Marigrete Skrevet 16. august 2020 #321 Skrevet 16. august 2020 Hvis han ikke var ruset når han ble tatt så tenker jeg det er mediestrategi fra hans (og apparatet rundt) side å ikke poengtere dette på Instagram. Han vet at det vil spekuleres mye i at/om han kjørte i rus, at mange automatisk vil tro det og at media vil vinkle i den retning. Når det da kommer ut at han ikke var ruset så vil sympatierklæringene hagle. Da blir han offeret som urettmessig ble forhåndsdømt. 6
Marigrete Skrevet 16. august 2020 #322 Skrevet 16. august 2020 6 minutter siden, Jean-Jaques skrev: Ja særlig på Oslo vest. jeg støtter nrodthug og synes at han viser seg som en sårbar, ikke-perfekt person. Han er for meg alltid en av Norges mest spesielle og beste idrettsstjerner uansett! Nordthug❤️ Så hvis jeg inntar rusmidler i morgen tidlig, og deretter setter meg i bilen og kjører barna til skolen- for deretter (hvis jeg blir tatt vel og merke) skriver et innlegg på Instagram hvor jeg legger meg flat- så vil du støtte meg og synes at jeg viser meg som en sårbar, ikke- perfekt mamma? 34
india76 Skrevet 16. august 2020 #323 Skrevet 16. august 2020 22 minutter siden, Jean-Jaques skrev: Ja særlig på Oslo vest. jeg støtter nrodthug og synes at han viser seg som en sårbar, ikke-perfekt person. Han er for meg alltid en av Norges mest spesielle og beste idrettsstjerner uansett! Nordthug❤️ Oslo vest er vel ikke akkurat så veldig fint om man har et gram av dybde og intelligens. De fleste som bor der er overfladiske arvinger. Ikke akkurat et drømmemiljø om man leter etter mening og innhold. 6
Daraya Skrevet 17. august 2020 #324 Skrevet 17. august 2020 6 timer siden, Jean-Jaques skrev: Ja særlig på Oslo vest. jeg støtter nrodthug og synes at han viser seg som en sårbar, ikke-perfekt person. Han er for meg alltid en av Norges mest spesielle og beste idrettsstjerner uansett! Nordthug❤️ La oss håpe at du syns det er greit at du blir lam av en idrettsstjerne når han er ruset og kræsjer i din bil. Sikkert forskjell mellom Northug og en ukjent fyr som muligens stemmer for fremskrittspartiet. /ironi off. 17
Katten.2.0 Skrevet 17. august 2020 #325 Skrevet 17. august 2020 "Petter Northug er siktet for kjøring i høy hastighet, kjøring i ruspåvirket tilstand og oppbevaring av narkotika. Det opplyser politiadvokat Silje Haugerstuen Bergsholm til VG." 13
Sam Jones Skrevet 17. august 2020 #326 Skrevet 17. august 2020 16 minutter siden, Katten.2.0 skrev: "Petter Northug er siktet for kjøring i høy hastighet, kjøring i ruspåvirket tilstand og oppbevaring av narkotika. Det opplyser politiadvokat Silje Haugerstuen Bergsholm til VG." Huff. Stakkars. Husk at det er like vondt å slå som å bli slått. *ironi* 9
Apis Skrevet 17. august 2020 #327 Skrevet 17. august 2020 17 minutter siden, Katten.2.0 skrev: "Petter Northug er siktet for kjøring i høy hastighet, kjøring i ruspåvirket tilstand og oppbevaring av narkotika. Det opplyser politiadvokat Silje Haugerstuen Bergsholm til VG Politiet bruker vel alkoholpåvirket når det er alkohol i bildet, så da er det nærliggende å tro det handler om kjøring under kokainrus 11
Jdz Skrevet 17. august 2020 #328 Skrevet 17. august 2020 Han må lære seg å ikke kombinere rusbruk/oppbevaring med råkjøring. Har du dop i bilen så holder du fartsgrensa! 3
Chiubi Skrevet 17. august 2020 #329 Skrevet 17. august 2020 På 15.8.2020 den 13.51, Lemmon skrev: Støtter Petter, uansett, på samme måte som jeg hadde støtta en bror eller søster..,eller venn. Det er ikke folket som skal dømme, det har vi rettsvesenet til. Det er ingen fakta på Bordet enda hvilken påvirkningsgrad Petter hadde i blodet. Vil Tro det We prosedyre med spyttprøver ved høy hastighet og de kan inneholde små spor, selv om han er innenfor lovlig promillepåvirkning. Må vi mennesker alltid ha så lett for å dømme andre. Rekk opp hånda den som aldri har gjort en eller flere feil her i livet. Lik kommentaren min om du vet at du også har gjort noe dumt som kunne medføre sanksjon om du ble avslørt. La rettsvesenet ta seg av dette og la oss andre være medmennesker. Kanskje det Er akkurat du som trenger et medmenneske neste gang Hadde du støttet Petter uansett, hvis han hadde kjørt i hjel din bror, søster eller venn i ruset tilstand? 15
india76 Skrevet 17. august 2020 #330 Skrevet 17. august 2020 Akkurat som jeg sa så er han altså siktet for å ha kjørt i ruspåvirket tilstand. Folk er ekstremt naive, dere må våkne opp til den virkelige verden. 18
Apis Skrevet 17. august 2020 #331 Skrevet 17. august 2020 1 time siden, india76 skrev: Akkurat som jeg sa så er han altså siktet for å ha kjørt i ruspåvirket tilstand. Folk er ekstremt naive, dere må våkne opp til den virkelige verden. Naive, eller det andre kaller objektive, vente på siktelsen, tiltalen og dommen før en mener for mye. 4
Strawberrie <3 Skrevet 17. august 2020 #332 Skrevet 17. august 2020 Har personlig alltid hatt sansen for Petter Northug, idrettsgal som jeg er, og han har gitt oss så utrolig mange flotte idrettsprestasjoner at vi nok ser oss litt blind på det. I tillegg en jovial og gladgutt fra Trøndelag som mange kjenner seg igjen i. Men, dette er bare tragisk. Han har nå ødelagt for seg selv, ødelagt sin fremtid og hvem vet hvilke andre konsekvenser dette kommer til å få utenom det juridiske. Han flyttet jo til Oslo akkurat for å komme seg unna kokainmiljøet i Trondheim, og legge dette bak seg (vet dette), men har ikke vært sterk nok tydeligvis. Nå håper jeg at han får den hjelpen han trenger og kommer seg på beina igjen. 5
india76 Skrevet 17. august 2020 #333 Skrevet 17. august 2020 52 minutter siden, Apis skrev: Naive, eller det andre kaller objektive, vente på siktelsen, tiltalen og dommen før en mener for mye. Det trengs ikke mer enn å se på hans tidligere handlinger samt "personligheten" til fjotten for å skjønne disse tingene. 6
Rosaboble15 Skrevet 17. august 2020 #334 Skrevet 17. august 2020 2 timer siden, india76 skrev: Akkurat som jeg sa så er han altså siktet for å ha kjørt i ruspåvirket tilstand. Folk er ekstremt naive, dere må våkne opp til den virkelige verden. Forskjellen her er jo at om dette hadde vært en vanlig person og ikke en kjendis, så hadde ikke alle følt behov for å uttale seg eller forhåndsdømme i samme grad. Har han kjørt i ruspåvirket tilstand, så får man jo tidsnok vite det, og så kan man ta det derfra. Det er mange som blir siktet for ruspåvirket kjøring i dette landet, mange av de er også skyldige, uten at de får føle hele folkets vrede av den grunn. Jeg har aldri likt Northug spesielt godt, og hans personlighet appellerer på ingen måte til meg, men det betyr ikke at han fortjener å bli forhåndsdømt av Gud og hvermann heller synes jeg. 3
Kaisamaia Skrevet 17. august 2020 #335 Skrevet 17. august 2020 Men hvorfor sier politiet at det kan ta "et par uker" å få svar på blodprøvene? Er det virkelig så tregt? 3
Little Diva Skrevet 17. august 2020 #336 Skrevet 17. august 2020 2 timer siden, Apis skrev: Naive, eller det andre kaller objektive, vente på siktelsen, tiltalen og dommen før en mener for mye. Akkurat. Det er ikke bare Northug som "trør for hardt på gasspedalen.. " 6
Justlooking Skrevet 17. august 2020 Forfatter #337 Skrevet 17. august 2020 Googlet litt rundt på nettet nå og det ser ut til at kokain kan være veldig lenge i spytt og blod. Linker ikke for det sto litt forskjellig men det kan visstnok være snakk om flere dager. Poenget er at han ikke nødvendigvis har tatt det den dagen feks?
PåPlass Skrevet 17. august 2020 #338 Skrevet 17. august 2020 Helt greit at noen vil støtte han i form av "emosjonell hjelp" til å løse egne problemer og komme seg ut av rotet. Noe mer enn det blir å sy puter under armene på han. Det er ikke synd på han. Og du som spekulerer på at han og folkene rundt han har iscenesatt det hele.. De fant narkotika hjemme hos han. Det er mer sannsynlig at han ble tvunget til å vedgå offentlig hva han har gjort. Til spott og spe. 5
Gjest Nimbus2000 Skrevet 17. august 2020 #339 Skrevet 17. august 2020 (endret) 3 timer siden, Rosaboble15 skrev: Det er mange som blir siktet for ruspåvirket kjøring i dette landet, mange av de er også skyldige, uten at de får føle hele folkets vrede av den grunn. Det er langt flere som har gått på langrenn uten å tjene millioner eller å bli hyllet som en gud. Endret 17. august 2020 av Nimbus2000
Marioposa Skrevet 17. august 2020 #340 Skrevet 17. august 2020 (endret) Slettet Endret 17. august 2020 av Marioposa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå