Gå til innhold

Kosedyr som voksen. skamfullt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tykk pute i senga og når jeg ligger på siden holder jeg rundt den siden det holder armene i en posisjon som gir bedre komfort (jeg har trøblete ledd). Jeg har innimellom tenkt at det kunne vært morsomt å bytte den ut med en bamse av noe slag når jeg først skal ligge der å klemme på noe. Tanken er glemt idet jeg står opp igjen, så enn så lenge blir det bare puta. 😄

Anonymkode: 17d0e...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vektdyne er tingen? 
Den skal visst ha en beroligende effekt.

Har selv ikke bamser i sengen, men bare søtt å høre at andre har det.

Jeg selv leser av og til Donald på sengen. Gamle gode minner gjør meg trygg og mindre urolig når jeg legger meg. Mannen min har aldri kommentert at det er rart (leser ellers mye krim, romaner og litteratur)

Anonymkode: c5c1a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har en bamse i senga:) Brukes mye til puppe-støtte for jeg har store bryst:P Kunne sikkert brukt en pute men er mye koseligere med en kanin:) Jeg har forøvrig også to bamser i stua med høy affeksjonsverdi. Fant ut det var tullete å ta vare på dem men å la de ligge å støve ned i en pappeske i boden. Så begge sitter på stua i lag på en krakk uansett hvem som kommer på besøk:P

Men om det er trygghetsfølelse du søker, kanskje en kuledyne/vektdyne kunne vært noe?

Anonymkode: 36611...ff0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen min som jeg fikk som 6åring,ligger fortsatt i senga mi.

42 år etterpå, og han skal få ligge der

Anonymkode: beb86...2c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart litt glad når eg såg nokon hadde tatt opp dette. Eg er sjølv 35-år og søv med bamse i senga, som eg held rundt. For meg handlar det mykje om at bamsen er eller var rettare sagt sonen min sin, han bur med pappaen sin, så eg følte ei slags ro ved å kunne bruke den. 
No er det vorte ein vane og eg søv mykje bedre med isbjørnbamsen i armane. 
Har alltid likt å ha ei pute eller noko å holde rundt aå det er noko med det - at det er tryggheit i å ha noko tett inntil på den måten. 
Eg er igrunnen ikkje flau, og når eg fortel litt om bamsen så forstår igrunnen alle greia.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så vanlig fenomen akkurat, litt spesielt. Men totalt harmløst sådan, bare bruk bammsene dine  som pute du! 😉

Anonymkode: a6e86...43e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 år her og jeg har en haug med bamser. Hatt de siden barndommen, men også noen nye. Noen står i stua og noen har jeg i senga. Jeg må ha noe å holde rundt når jeg sover og jeg synes de er søte. Ikke noe feil med det.

Endret av Palmetreet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den eldste bamsen min til jeg var 23-24 når jeg var alene, men behovet forsvant plutselig. Ikke noe å skamme seg over og i grunn ikke unormalt 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er 27 og har en haug med bamser i senga. Holder av og til rundt noen av de for å sovne og. Ikke så unormalt som man skulle tro.

Ikke lenge siden jeg var på build-a-bear og kjøpte to nye bamser til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 2.9.2020 den 19.52, Kikkisixx skrev:

Vart litt glad når eg såg nokon hadde tatt opp dette. Eg er sjølv 35-år og søv med bamse i senga, som eg held rundt. For meg handlar det mykje om at bamsen er eller var rettare sagt sonen min sin, han bur med pappaen sin, så eg følte ei slags ro ved å kunne bruke den. 
No er det vorte ein vane og eg søv mykje bedre med isbjørnbamsen i armane. 
Har alltid likt å ha ei pute eller noko å holde rundt aå det er noko med det - at det er tryggheit i å ha noko tett inntil på den måten. 
Eg er igrunnen ikkje flau, og når eg fortel litt om bamsen så forstår igrunnen alle greia.

Så koselig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år og har rommet og senga full i bamser. Har alltid elsket bamser og har beholdt de fleste fra barndommen pluss at jeg kjøper noen nye en gang i blant 😃 syns ikke det skal være noe å skamme seg over...folk samler på forskjellige ting og jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre mener om samlingen min. Så kos deg med bamsene dine du! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...