AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #21 Skrevet 11. august 2020 Dette er nok veldig fra person til person. Jeg syns ikke det er ille i det hele tatt, har tatt dypneseprøve flere ganger. Det har samboern min også, og han er mer redd for å måtte teste seg enn for å få covid Anonymkode: ebb09...cc5 2
Mona123 Skrevet 11. august 2020 #22 Skrevet 11. august 2020 Vet ikke helt hva du ønsker å diskutere i denne tråden. Men huff, så fælt for deg. Håper du ikke møter på større utfordringer.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #23 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den testen ble tatt for noen år siden pga en mistenksom bakterie, men det er da vel virkelig ikke noe å skrive om. Den er ubehagelig, ja. Bare vent til dere skal føde barn, kanskje da kan vi snakkes. Sorry, måtte bare.. 🌸 Anonymkode: 3abce...e35 Hjelpe meg. Jeg har fødet barn og hatt rier i 24 timer. Folk er forskjellig men alle er visst som deg virker det som. Alle er ikke som meg heller. Er mye annet her inne og som ikke er noe å skrive om. Skal du bestemme hva folk skal skrive her inne og dømme andre? Anonymkode: adb05...e80 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #24 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, Mona123 skrev: Vet ikke helt hva du ønsker å diskutere i denne tråden. Men huff, så fælt for deg. Håper du ikke møter på større utfordringer. Jeg vet ikke hvorfor jeg la denne ut. Jeg har ikke sett å ha lest noe om hvordan koronatesten er før noen sted. Beklager så mye. jeg skal gå å henge meg for at jeg la denne ut. Så kan du gjøre som du vil som gadd å skrive dette til meg. Anonymkode: adb05...e80
Mona123 Skrevet 11. august 2020 #25 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor jeg la denne ut. Jeg har ikke sett å ha lest noe om hvordan koronatesten er før noen sted. Beklager så mye. jeg skal gå å henge meg for at jeg la denne ut. Så kan du gjøre som du vil som gadd å skrive dette til meg. Anonymkode: adb05...e80 Altså, det pleier som regel være noe å diskutere når folk poster en tråd. Jeg påpeker det er uklart hva du ønsker å diskutere i denne tråden. Nå overdriver du. Kanskje du skal logge av og pleie deg selv. Gjør noe hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #26 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Mona123 skrev: Altså, det pleier som regel være noe å diskutere når folk poster en tråd. Jeg påpeker det er uklart hva du ønsker å diskutere i denne tråden. Nå overdriver du. Kanskje du skal logge av og pleie deg selv. Gjør noe hyggelig. Ville bare si hva jeg følte ang korona testen. Men det var dumt. Jeg beklager for det. Jeg sliter mye psykisk også og nå er det ikke så lett. Anonymkode: adb05...e80
Gjest Warrior Skrevet 11. august 2020 #27 Skrevet 11. august 2020 (endret) Hørt noen synes den var litt ubehagelig, og noen merker det nesten ikke. Uansett viktig test å ta for å utelukke korona. God bedring Ts Endret 11. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #28 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Warrior skrev: Hørt noen synes den var ubehagelig, og noen merker det nesten ikke. Uansett viktig test å ta for å utelukke korona. God bedring Ts Tusen takk Men min egen feil som var så dum som la denne ut. Anonymkode: adb05...e80
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #29 Skrevet 11. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville bare si hva jeg følte ang korona testen. Men det var dumt. Jeg beklager for det. Jeg sliter mye psykisk også og nå er det ikke så lett. Anonymkode: adb05...e80 Men du gjorde noe viktig ved å ta testen. Så det er bra! 👍🏻 Anonymkode: a3a0a...b18
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #30 Skrevet 11. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev at jeg tok testen og syns den var fæl i nesen ja. Men jeg var veldig syk når jeg tok testen, og folk reagerer ofte forskjellig på ting når dem er friske og syke. Kanskje ikke du gjør som er laget av is. Det er mye som er unødvendig å poste her inne, men jeg skriker ikke av den grunn som du gjør. Synd for deg at jeg overlevde Anonymkode: adb05...e80 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor jeg la denne ut. Jeg har ikke sett å ha lest noe om hvordan koronatesten er før noen sted. Beklager så mye. jeg skal gå å henge meg for at jeg la denne ut. Så kan du gjøre som du vil som gadd å skrive dette til meg. Anonymkode: adb05...e80 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville bare si hva jeg følte ang korona testen. Men det var dumt. Jeg beklager for det. Jeg sliter mye psykisk også og nå er det ikke så lett. Anonymkode: adb05...e80 TS, ikke ta så på vei. Kanskje gjør noe hyggelig nå, les om gode bøker på litteraturforumet f.eks. God bedring 😊 Anonymkode: d0a20...78f 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #31 Skrevet 11. august 2020 Tok en test selv i forrige uke, og da hadde jeg psyket meg voldsomt opp fordi alle snakket om hvor grusomt det er. Så når jeg var forberedt på intens smerte så var faktisk ikke de sekundene så ille i det hele tatt. Anonymkode: f4e02...26d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #32 Skrevet 11. august 2020 Altsåå.. Hvorfor lager du denne tråden?! Blir forbanna på alle som sier den er så ubehagelig! Har hørt om mange som ikke tørr å teste seg tross symptomer! Btw: Jeg har tatt den selv. Det var ubehagelig i 3 sekund så gikk det over. Går absolutt ikke rundt å tenker på det i ettertid. Ta deg sammen! Anonymkode: 5840f...7e2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #33 Skrevet 11. august 2020 Pust med magen og tell til ti. Da går det bedre:) Anonymkode: 10262...282
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #34 Skrevet 12. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor jeg la denne ut. Jeg har ikke sett å ha lest noe om hvordan koronatesten er før noen sted. Beklager så mye. jeg skal gå å henge meg for at jeg la denne ut. Så kan du gjøre som du vil som gadd å skrive dette til meg. Anonymkode: adb05...e80 Du truer med selvmord fordi du får kritikk for å spre frykt om en meget viktig test, den eneste vi har midt i en pandemi. Wow. Anonymkode: 8bd78...955 3
nomore82 Skrevet 12. august 2020 #35 Skrevet 12. august 2020 Jeg tok testen på mandag og opplevde den som helt grei. Jeg pleier ikke å ha ting så langt oppi der så det var uvant, men for min del ikke så ubehagelig som folk skal ha det til. Får et inntrykk innimellom at vi er tilbake på ungdomsskulen og skal ta BCG vaksinen. Og utenfor i venterommet driver alle å psyke hverandre ned. «Du vet 9B? De pleier å være 24 elever... nå er de bare 19...». Grov up.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #36 Skrevet 12. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du truer med selvmord fordi du får kritikk for å spre frykt om en meget viktig test, den eneste vi har midt i en pandemi. Wow. Anonymkode: 8bd78...955 Så å fortelle om sin opplevelse er det samme som å spre frykt? Skal man sitte og lyve om at testen var behagelig? Anonymkode: f3404...d7d 1
nomore82 Skrevet 12. august 2020 #37 Skrevet 12. august 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så å fortelle om sin opplevelse er det samme som å spre frykt? Skal man sitte og lyve om at testen var behagelig? Anonymkode: f3404...d7d Problemet er ikke at en bare forteller om sin opplevelse. Problemet her er jo at trådstarter var innlagt med langt større smerter enn det som det er snakk om i forbindelse med testen, og det sier jo trådstarter selv i et eget innlegg. Problemet er at denne informasjonen ikke var i åpningsinnlegget, og kan dermed misforstås til å være mer rettet mot å spre frykt.
Wenda Skrevet 12. august 2020 #38 Skrevet 12. august 2020 Syns ikke det var så ille jeg. Ja det var ubehagelig de ytterst få sekundene de foregikk, men det gikk jo veldig fort over også da. Ble forøvrig ikke testet når jeg ble lagt inn på sykehuset på mandagsmorgen så alle som blir lagt inn blir nok ikke testet på alle sykehus
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #39 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så å fortelle om sin opplevelse er det samme som å spre frykt? Skal man sitte og lyve om at testen var behagelig? Anonymkode: f3404...d7d Det var ikke det Ts gjorde. Hun skrev i åpningsinnlegget at testen var fæl. Da noen stilte oppfølgingsspørsmål, innrømmer Ts at det var en alvorlig smertetilstand hun ble innlagt med, og da tåler hun dårlig å kjenne på ekstra ubehag (denne testen). Altså feilinformasjon, det var ikke testen som var fæl, men hele den situasjonen hun var i. Jeg vil absolutt si at åpningsinnlegget til Ts sprer unødvendig frykt for testen. Noe som er farlig i en pandemi, og fortjener derfor kritikk. Anonymkode: 8bd78...955 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #40 Skrevet 13. august 2020 Nakstad sa på tv nå at de håper å kunne bruke testing av spytt om noen uker. Testperioden viser at spyttprøver er omtrent like bra som prøver fra nese og hals. Det vil åpenbart være en kjempefordel om dette kommer på plass. Enklere å teste, krever mindre personell, lavere terskel for folk å teste. Anonymkode: ff1d4...819 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå