviler på at noen mener han danset dårligst / fortjener å ryke ut. Men, han er samtidig kanskje ingen / få sin «favoritt». Hadde han kommet i duell ville jeg stemt masse, for han er god til å danse. Anonymkode: 0e98a...741 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 3. oktober 2020 #633 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hadde jo vært en skandale hvis Andreas hadde kommet i duell! Håper at folk bare glemte å stemme, for jeg synes han fortjener å komme til finalen. Men, tror rett og slett at han ikke har så mange fans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 3. oktober 2020 #634 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 6 minutter siden, *Emma* skrev: Ang Andreas så syns jeg liksom ikke han virker så sympatisk. (Her på Skal vi danse. Har likt han godt i programmene han har hatt.) Tipper det er derfor han får lite publikumsstemmer. Mange stemmer på dem de liker- ikke dem de syns danser best. Det inntrykket har overhodet ikke jeg fått. Jeg ble veldig overrasket over av at han havnet blant de tre med færrest stemmer. Endret 3. oktober 2020 av tuppa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #635 Del Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, *Emma* skrev: Syns det var trist at Synnøve røyk. Liker henne så mye bedre enn Siri, og syns hun var flinkere til å danse også. (Siri er vel nesten garantert å ryke neste uke nå.) Ang Andreas så syns jeg liksom ikke han virker så sympatisk. (Her på Skal vi danse. Har likt han godt i programmene han har hatt.) Tipper det er derfor han får lite publikumsstemmer. Mange stemmer på dem de liker- ikke dem de syns danser best. Jeg synes Birgit er kjempesympatisk og en utrolig sterk og fin person. Men ville likevel ikke stemt på henne. Synes dansen skal være det som styrer mest. Anonymkode: 0e98a...741 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #636 Del Skrevet 3. oktober 2020 24 minutter siden, tuppa skrev: Enig. Men jeg fikk ikke til å legge inn gratisstemmer på tv2.no før duellen! Jeg hadde tenkt å stemme blant annet på Andreas. Kanskje det var stemmeproblemer som gjorde at han ikke fikk fler. Så rart at noen mener at Andreas er en man glemmer eller ikke har som favoritt og til og med virker usympatisk. Jeg synes han virker som en knallfin fyr. Synes kona hans er heldig som har en mann som er smart, kjekk, sjarmerende og til og med flink til å danse! Anonymkode: 486f0...3fd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #637 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det var stemmeproblemer som gjorde at han ikke fikk fler. Så rart at noen mener at Andreas er en man glemmer eller ikke har som favoritt og til og med virker usympatisk. Jeg synes han virker som en knallfin fyr. Synes kona hans er heldig som har en mann som er smart, kjekk, sjarmerende og til og med flink til å danse! Anonymkode: 486f0...3fd Han er overhode ikke usympatisk. Veldig sympatisk er han. Men smaken er forskjellig på samme måte som jeg ikke har sansen for nate.så han på love Island forøvrig. Anonymkode: 0e98a...741 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. oktober 2020 #638 Del Skrevet 3. oktober 2020 19 minutter siden, AllahBallah skrev: Han er kanskje fort gjort å glemme litt? Tviler på at noen mener han danset dårligst / fortjener å ryke ut. Men, han er samtidig kanskje ingen / få sin «favoritt». For min del så er han litt forglemmelig tror jeg. Jeg likte han godt i løvenes konge dansen, men de andre dansene har jeg falt helt ut av og glemt å se på fordi det rører meg ikke. Ja, han er flink, men jeg tror det er mangelen på innlevelse som gjør at han ikke skiller seg ut for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #639 Del Skrevet 3. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er denne Nate oppkalt etter den legendariske og dessverre avdøde rapperen Nate Dogg? Anonymkode: 4cdcb...4b3 Tviler. "Nate" er kort for Nathan. Anonymkode: 89951...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #640 Del Skrevet 3. oktober 2020 Men fikk egentlig Andreas tredje dårligste plassering? Programlederne sa at de skulle lese opp i tilfeldig rekkefølge de parene som var videre. Så knotet Katrine det til da det var tre par igjen, og det ble et litt awkward moment. Ikke sikker på om Andreas gjorde det så dårlig, egentlig. Det virker veldig usannsynlig. Anonymkode: 3ab9a...19d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå