trønder Skrevet 21. august 2020 #482 Skrevet 21. august 2020 Forklaringen på de 40k i kontanter gjorde at alt han sa i dag mistet all troverdighet. «Vekslet tilbake til Norske kroner etter ferie i Spania», liksom. Hallo. Vi er ikke i 1990 lengre. De har fått både kortautomater og minibanker i Syden nå. 27
Mrs Robinson Skrevet 21. august 2020 #483 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, trønder skrev: Forklaringen på de 40k i kontanter gjorde at alt han sa i dag mistet all troverdighet. «Vekslet tilbake til Norske kroner etter ferie i Spania», liksom. Hallo. Vi er ikke i 1990 lengre. De har fått både kortautomater og minibanker i Syden nå. Synes det var et imponerende rundt beløp også. Så flaks at 3759,83 euro ble velslet til nøyaktig 40 000! 27
PåPlass Skrevet 21. august 2020 #484 Skrevet 21. august 2020 (endret) 2 hours ago, HunSomSaDetRettUt said: Kanskje kan dette også få et positivt utslag ala "ta-en-Johaug" hvor alle begynner å kjøpe mange Northug-briller, for å støtte han, slik de gjorde henne. Kanskje skaper folk en "free-Northug"/"støtt-Northug"-kampanje. Gjorde folk det? Dette må de virkelig slutte med! Vi kan ikke drive på med å belønne mennesker for å begå alvorlig kriminalitet. Aldri om jeg vil kjøpe noen produkter for å støtte mennesker som holder på slik. Endret 21. august 2020 av palass 1
PåPlass Skrevet 21. august 2020 #485 Skrevet 21. august 2020 1 hour ago, RS_ said: Northug har i allefall støtte hos Norges Skiforbund Kun fordi Petter vet ting om dem som ikke er bra for dem å få ut i full offentlighet, og kun fordi de vet ting om Petter som han ikke vil ha ut i tillegg. Renkespill kalles det. 4
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #486 Skrevet 21. august 2020 (endret) 5 minutter siden, palass skrev: Gjorde folk det? Dette må de virkelig slutte med! Vi kan ikke drive på med å belønne mennesker for å begå alvorlig kriminalitet. Aldri om jeg vil kjøpe noen produkter for å støtte mennesker som holder på slik. Jupp. Folk mobiliserte for å kjøpe Johaug klær....sært ja....forståelig, nei Endret 21. august 2020 av HunSomSaDetRettUt
Gjest KGbrukerny Skrevet 21. august 2020 #487 Skrevet 21. august 2020 Bare noen som vet hvem mannen som var med Petter på pressemøte i dag og var ordstyrer er?
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #488 Skrevet 21. august 2020 (endret) 3 minutter siden, KGbrukerny skrev: Bare noen som vet hvem mannen som var med Petter på pressemøte i dag og var ordstyrer er? Var det ikke (1. House)/First House.. (hoost hoost skadeomdømme-sikrings-firma... Voksne folk som må holdes i hånda) Endret 21. august 2020 av HunSomSaDetRettUt
Gjest Halvveis Skrevet 21. august 2020 #489 Skrevet 21. august 2020 3 minutter siden, palass skrev: Kun fordi Petter vet ting om dem som ikke er bra for dem å få ut i full offentlighet, og kun fordi de vet ting om Petter som han ikke vil ha ut i tillegg. Renkespill kalles det. uff, minner meg om sykkelsporten generelt som gjorde det mulig for Armstrong å lure folk så lenge som han klarte..
Gjest KGbrukerny Skrevet 21. august 2020 #490 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, HunSomSaDetRettUt skrev: Var det ikke (1. House)/First House.. (hoost hoost skadeomdømme-sikrings-firma... Voksne folk som må holdes i hånda) Ikke manager eller lignende?
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #491 Skrevet 21. august 2020 olympiatoppen 1 minutt siden, KGbrukerny skrev: Ikke manager eller lignende?
PåPlass Skrevet 21. august 2020 #492 Skrevet 21. august 2020 12 minutter siden, KGbrukerny said: Ikke manager eller lignende? Nope. First House. 1
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #493 Skrevet 21. august 2020 (endret) Si ifra, når dommen kommer da #Ikke-greit!!! Btw...dere her, KUDUS! Dere kan å debattere!! Endret 21. august 2020 av HunSomSaDetRettUt
Gjest Halvveis Skrevet 21. august 2020 #494 Skrevet 21. august 2020 Det kommer nå frem i sportsbransjen idag at flere viste at han drev med dette i årevis. Dette er altså samme banditt som fikk anledningen til å være trener får de viktigste menneskene våre; nemlig våre barn. Jævlig pill råtten sportskultur vi har i Norge. Aldri skal mine barn komme i nærheten av denne bransjen.
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #495 Skrevet 21. august 2020 (endret) 3 minutter siden, Halvveis skrev: Det kommer nå frem i sportsbransjen idag at flere viste at han drev med dette i årevis. Dette er altså samme banditt som fikk anledningen til å være trener får de viktigste menneskene våre; nemlig våre barn. Jævlig pill råtten sportskultur vi har i Norge. Aldri skal mine barn komme i nærheten av denne bransjen. Over her har vi noen som sier dette er hmm litt greit.............. Hvrordan kan et helt team se på, også si; ansvar er for "fattg-folk". De andre fattge visste, men ikke han rike stjernen. Hva slags dyr har vi med å gjøre? Endret 21. august 2020 av HunSomSaDetRettUt
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 21. august 2020 #496 Skrevet 21. august 2020 (endret) Vil alltid være suspekt! Forbilde >>> resultater. Ikke persona Endret 21. august 2020 av HunSomSaDetRettUt
Gjest AineAvive Skrevet 21. august 2020 #497 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, bullehurk skrev: Ja, personlige tragedier har skjedd før i saker med mindre medietrykk enn dette. Tenk dere litt om, dere som bare spyr ut eder og galle. Prøv å skill litt mellom person og sak. Men nå vil jeg vel si at det er en stor forskjell på Ari Behn og Northug i det at førstnevnte aldri, så vidt jeg har fått med meg, satte andre i liv fare. Og hovedårsaken til Behn's triste skjebne, slik jeg kjenner den, gikk mye på en dyp kjærlighetssorg og psykiske problemer. Litt uavhengig av mobbingen han ble utsatt for av deler av folket.
Gjest AineAvive Skrevet 21. august 2020 #498 Skrevet 21. august 2020 4 timer siden, Brunello skrev: Synes det er rart han ikke har fått mer pepper for det fjerde forholdet som fremkom på pressekonferansen. Det var den store forbrytelsen. Det viste seg jo at han nylig var kommet hjem fra Spania. Hvis Corona-tråden her inne står på sine prinsipper, vil det være mer enn pepper i vente på Petter 😂 Holdt han karantenen, må han gjerne dra til Spania for min del. Å kjøre i 200km/t er brutalt mye mer uansvarlig i mitt hode.
Gjest Mask Skrevet 21. august 2020 #499 Skrevet 21. august 2020 (endret) Quote https://www.nrk.no/sport/petter-northug-innrommer-a-ha-kjort-i-over-200-km_t-i-80-sone-1.15130460 TRONDHEIM/OSLO (NRK): Petter Northug (34) har flere ganger delt videoer av at han råkjører. Nå har politiet flere videoer, bekrefter Northug selv. Håper denne fjotten blir satt i kasjotten noen år med forbud å kjøre bil resten av livet, men får vel sikkert "kjendis rabatt" Endret 21. august 2020 av Mask
Callisto83 Skrevet 21. august 2020 #500 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, Mrs Robinson skrev: Synes det var et imponerende rundt beløp også. Så flaks at 3759,83 euro ble velslet til nøyaktig 40 000! Ja, var ikke den summen litt spesiell? Så ligger den i bilen også.. Da må han tydeligvis ha kommet rett fra flyplassen og til denne skiskolen i Trysil. Ikke bare må han ha hoppet over karantenen, han har også sikkert gått på rødt i tollen siden NOK 25 000 og over må meldes i fra til tolletaten. Da gir det jo mening.. 😅 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå