Gå til innhold

Føler meg snytt av kjæresten og barna hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har han vært på deling i de TO(!) årene dere har kjent hverandre før da? Om han er gjerrigknark, så må det vel ha kommet til syne? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart mange kvinner her inne ender opp med menn som ikke bidrar med noe. Holdningen her er at han må bare minnes på, og at TS er dum som har spandert alt uten å si noe. Eller at han har andre ting å tenke på.

Blir helt matt. Han har utnyttet TS, hverken mer eller mindre. Voksne folk tar ansvar og skjønner for svingende at en skal dele på utgiftene. Og her snakker folk "...Før dere flytter sammen"  What?? Men da skjønner jeg mer av hvorfor så mange kvinner ikke får noe hjelp fra menn. Hverken praktisk eller økonomisk. Jez!! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taffel skrev:

Hvordan har han vært på deling i de TO(!) årene dere har kjent hverandre før da? Om han er gjerrigknark, så må det vel ha kommet til syne? 

Vi har truffet hverandre stort sett hos meg når vi har barnefri. Dette har jeg faktisk ikke tenkt over før, men det er stortsett jeg som har stått for mat, drikke og oppvartning. 

Anonymkode: 90fc6...d8a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opprett felleskonto som dere begge har kort til. Så setter dere inn like mye hver måned, og betaler ting fra denne kontoen.

Anonymkode: 68ee1...1f4

Vi bor ikke sammen. Dette var kun en uke på en hytte. Der vi introduserte hverandre som venner 

Anonymkode: 90fc6...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hulderen skrev:

Hvorfor passet du ikke på at dere byttet på å betale underveis? 

Nå må du bare forlange at han betaler sin andel. Send et krav via Vipps. Betaler han ikke, så vet du at det er slutt mellom dere. For du ønsker jo ikke å ha en snylter.

Vi handlet for hele uka i butikken. Han sa jeg skulle betale så skulle han vippse halvparten. Jeg ante jo ikke at det skulle bli slik. Ute på tur ville min sønn ha is, da var det bare rimelig at jeg betalte for alle barna. Ble rart å kjøpe til min sønn bare. 

Anonymkode: 90fc6...d8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp ham. Seriøst. Han utnytter seg jo bare.

Anonymkode: 06be9...e1d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vel skjønt at du er en dørmatte da vet du. Så lenge du lar ham behandle deg slik, så fortsetter han med det.

Anonymkode: ae457...bbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har truffet hverandre stort sett hos meg når vi har barnefri. Dette har jeg faktisk ikke tenkt over før, men det er stortsett jeg som har stått for mat, drikke og oppvartning. 

Anonymkode: 90fc6...d8a

Han utnytter deg...

Anonymkode: c4707...b70

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt vippskrav og en SMS der jeg sa at jeg hadde det litt trangt denne måneden og at det hadde vært fint om han betalte meg det han skylder. Jeg droppet is og snacks jeg har kjøpt til unga, men halvparten av bensinutgifter og matutgiftene må jeg ha. Håper han betaler snart. Uansett er dette forholdet ikke verdt å satse på. P

Anonymkode: 90fc6...d8a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send vippskrav! Hvis han avviser den...nei da er dere ferdige

Anonymkode: 71279...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Send vippskrav! Hvis han avviser den...nei da er dere ferdige

Anonymkode: 71279...99c

Vi er ferdige uansett. Snakket nettopp med sønnen min, som ikke får sove, om han og barna. Aldri i livet om vi skal treffe de barna igjen. Har fryktelig dårlig samvittighet for å ha utsatt barnet mitt for noe sånt. Fy skam for noen unger! 😠

Anonymkode: 90fc6...d8a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er ferdige uansett. Snakket nettopp med sønnen min, som ikke får sove, om han og barna. Aldri i livet om vi skal treffe de barna igjen. Har fryktelig dårlig samvittighet for å ha utsatt barnet mitt for noe sånt. Fy skam for noen unger! 😠

Anonymkode: 90fc6...d8a

Oy, hva skjedde? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ferdige uansett. Snakket nettopp med sønnen min, som ikke får sove, om han og barna. Aldri i livet om vi skal treffe de barna igjen. Har fryktelig dårlig samvittighet for å ha utsatt barnet mitt for noe sånt. Fy skam for noen unger! 😠

Anonymkode: 90fc6...d8a

Oi, fortell??

Lat som alt er greit til du får tilbake pengene; stjel telefonen hans og vipps selv om nødvendig. Føkk denne snylter kuken!

Anonymkode: a0f86...11a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er pengene. Det i seg selv er et stooort rødt flagg! 
men din sønn vil alltid bli trykket ned. Det er 1 mot 2. En kamp han aldri vil kunne stå i eller vinne! 
kom deg bort og nyt livet med gutten din! 
han (og du) fortjener bedre enn den gjengen du beskriver. 

Anonymkode: 25561...f9d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ferdige uansett. Snakket nettopp med sønnen min, som ikke får sove, om han og barna. Aldri i livet om vi skal treffe de barna igjen. Har fryktelig dårlig samvittighet for å ha utsatt barnet mitt for noe sånt. Fy skam for noen unger! 😠

Anonymkode: 90fc6...d8a

Så bra å se! For med den holdningen hans ville han nok prøvd seg igjen. Men sønnen din klarer seg 🙂 og du kunne jo ikke vite at ungene ble sånn, så du trenger ikke å ha dårlig samvittighet! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, SoWhat? said:

Er du sikker på at du vil fortsette å møte han? Nå har han vist deg en veldig dårlig side, og det er at han respektløst utnytter deg. Hadde blitt skikkelig forbanna jeg, for det der er så elendig oppførsel. Også at han ikke så hvordan sønnen din ble tilsidesatt av hans barn. Hadde aldri unnskyldt den oppførselen.

Og ikke bry deg om de som bryr seg med at dere dro på ferie. Det er helt naturlig etter to år! Jez 

Men kanskje greit at dere ikke sa at dere var kjærester, men kun mtp oppførselen hans

Det var da veldig drastisk! Gjøre det slutt etter to år sånn på dagen? 🤪

Anonymkode: 22ad6...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig drastisk! Gjøre det slutt etter to år sånn på dagen? 🤪

Anonymkode: 22ad6...89b

Ja. Han er sleip, grådig og gjerrig. Men bevares. Hvis du syns det er attraktivt..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig drastisk! Gjøre det slutt etter to år sånn på dagen? 🤪

Anonymkode: 22ad6...89b

Bedre å gjøre det slutt på dagen enn å sløse bort mer tid og penger på ham. Men TS bør drøye litt med å informere ham om det til hun har fått pengene sine.

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...