AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #41 Skrevet 17. august 2020 Testen er jo ikke grusom! Den er bare litt ubehagelig. Ubehagelighet i 3 sekunder går bra. Det eneste er bare at jeg fikk litt vondt i hode etter testen. Noen fler som fikk det samme? Anonymkode: be9f0...3ce
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #42 Skrevet 18. august 2020 På 11.8.2020 den 18.59, AnonymBruker skrev: Den testen ble tatt for noen år siden pga en mistenksom bakterie, men det er da vel virkelig ikke noe å skrive om. Den er ubehagelig, ja. Bare vent til dere skal føde barn, kanskje da kan vi snakkes. Sorry, måtte bare.. 🌸 Anonymkode: 3abce...e35 Oh, eller...huff nei, orker ikke skrive om det egentlig...men ja fødsel ja. Eller om noen av en eller annen grunn må oppi der å fikse noe etter en fødsel. Fy faen altså. Har tatt koronatesten selv og den pinnen i nesa er jeg FRYD i fht andre ting jeg har vært gjennom. Syns faktisk celleprøve av livmorhalsen blant annet er MYE MYE verre. Enda det også er gjort på noen sekunder osv. Men kanskje man skal være glad for å ha de andre opplevelsene friskt i minne så koronatest føles som å ligge på en sydenstrand med en drink i hånda sammenliknet. Anonymkode: 6afa6...2d7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #43 Skrevet 18. august 2020 Skammer meg over å skrive det, men da jeg fikk milde symptomer den uka her droppet jeg å bestille test. Testen virker fæl og kjenner flere som har tatt den som bekrefter det! Holder meg istedet innendørs og er ikke sammen med noen.. Anonymkode: a5f8b...46a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #44 Skrevet 18. august 2020 Herregud for en klagete gjeng 🤔 la nå hun/han få lov til å fortelle sin erfaring uten at dere må bli frekke i måten dere skriver på 😅 Har lest om mange som har syntes den var fryktelig vond. Så selvom dere syntes testen var lett som en plett, er det ikke sånn for alle 🤷♀️ det kommer også såklart helt Ann på de som utfører testen. Noen er litt mer hardhendt enn andre. Når jeg tok i juni, grua jeg meg ja, for hadde hørt om flere som syntes den var grusomt vondt. Men for min del var den ikke så ille som andre hadde fortalt om. Jeg blir likevel ikke irritert over andre som skriver sine erfaringer 🤷♀️ Anonymkode: 03a47...309 3
Eva Sofie Skrevet 20. august 2020 #45 Skrevet 20. august 2020 "Spør en forsker: Hvorfor får noen mer vondt enn andre?" Ser at noen trekker frem det at å føde er mer smertefullt. Det tas faktisk frem som eksempel i denne artikkelen: – Smerter betyr jo noe i en sammenheng og noe annet i en annen sammenheng. – Det klassiske eksempelet er fødselssmertene. De gjør selvfølgelig vondt, men det er også et positivt aspekt ved fødselen i motsetning til hvis du faller og brekker beina. Det gjør at du opplever fødselssmertene annerledes, eller at du setter dem til side, sier Graven-Nielsen." En må se på hvilken kontekst rundt man har smerter. Det å i tillegg skulle bli utsatt for en Covid-19-prøve i tillegg til store smerter ved en innleggelse på sykehus, ble kanskje for TS den dråpen som fikk det til å renne over. Synes at mange her har kommet med svært ufine kommentarer til TS som i tillegg har sagt at hun har psykiske problemer. Det burde være takhøyde for alle mennesker på et forum - men åpenbart ikke på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #46 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.8.2020 den 11.37): Herregud for en klagete gjeng 🤔 la nå hun/han få lov til å fortelle sin erfaring uten at dere må bli frekke i måten dere skriver på 😅 Har lest om mange som har syntes den var fryktelig vond. Så selvom dere syntes testen var lett som en plett, er det ikke sånn for alle 🤷♀️ det kommer også såklart helt Ann på de som utfører testen. Noen er litt mer hardhendt enn andre. Når jeg tok i juni, grua jeg meg ja, for hadde hørt om flere som syntes den var grusomt vondt. Men for min del var den ikke så ille som andre hadde fortalt om. Jeg blir likevel ikke irritert over andre som skriver sine erfaringer 🤷♀️ Anonymkode: 03a47...309 Enig. Noen som skriver at man ikke bør spre for mye informasjon om hvor vond testen kan være, men det er jo også viktig å få lov å være ærlig på at man synes det var vondt, uten å bli kalt pyse. Testen oppleves forskjellig for alle. Anonymkode: 267f5...84f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #47 Skrevet 22. desember 2020 Jeg har tatt den 2 ganger og det er ikke noe stress Anonymkode: a5f8b...46a
Wenda Skrevet 22. desember 2020 #48 Skrevet 22. desember 2020 Har også tatt den to ganger. Joda, jeg sa til henne at hu jobber hardt for at folk skal gå gråtende derfra (pga kroppens mekanisme når noe blir stukket langt inn i nesen) og så lo vi litt, sa god jul og ferdig med det. Å ha en lang q-tip så langt inni nesa i 10 sekunder er jo ikke behagelig, men det er 10 sekunder bare og så er man ferdig. Bedre å ta testen og få et svar enn å droppe det pga litt ubehag og evt smitte noen
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #49 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.8.2020 den 15.06): Det pekes uansett på noe viktig her, hvis de klarte å finne en mindre ubehagelig måte å teste på ville sannsynligvis mange flere gjort det. Anonymkode: ff1d4...819 Herregud er folk så redde? Jeg har et barn som har testet seg to ganger og synes det gikk helt greit. Anonymkode: 9bf40...f76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå