Gå til innhold

Babydrømmen!


Lillra

Anbefalte innlegg

Uke 12 + 3 

Jeg har vært på ultralyd og alt ser perfekt ut!!! ❤️ en liten sunn bebi som var veldig aktiv og ble målt til 12+3 så jeg kunne ikke vært mer fornøyd! den er nå nesten 6 cm ❤️ Dette føltes helt magisk ut og nå kan jeg bare slappe av og nyte! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig godt å høre ❤️ Jeg kjenner at alle historiene om spontanaborter og slikt får mye plass i hodet mitt, og da er det så utrolig godt når slike som deg nå kan komme med solskinn ☀️☀️ jeg unner dere alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Uke 16+3 

Tiden går så fort! Tenk at jeg allerede er 16 uker på vei?? Jeg tenkte derfor det var på tide med en oppdatering. Har forresten bestemt meg for å ikke opprette svangerskapsdagbok men heller oppdatere dere litt inni mellom ❤️ 
 

Alt går bra med både meg og den lille! Jeg var på kontroll hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden 😭😍 hun kunne høre at den er veldig aktiv og at den beveget seg masse! jeg får også vite kjønnet om litt over 2 uker og jeg er så spent!! Føler meg nesten 100% sikker på at det er en gutt og kaller den derfor for «han» her hjemme uten å tenke meg om 😅 blir derfor ganske sjokkert hvis det er jente. Kjenner at kjønnet spiller ingen rolle for min del - er vel mer at jeg har en følelse haha❤️ Så blir lykkelig uansett! 
 

symptomer; brekker meg fortsatt hver dag og kaster opp ca. Hver tredje dag. Mye plaget av hodepine og er veldig trøtt. Kjenner at jeg også er blitt mer følsom - begynte å gråte på jobb i sta da jeg ikke fikk et regnestykke til å gå opp og ble meget frustrert 😂 (takk Gud for hjemmekontor!!!) 

 

kropp; ikke fått noe mage enda men er blitt feitere. Altså ikke noe kulemage men helt klart blitt større rundt mageområdet. Lagt på meg 3kg hittil og heldigvis blir jeg lite plaget av det. 

 

Jeg oppdaterer dere om to uker! Da vet vi kjønnet og får forhåpentligvis se at alt er bra ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du oppdaterer oss! Vi har tross alt fulgt med på veien mot graviditeten, så det er fint å høre fra dere som lykkes 🥰

16 uker har virkelig gått raskt! Så utrolig hyggelig med hjertelyden ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering! Tenkte akkurat på hvordan det gikk med deg så jeg måtte ta meg turen inn for å sjekke😁 Håper graviditeten fortsetter å rimelig greit for seg videre🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

19+1 

i går var jeg på oul ❤️ For en fantastisk opplevelse. Jeg gruet meg så utrolig mye at jeg begynte faktisk å gråte i det jeg satt meg på stolen hos jordmor. Fikk heldigvis god støtte og veldig takknemlig for at samboeren min fikk være med. 
tok ikke mange minuttene før jeg sp at alt gikk bra med lille gull og at det ikke var noen avvik ❤️ Fikk også bekreftet at jeg skal bli gutte mamma💙💙 for en fantastisk følelse! Har hatt en følelse av gutt hele veien men kom fortsatt som et sjokk. Utrolig koselig da alle de 4 venneparene rundt oss som skal ha bebi i 2021 skal ha gutt haha! 

jeg ble også flyttet to dager frem! Så er 19+1 i dag (skulle vært 18+6) og terminen er 9.august ❤️

 

Endret av Lillra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Bra alt sto bra til med lille, og at dere fikk oppleve ultralyden begge to ❤ Og gratulerer masse med gutt, det blir nok veldig morsomt spesielt når det er mange gutter i omgangskretsen 😊 

God helg til dere 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh så fantastiske nyheter! 🤩 Og 19 uker allerede! 🙈😍

Ingenting er bedre enn at alt utvikler seg som det skal! Gratulerer med liten prins i magen! ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fantastisk Lillra ❤️ Gratulerer! Så heldig du var som fikk ha med mannen. Det fikk ikke jeg og må si det var ganske ensomt. Heldig som får samme kjønn som de andre venneparene også, jeg er til nå den eneste som skal ha en jente. Men likevel takknemlig for at vi har mange vennepar som har fått eller får barn i 2021. 

Jeg ble faktisk også flyttet to dager frem i termin, fra 6 til 4. august. Tror du det er ganske vanlig?  Herregud vi har termin veldig nært hverandre egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Atticmess said:

Så herlig! Bra alt sto bra til med lille, og at dere fikk oppleve ultralyden begge to ❤ Og gratulerer masse med gutt, det blir nok veldig morsomt spesielt når det er mange gutter i omgangskretsen 😊 

God helg til dere 😊

Tusen takk!!😍❤️ Ja dette blir utrolig koselig!!

 

5 hours ago, Amatariel said:

Gratulerer med vellykket OUL! 🥰

 

Tuusen takk!!😍

4 hours ago, Anonymapekatt said:

Så nydelig, gratulerer med guttebaby og strålende OUL! ❤️ 

Tusen takk❤️❤️

 

4 hours ago, Niny said:

Ååh så fantastiske nyheter! 🤩 Og 19 uker allerede! 🙈😍

Ingenting er bedre enn at alt utvikler seg som det skal! Gratulerer med liten prins i magen! ❤️❤️❤️

Ja tenk 19 uker allerede?! Tiden går så fort!! Plutselig er du også 19 uker og plutselig sitter vi med en bebi i hånda begge to😍

 

1 hour ago, babycodex said:

Så fantastisk Lillra ❤️ Gratulerer! Så heldig du var som fikk ha med mannen. Det fikk ikke jeg og må si det var ganske ensomt. Heldig som får samme kjønn som de andre venneparene også, jeg er til nå den eneste som skal ha en jente. Men likevel takknemlig for at vi har mange vennepar som har fått eller får barn i 2021. 

Jeg ble faktisk også flyttet to dager frem i termin, fra 6 til 4. august. Tror du det er ganske vanlig?  Herregud vi har termin veldig nært hverandre egentlig. 

Tuusen takk!! Ja jeg er evig takknemlig for at han fikk være med - ble en spesiell opplevelse for oss begge ❤️ Veldig trist at din ikke fikk være med 😭

blir nok veldig koselig med en liten jente 😍 og som du sier er det gøy at man kjenner en del som skal få unge samme år!!

 

Så gøy at du ble også flyttet to dager frem!! Hører som regel om folk som blir flyttet litt tilbake men veldig usikker på hva som er vanligst! Jaa tenk at det kun er 5 dager i mellom oss??❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vellykket ultralyd, og gratulerer med guttebaby🥰❤️ Jeg er så sjalu på alle som har fått vært på oul nå i det siste, gleder meg til jeg kommer hengenes etter et par uker senere🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Noldi said:

Gratulerer så mye med vellykket ultralyd, og gratulerer med guttebaby🥰❤️ Jeg er så sjalu på alle som har fått vært på oul nå i det siste, gleder meg til jeg kommer hengenes etter et par uker senere🥰

Tusen takk!!❤️❤️ 
jeg husker selv når det var et par uker til ultralyden og fy søren føltes ut som en evighet! Men som alltid så går tiden overraskende fort og plutselig får du se lille gullet ditt også❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...