Gå til innhold

Northug, hva driver du med ...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklaringen på de 40k i kontanter gjorde at alt han sa i dag mistet all troverdighet. «Vekslet tilbake til Norske kroner etter ferie i Spania», liksom. Hallo. Vi er ikke i 1990 lengre. De har fått både kortautomater og minibanker i Syden nå. 

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, trønder skrev:

Forklaringen på de 40k i kontanter gjorde at alt han sa i dag mistet all troverdighet. «Vekslet tilbake til Norske kroner etter ferie i Spania», liksom. Hallo. Vi er ikke i 1990 lengre. De har fått både kortautomater og minibanker i Syden nå. 

Synes det var et imponerende rundt beløp også. Så flaks at 3759,83 euro ble velslet til nøyaktig 40 000!

• Liker 27
Skrevet (endret)
2 hours ago, HunSomSaDetRettUt said:

Kanskje kan dette også få et positivt utslag ala "ta-en-Johaug" hvor alle begynner å kjøpe mange Northug-briller, for å støtte han, slik de gjorde henne. Kanskje skaper folk en "free-Northug"/"støtt-Northug"-kampanje. 

Gjorde folk det? Dette må de virkelig slutte med! Vi kan ikke drive på med å belønne mennesker for å begå alvorlig kriminalitet. Aldri om jeg vil kjøpe noen produkter for å støtte mennesker som holder på slik.

Endret av palass
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, RS_ said:

Northug har i allefall støtte hos Norges Skiforbund

1296929576_sn.thumb.jpg.d943e1a48d20ac497fe40c26de210cae.jpg

Kun fordi Petter vet ting om dem som ikke er bra for dem å få ut i full offentlighet, og kun fordi de vet ting om Petter som han ikke vil ha ut i tillegg. Renkespill kalles det.

• Liker 4
Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)
5 minutter siden, palass skrev:

Gjorde folk det? Dette må de virkelig slutte med! Vi kan ikke drive på med å belønne mennesker for å begå alvorlig kriminalitet. Aldri om jeg vil kjøpe noen produkter for å støtte mennesker som holder på slik.

Jupp. Folk mobiliserte for å kjøpe Johaug klær....sært ja....forståelig, nei

Endret av HunSomSaDetRettUt
Gjest KGbrukerny
Skrevet

Bare noen som vet hvem mannen som var med Petter på pressemøte i dag og var ordstyrer er? 

Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)
3 minutter siden, KGbrukerny skrev:

Bare noen som vet hvem mannen som var med Petter på pressemøte i dag og var ordstyrer er? 

Var det ikke (1. House)/First House.. (hoost hoost skadeomdømme-sikrings-firma... Voksne folk som må holdes i hånda)

Gjest Halvveis
Skrevet
3 minutter siden, palass skrev:

Kun fordi Petter vet ting om dem som ikke er bra for dem å få ut i full offentlighet, og kun fordi de vet ting om Petter som han ikke vil ha ut i tillegg. Renkespill kalles det.

uff, minner meg om sykkelsporten generelt som gjorde det mulig for Armstrong å lure folk så lenge som han klarte..

Gjest KGbrukerny
Skrevet
1 minutt siden, HunSomSaDetRettUt skrev:

Var det ikke (1. House)/First House.. (hoost hoost skadeomdømme-sikrings-firma... Voksne folk som må holdes i hånda)

Ikke manager eller lignende? 

Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet

olympiatoppen

1 minutt siden, KGbrukerny skrev:

Skrevet
12 minutter siden, KGbrukerny said:

Nope. First House.

• Liker 1
Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)

Si ifra, når dommen kommer da #Ikke-greit!!!

Btw...dere her, KUDUS! Dere kan å debattere!! 

Gjest Halvveis
Skrevet

Det kommer nå frem i sportsbransjen idag at flere viste at han drev med dette i årevis. Dette er altså samme banditt som fikk anledningen til å være trener får de viktigste menneskene våre; nemlig våre barn. Jævlig pill råtten sportskultur vi har i Norge. Aldri skal mine barn komme i nærheten av denne bransjen.

Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Halvveis skrev:

Det kommer nå frem i sportsbransjen idag at flere viste at han drev med dette i årevis. Dette er altså samme banditt som fikk anledningen til å være trener får de viktigste menneskene våre; nemlig våre barn. Jævlig pill råtten sportskultur vi har i Norge. Aldri skal mine barn komme i nærheten av denne bransjen.

Over her har vi noen som sier dette er hmm litt greit.............. Hvrordan kan et helt team se på, også si; ansvar er for "fattg-folk". De andre fattge visste, men ikke han rike stjernen. Hva slags dyr har vi med å gjøre?

Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)

Vil alltid være suspekt!

Forbilde >>> resultater. Ikke persona

Gjest AineAvive
Skrevet
2 timer siden, bullehurk skrev:

Ja, personlige tragedier har skjedd før i saker med mindre medietrykk enn dette. Tenk dere litt om, dere som bare spyr ut eder og galle. Prøv å skill litt mellom person og sak.

Men nå vil jeg vel si at det er en stor forskjell på Ari Behn og Northug i det at førstnevnte aldri, så vidt jeg har fått med meg, satte andre i liv fare. Og hovedårsaken til Behn's triste skjebne, slik jeg kjenner den, gikk mye på en dyp kjærlighetssorg og psykiske problemer. Litt uavhengig av mobbingen han ble utsatt for av deler av folket.

Gjest AineAvive
Skrevet
4 timer siden, Brunello skrev:

Synes det er rart han ikke har fått mer pepper for det fjerde forholdet som fremkom på pressekonferansen. Det var den store forbrytelsen. Det viste seg jo at han nylig var kommet hjem fra Spania.

Hvis Corona-tråden her inne står på sine prinsipper, vil det være mer enn pepper i vente på Petter 😂 Holdt han karantenen, må han gjerne dra til Spania for min del. Å kjøre i 200km/t er brutalt mye mer uansvarlig i mitt hode. 

Skrevet (endret)

https://www.nrk.no/sport/petter-northug-innrommer-a-ha-kjort-i-over-200-km_t-i-80-sone-1.15130460

TRONDHEIM/OSLO (NRK): Petter Northug (34) har flere ganger delt videoer av at han råkjører. Nå har politiet flere videoer, bekrefter Northug selv.

Håper denne fjotten blir satt i kasjotten noen år med forbud å kjøre bil resten av livet, men får vel sikkert "kjendis rabatt" 

Endret av Mask
Skrevet
2 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Synes det var et imponerende rundt beløp også. Så flaks at 3759,83 euro ble velslet til nøyaktig 40 000!

Ja, var ikke den summen litt spesiell? Så ligger den i bilen også.. Da må han tydeligvis ha kommet rett fra flyplassen og til denne skiskolen i Trysil.

Ikke bare må han ha hoppet over karantenen, han har også sikkert gått på rødt i tollen siden NOK 25 000 og over må meldes i fra til tolletaten.

Da gir det jo mening.. 😅

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...