Gå til innhold

Har begrenset tid igjen, hva bør jeg gjøre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er din begrensede tid grunnet arvelig sykdom ? I så fall ville jeg ikke fått barn

Anonymkode: d9fad...442

Ikke arvelig på det viset at det vil være en stor sjanse for at de ville fått det slik jeg har fått det forklart da vi prøvde å finne ut om det var noe jeg kunnet ha fått fra foreldrene mine. Men blir ingen barn på meg så kan ta det helt rolig.

5 timer siden, MarieLo skrev:

Å kjøpe prostituerte er mye av det samme som å være i et forhold med betinget kjærlighet.

I stedet for penger får man, hva enn man får. Hvor alle gir for å få noe tilbake for det.

Quid pro quo.

Er ikke poenget med å være i et forhold at det ikke skal være betinget kjærlighet? Hvorfor skulle man ellers gå inn i et forhold hvor langvarig kjærlighet i terorien var målet?

Anonymkode: 39724...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, President Chimp skrev:

Egoist? Det å ha lyst på barn er det største instinktet vi har. Når man får vite at man ikke har lenge igjen så kicker alle instinkter inn. Hva er meningen med livet, rent evolusjonsmessig sett? Å få barn og barnebarn. Det er ingen skam overhodet. 

Nå er det ikke sikkert en prostituert ønsker å bli gravid med en kunde, but that aside, et slikt type forhold høres ut som win-win for meg. Kanskje slipper hun å ligge med så mange griser og kanskje får de til og med noen hyggelige stunder sammen. Alt handler ikke om sex, men også noen å snakke med og henge med. 

Der er jeg faktisk enig, jeg syntes det ville vært egoistisk av meg om jeg skulle prøvd å få barn som aldri vil kunne kjenne meg. Jeg skjønner hva du mener men jeg føler det ville vært å dømme et barn til et liv de ikke fortjener. 

Og du har rett det vil ingen prostituert bli, spesielt ikke med en kunde som de ikke kan ha som partner resten av livet. Jeg lover deg hun er ikke den typen som må gå ut på gata for å finne hvem som helst. Sier ikke at alle kundene hennes ser ut som flotte filmstjerner, er ofte menn i 40-50 årene. Men hun har standard og krav til hva hun aksepterer før hun har sex med noen av dem.

Det å kunne late som å være i et nyforelsket forhold og bare snakke om ting iløpet av helgen er en av hovedtingene som frister ja.

Anonymkode: 39724...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du har begrenset levetid igjen. 

Nå vet jeg ikke akkurat hva det betyr, men det er jo veldig synd om det eventuelle barnet skal vokse opp uten en pappa. 

 

En annen ting, hvis du føler for å ha girlfriend experience med ei og du føler deg komfortabel med det, så gjør det. 🙂
 

Anonymkode: 074fa...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke nekte for at hvordan det føles å ha sex er noe jeg er nysgjerrig på. Men skulle jeg gjøre det ser jeg faktisk mer fram imot å bare kunne leve en løgn hvor jeg har noen som vil holde rundt meg mens vi ser på en film, å bli tatt på og kunne kysse noen i en helg. Er det som frister mer da jeg er fullstendig klar over at sexen kommer nok til å være dårlig, er jeg heldig holder jeg ut i 60 sekunder, og uansett hvor mange runder det skulle bli tviler jeg på at resten vil vare noe mer. Selv om jeg gjerne vil oppleve hvordan det er å gi noen andre en orgasme så vet jeg ikke om jeg vil kunne få det til. 

Anonymkode: 39724...d6e

 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det å kunne late som å være i et nyforelsket forhold og bare snakke om ting iløpet av helgen er en av hovedtingene som frister ja.

Anonymkode: 39724...d6e

Det var nettopp derfor jeg sa det om girlfriend experience, for det høres ut som dette for det første ikke er en jente som blir utnyttet på noe vis. Og for det andre så virker det ikke som du skal ut på gata for å få deg et knull liksom. Det sistenevnte eg jeg skikkelig motstander av, men har lest mye om akkurat disse tingene, og de som tilbyr en hel helg, eller en overnatting er vanligvis de som ikke har behov for å ha flere kunder på en kveld. Ingen bakmenn som utnytter dem osv. 

For det tredje så tror jeg at er det noe en hver mann må få oppleve før han dør så er det å ligge i sofaen i armene til en varm kvinne og bli strøket på mens han ligger på brystene hennes. Det tror jeg er bedre terapi enn både Nederland og psykolog akkurat nå. Å våkne med noen i senga og ligge inntil, og drikke kaffe på senga, lage frokost og middag sammen og bare prate om alt og ingenting. Jeg opplever i alle fall selv at det er ofte at det løsner litt og man klarer å åpne seg når man ligger sånn. Og det unner jeg deg, under dine omstendigheter og med en du kjenner og vet ikke blir utnyttet. 

Anonymkode: faef4...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt blaffen, brukt tinder som jeg hadde hatt 100 år igjen å leve. Det er bare bruk og kast der inne likevel, så hvorfor skulle du av alle være den eneste som bryr deg?

Anonymkode: 7bf0b...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...