Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Folk forandrer seg, men det kan likevel ikke gjøre fortiden om igjen. Jeg har opplevd mobbing, og sårene går aldri bort.

Men skal det være nye kriterier da for å bli med i Skal vi danse? 
Spørsmål 1 i casting: Mobbet du noen da du var barn/ungdom? 
2: Liker du Trump eller Biden? 
3: osv 

Anonymkode: 8ae27...cea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jaymie skrev:

Stemmer Marte i dag. Michael var god, men synes hans tid er kommet nå. 

Jeg stemte også Marthe i dag. Er enig med deg i at det føltes som om det var Michaels tur denne gangen. Han har tross alt vært i fire dueller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det som skjedde i dag. Men er noen enig i at det er sesongenes dårligste SVD sesongen på 16 år?

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, mammamora90 skrev:

Jeg stemte også Marthe i dag. Er enig med deg i at det føltes som om det var Michaels tur denne gangen. Han har tross alt vært i fire dueller. 

Og nate har vært i en og røyk ut ... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greit nok det som skjedde i dag. Men er noen enig i at det er sesongenes dårligste SVD sesongen på 16 år?

Syns nivået er ganske mye dårligere enn det har vært de siste årene i allefall. Minus året da han maleren vant. Da så jeg nesten ikke på, for jeg syns det var dårlig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke lenger hvem jeg heier på. Alle stiller likt, føler jeg, og det er ingen som utpreger seg som en favoritt egentlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nate har vært i en og røyk ut ... 

Beklager å måtte si det, men Nate har generelt vært langt bedre enn Michael i skal vi danse, selv om Michael også har hatt sine moments. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er enig i det. Har sett alle sesongene, men dette er første gang jeg synes nivået på flere av parene har hatt overraskende lite framgang. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier i alle fall på Nate og Andreas. Nate fordi jeg synes han er flink(i enkelte danser) og jeg digger personligheten hans. Den er så unorsk, han liker faktisk å ta plass og være midtpunkt. Jeg synes nordmenn generelt er så kjedelige. Vi skal være ydmyke og stå helt stille i et hjørne og late som at vi ikke er noe.

Andreas er den beste danseren i mine øyne. Han er kjekk og Mai(?) lager utrolig gode koreografier som jeg faktisk husker dagen etterpå. 

Anonymkode: df621...80f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se pene, grasiøse mennesker danse. Men gravide, overvektige, gamle etc er IKKE noe jeg vil se i SVD! De kan være med i 4 stjerners middag, eller noe sånt.

Anonymkode: d9ce1...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker å se pene, grasiøse mennesker danse. Men gravide, overvektige, gamle etc er IKKE noe jeg vil se i SVD! De kan være med i 4 stjerners middag, eller noe sånt.

Anonymkode: d9ce1...274

Ingen av deltakerne har vel vært gravide?

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, Margrethe Røed som var med for en del år siden var gravid under Skal vi Danse.

Anonymkode: 581dd...ffe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, Margrethe Røed som var med for en del år siden var gravid under Skal vi Danse.

Måtte google nå, det var en gravid deltaker i 2009, dvs 11 år siden.. Litt trist at du fortsatt husker noe så ubetydelig såpass mange år etterpå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristin størmer steira for fire år siden.

ble en ekstra utfordring i koreografien en stund uti.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Celtic Heart skrev:

Kristin størmer steira for fire år siden.

ble en ekstra utfordring i koreografien en stund uti.

Ja, sant det. Mente å huske at det hadde vært en til etter Margrethe Røed, ja.

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte google nå, det var en gravid deltaker i 2009, dvs 11 år siden.. Litt trist at du fortsatt husker noe så ubetydelig såpass mange år etterpå.

Aldri tenkt på det å ha god hukommelse som trist før og tenker vel fortsatt ikke det. Var for øvrig ikke meg som sa at jeg ikke ønsker å se gravide deltakere, kommenterte bare at det stemte at noen har vært det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier i alle fall på Nate og Andreas. Nate fordi jeg synes han er flink(i enkelte danser) og jeg digger personligheten hans. Den er så unorsk, han liker faktisk å ta plass og være midtpunkt. Jeg synes nordmenn generelt er så kjedelige. Vi skal være ydmyke og stå helt stille i et hjørne og late som at vi ikke er noe.

Andreas er den beste danseren i mine øyne. Han er kjekk og Mai(?) lager utrolig gode koreografier som jeg faktisk husker dagen etterpå. 

Anonymkode: df621...80f

Jeg håper også at det blir de i finalen. Begge er gode dansere og jeg synes de ligger foran de andre teknisk. Har aldri tenkt at Nate er høy på seg selv, men har har jo en sånn «ja jeg er flink» humor jeg liker (litt unorsk som du kaller det). Andreas sine danser fenget meg ikke i starten på samme måte som Nates, men nå begynner innlevelsen hans å matche teknikken. 

Thomas var koselig å se på i starten, og jeg stemte også på han de første episodene, men nå er han dessverre ikke på nivå med de andre teknisk, og innlevelsen er heller ikke det. Jeg ser han har progresjon, men den er ikke stor nok i forhold til de andre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nadya var også gravid når hun danset med noman, men det var ingen hindring for henne 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen heier jeg uansett mest på proff danserne😍 Neste år kan de gjerne lage SVD med bare proff danserne og ingen kjendiser😉🤪

Anonymkode: 34c3b...5a4

Karianne Vilde fra Farmen har "solgt seg" til SVD. Hun sa på et intervju at hun ville gripe de mulighetene som kom, og at hun gjerne er med på SVD. 

https://www.vgtv.no/video/207071/derfor-har-du-sett-karianne-vilde-fra-farmen-foer

Anonymkode: ebdb9...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karianne Vilde fra Farmen har "solgt seg" til SVD. Hun sa på et intervju at hun ville gripe de mulighetene som kom, og at hun gjerne er med på SVD. 

https://www.vgtv.no/video/207071/derfor-har-du-sett-karianne-vilde-fra-farmen-foer

Anonymkode: ebdb9...cb9

Da gidder ikke jeg å se på SVD😩  Makan til oppmerksomhetssyk dame!

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange av dere som ser på SVD selv har vært konkurransedansere?
Det er mye vi som ser på, som ikke selv har vært dansere, ikke vet hva vi skal se etter for å dømme riktig. Utseende, oppførsel, høyde og vekt mm er ikke avgjørende for hvor god en kan være.
De som stiller opp og er med, er jo ikke dansere i utgangspunktet, men helt vanlige mennesker med andre jobber. Noen tar det lettere enn andre og klarer seg fint, mens andre med utgangspunt på null, sliter lenger for å få det til. Det vi kan se, er at noen blir flinkere og flinkere etter hvert som lørdagene går, mens andre stagnerer fort, men klarer å gjennomføre det de har lært i uka før neste lørdag. Det dommerene ser etter er jo om en person utvikler seg.
Det mange av oss som stemmer gjør, er å stemme på den personen vi liker best og håper går videre til neste gang. Sier ikke alle gjør det, men mange gjør nok det.

Anonymkode: 41ee3...c7f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...