Gå til innhold

Kosedyr som voksen. skamfullt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har store søvnproblemer og har kjøpt meg to aper fra eBay og IKEA. De holder rundt meg med de lange armene og jeg bruker dem som pute.  Da sover jeg bedre og føler meg trygg.  Men jeg skjemmes litt og føler meg unormal. Hva tenker dere om å være voksen og ha kosedyr? Jeg må innrømme at jeg skjemmes litt og føler meg unormal 

Anonymkode: da145...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen grunn til å skamme seg over det, men det er ikke normalt at voksne har bamser. 

Anonymkode: db1ee...06f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt mer normalt enn mange tror. Synes ikke det er noe å skamme seg over i det hele tatt. Det gjør jo ingen skade, og noen liker det. Jeg er ung voksen og trives med kosedyr selv. 

Anonymkode: 9fb17...075

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være eller føle seg unormal er ikke nødvendigvis noe negativt. Dine behov og følelser er viktigere enn andres meninger. 💛

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen og sover bedre med bamse inntil meg. 
Om noen syns det er teit så er det greit. 
Om en mann syns det er feil og avtennende, så er han ikke riktig person for meg.

Anonymkode: 01993...be7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover fortsatt med en bamse i senga, men holder ikke rundt den, men det hadde ikke vært unormalt å holde rundt den eller. Det er bare digg å holde rundt noe når man skal sove. Pleier å holde rundt den andre puta jeg har :P

Så vil ikke si det er unormalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Jeg kom hjem fra London med en bag full av bamser fra Disney Store i 2017 - 29 år gammel.. 🙈😂 Noen var gaver, til voksne venninner, men de aller fleste skulle jeg ha selv 😆 

Anonymkode: fc2e4...e1e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Om du synes det er godt å ha noe å holde rundt, så er det ingen skam i det. Høres mykt og koselig ut, egentlig. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg hva andre mener, om du vil sove med kosedyr så sov med kosedyr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg hva andre sierom sånt. Trives du med det så gjør du det :)Jeg har en svær koseorm fra europris som jeg bruker både som knepute pga leddsmerter og kosedyr å klemme på. Har i tilegg en tjukk liten kosekanin som jeg klemmer mere på enn ormen. Bryr meg fint lite hva andre mener om det. Ps. Er 30 år😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas Lørdagsrådet-podcast tar opp dette temaet. Hør på den

Anonymkode: 8f81c...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke. Er ikke sånn at jeg flasher bamsen hvis jeg får mannfolkbesøk, den blir gjemt vekk 😜

Hunden jeg hadde hatt i livet mitt i 16 år døde. Han hadde en kosebamse han var glad i som han hadde med seg når vi fikk han som liten valp. Den bamsen har jeg nå i sengen min, og det er godt å ha den der for det føles som at hunden min fortsatt er der. At det er unormalt at jeg som voksen dame har denne bamsen driter jeg i

Anonymkode: dee8e...b19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32 år, alltid sovet med bamse i sengen. Også i mine single dating/ one night stand dager. Tar ikke med meg bamse på ferie, men liker å holde rundt noe på natten og puter blir for stort. 
så ser ikke noe problem med det. Det har heller ingen kjærester eller sex partnere kommentert på ;)

Anonymkode: 136e9...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant plutselig favorittbamsen fra da jeg var barn. La den i sengen og holdt rundt den.. det var faktisk utrolig koselig. 
Ikke skam deg for det Ts ❤️

Anonymkode: 4960f...2e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres behagelig ut egentlig 🙂 ikke skam deg! Vet om ei annen som har bamse i sengen. Og hun er gift også!  Hun er ikke flau over det i det hele tatt. Hun sier det får henne til å sove godt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ONS med en sånn svær, skikkelig maskulin type. Jobbet i forsvaret og hadde vært i Afghanistan. Da vi kom hjem til ham lå det en kosebamse i sengen hans. Jeg ble litt overrasket først, men han sa at han hadde hatt den hele livet og ikke fikk sove uten den. Jeg synes det var skikkelig fint at han turte å beholde den og at han ikke følte noe skam rundt det. Ham ble bare enda mer sexy i mine øyne. 

Anonymkode: 42055...7e4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale en bb hugme gravidepute og. Den er god å holde rundt. Ellers har jeg en bamse jeg også, ser ikke problemet med å være voksen og ha en bamse. Tror jeg hadde tenkt det var litt rart om en på 40 lekte med bamsen, hadde te-selskap og slikt med den. Men samtidig, om det var hyggelig for den personen, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: ab81d...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og har både noen Ty bamser og et par Retro My Little Pony'er stående på soverommet. Hadde ikke råd til allverdens leker når jeg var ung, så da kjøper jeg meg iblant(når jeg har råd), bare for moro skyld. Jeg elsket My Little pony som barn, så det gir gode minner rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...