AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #581 Del Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker hun kommer til å vinne hele greia Anonymkode: 07ce7...2a9 Det tror jeg også.... Anonymkode: 7d4b6...247 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #582 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Tore sist med å gi poeng fordi han ikke er så dyktig? Så kan han justere poengene ut i fra hva de andre dommerne gir. Anonymkode: 71000...32d Det har jeg også tenkt på, men jaggu slang han inn en 10'er som eneste dommer. Anonymkode: 07ce7...2a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #583 Del Skrevet 3. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første dans ferdig. Jeg kan ikke se hverken dans eller underholdning der altså. Birgit er ei flott jente, men har ingenting i dette programmet og gjøre. Anonymkode: ebdb9...cb9 Hvorfor er det så vanskelig for deg å håndtere at noen klarer å være så sterk, så positiv og samtidig helt rå på dansegulvet? Hva er det egentlig som gjør deg så sinna og negativ? Anonymkode: 1b7d0...8be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 3. oktober 2020 #584 Del Skrevet 3. oktober 2020 Fy søren, Michael er flott! Digget dansen i dag😃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. oktober 2020 #585 Del Skrevet 3. oktober 2020 Michael hadde energien dansen krevet i dag, til stor kontrast fra dansen til Marte synes jeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #586 Del Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, Charminia skrev: Fy søren, Michael er flott! Digget dansen i dag😃 Enig! Syns jeg ser Thomas slå seg løs med en jive på denne måten! Anonymkode: 1ed5f...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #587 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ja, Michael er flink! Anonymkode: f69b2...7cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #588 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Charminia skrev: Fy søren, Michael er flott! Digget dansen i dag😃 Enig med Tore; han kler å ikke drikke! Anonymkode: 77344...9ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #589 Del Skrevet 3. oktober 2020 Kathrine Moholt irriterer vettet av meg Anonymkode: 07ce7...2a9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #590 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Syns jeg ser Thomas slå seg løs med en jive på denne måten! Anonymkode: 1ed5f...219 Thomas er en forsiktig og beskjeden mann som ber om unskyldning for at han er til. Michael er en helt annen type. Syns T formidlet nydelig i dag i SIN dans, der samme gjorde M i sin. Anonymkode: 77344...9ec 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #591 Del Skrevet 3. oktober 2020 Så flink Agnethe var i dag! Imponerende! Anonymkode: f69b2...7cb 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. oktober 2020 #592 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg heier og stemmer Thomas og Rikke. Den beste danseren er han ikke i kveld, men når jeg vet han sliter med sjenanse og nerver så syntes jeg han mester det bra og derfor stemmer jeg på de. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 3. oktober 2020 #593 Del Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kathrine Moholt irriterer vettet av meg Anonymkode: 07ce7...2a9 Enig! Utrolig masete!! "Agnete, Agnete, SE på publikum!". Og sånn tilgjort stemme. Alt er så søtt, og så fint. Blah 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #594 Del Skrevet 3. oktober 2020 Irriterende hvordan Katrine Moholt omtaler moren til Agnethe som "mamma". I den alderen Agnethe er i så hadde det vel vært mest naturlig å bruke fornavnet evt "moren din" Anonymkode: 80a77...5a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 3. oktober 2020 #595 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så flink Agnethe var i dag! Imponerende! Anonymkode: f69b2...7cb Ja, hennes beste dans hittil! 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. oktober 2020 #596 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg synes det er så fint å se en deltaker som Agnethe som danser uten fancy triks og løft. Jeg synes hun var flink i dag, og selv om jeg ikke tror hun kan vinne så er det så herlig å se flott dans uten så mye fokus på triks og løft. For dans er formidling med teknikk i bunn, ikke bare masse fancy greier. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #597 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Thomas er en forsiktig og beskjeden mann som ber om unskyldning for at han er til. Michael er en helt annen type. Syns T formidlet nydelig i dag i SIN dans, der samme gjorde M i sin. Anonymkode: 77344...9ec Det er dansen som skal bedømmes da, ikke personlighet 😊 synes ikke Thomas formidler så mye annet enn at han prøver å komme seg gjennom dansen på en innlært måte. Han lever seg ikke inn i det slik jeg ser det. Men det må være lov å ha forskjellig oppfatning, det er greit 😁 Anonymkode: 1ed5f...219 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #598 Del Skrevet 3. oktober 2020 7 minutter siden, Jaymie skrev: Jeg synes det er så fint å se en deltaker som Agnethe som danser uten fancy triks og løft. Jeg synes hun var flink i dag, og selv om jeg ikke tror hun kan vinne så er det så herlig å se flott dans uten så mye fokus på triks og løft. For dans er formidling med teknikk i bunn, ikke bare masse fancy greier. Hvorfor danser hun uten triks og løft? Anonymkode: 796b3...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #599 Del Skrevet 3. oktober 2020 I dag synes jeg Marte og Siri var dårligst så langt. De to i duellen sammen med antagelig Synnøve i bunn. Synnøve har ikke danset enda, men det hun har vist så langt er ikke det beste. Anonymkode: 0e98a...741 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. oktober 2020 #600 Del Skrevet 3. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor danser hun uten triks og løft? Anonymkode: 796b3...541 Hva slags spørsmål er det? Jeg har kun observert at de holder seg til dans uten mye «show», og jeg liker det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå