Gå til innhold

Hvorfor kommer han ikke over eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ifølge han var de sammen ca 2 uker, ifølge henne 4 år. Han vanker med henne mange ganger i uka. Skjønner ikke hvorfor, skjønner enda mindre hvorfor ikke jeg ner han dra til h....

Anonymkode: c6ae3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best at du kutter han ut før han ødelegger deg helt. Har du tenkt på at han mulig bruker deg som et "sjalusiobjekt" for å få kontakt med eksen?

Anonymkode: 3e36b...0f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp han og vinn tilbake din egen selvrespekt. You can do it.

Anonymkode: 06780...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke over eksen, vært sammen med min nåværende i 4år, og elsker han. 
 

Eksen min kommer jeg ikke helt over, men kommer heller aldri til og ville være med han igjen, eller møte han.  Hvis du skjønner greia? 
 

Over til din situasjon så hadde jeg ikke funnet meg i at de er med hverandre. Hadde de hatt felles barn ect, men om de ikke har det skjønner jeg ikke hvorfor de skal møtes. Ex er en ex av en grunn. 

Anonymkode: e1d04...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer heller ikke over eksen, vært sammen med min nåværende i 4år, og elsker han. 
 

Eksen min kommer jeg ikke helt over, men kommer heller aldri til og ville være med han igjen, eller møte han.  Hvis du skjønner greia? 
 

Over til din situasjon så hadde jeg ikke funnet meg i at de er med hverandre. Hadde de hatt felles barn ect, men om de ikke har det skjønner jeg ikke hvorfor de skal møtes. Ex er en ex av en grunn. 

Anonymkode: e1d04...456

Ikke barn sammen nei

Anonymkode: c6ae3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke barn sammen nei

Anonymkode: c6ae3...8ce

Da hadde jeg kommet med et kompromiss, exen din eller meg. Blir han kranglete over det, så gå fra han. Samboeren min snakket med exen sin fortsatt når jeg møtte han, sa at jeg ikke syntes det var noe kult. Og da bare blokka han hu overalt. Ikke hørt fra hu siden. Om det blir krangel er det jo et problem for han, og da er han ikke verdt det altså. Støtter litt teorien over her også om at du brukes for sjalusi, at den kan være en mulighet. 
 

Lykke til. 

Anonymkode: e1d04...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg kommet med et kompromiss, exen din eller meg. Blir han kranglete over det, så gå fra han. Samboeren min snakket med exen sin fortsatt når jeg møtte han, sa at jeg ikke syntes det var noe kult. Og da bare blokka han hu overalt. Ikke hørt fra hu siden. Om det blir krangel er det jo et problem for han, og da er han ikke verdt det altså. Støtter litt teorien over her også om at du brukes for sjalusi, at den kan være en mulighet. 
 

Lykke til. 

Anonymkode: e1d04...456

Kan ikke ha vært pga sjalusi, han hadde sagt til henne at han var singel.

Anonymkode: c6ae3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle registrert deg på en datingside. Ville du da skrevet "Snill dame søker en utro løgner som er ute etter noen å behandle dårlig. Gjerne en som fortsatt håper på at eksen vil ta han tilbake"?

Dette er ikke kjærlighet. Du er hekta, og om du bare er bestemt nok og ikke gir opp, så kommer du over han. Dette høres kjent ut, jeg tror du har skrevet om denne mannen mange ganger her på KG. Du vet at det blir ikke bedre, og du vet at du blir ødelagt av dette. Hvorfor tror du at du ikke fortjener å ha det bra?

Anonymkode: 8b28e...102

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er du hun som har skrevet om dette tidligere, som bl.a oppsøkte eksen på jobben hennes? 

Anonymkode: 3f4f8...a92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg kommet med et kompromiss, exen din eller meg. 

Anonymkode: e1d04...456

Det det der ikke et kompromiss. Mener du kanskje ultimatum? 

Anonymkode: 85300...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eier de ting sammen ennå?

Anonymkode: f3420...b3a

Aldri gjort.

 

Anonymkode: c6ae3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...