Lillra Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #441 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Gravid uke 5+1 Tenk at det allerede er 5 uker siden siste mensen? Tiden går veldig fort! Gruer meg litt til onsdag fordi da skal jeg ta den siste digitale testen og jeg håper så den viser 3+. Gleder meg til å være ferdig med disse digitale testene og bare begynne å grue og glede seg til første ultralyd. symptomer; nå er puppene virkelig ømme - ikke bare mensen ømme men skikkelig skikkelig ømme! I tillegg har jeg veldig vondt i ryggen - hatt det siden den første positive testen. Måtte ta sykedag forrige uke da jeg nesten ikke klarte å gå. Men foreløpig ingen kvalme. Er det fælt å si at jeg gleder meg til å kjenne på kvalmen? Føler det er et såpass sikkert tegn at det vil gi meg en liten trygghet. jeg håper virkelig det her ender med en liten august baby❤️ Jeg har ogås en annet veldig nært familiemedlem som er gravid og det vil kun være 6 uker i mellom oss 😭❤️ De vet foreløpig ikke at jeg er gravid så gleder meg så til å fortelle dem!! Endret 6. desember 2020 av Lillra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 6. desember 2020 #442 Del Skrevet 6. desember 2020 Så godt at du føler at tiden går fort! Det må være herlig 🥰 Jeg håper for både deg og meg at vi begge to får en augustbaby i 2021 ❤️ Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 6. desember 2020 #443 Del Skrevet 6. desember 2020 Hurra for 5+ uker! ❤️ Når tenker du første ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 6. desember 2020 #444 Del Skrevet 6. desember 2020 Spennende! Du gleder deg kanskje nå til kvalmen, men bare vent til den kommer og virkelig slår inn (hvis det skjer deg). Jeg er ikke det samme personen som før en gang. Det er helt jævelig og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse ukene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #445 Del Skrevet 7. desember 2020 12 hours ago, SUPERMIRI said: Så godt at du føler at tiden går fort! Det må være herlig 🥰 Jeg håper for både deg og meg at vi begge to får en augustbaby i 2021 ❤️ Stor klem til deg ja det håper jeg også! ❤️ 10 hours ago, Wera1 said: Hurra for 5+ uker! ❤️ Når tenker du første ultralyd? Første ultralyd blir 18.desember! da er jeg 6+6 ❤️ 9 hours ago, babycodex said: Spennende! Du gleder deg kanskje nå til kvalmen, men bare vent til den kommer og virkelig slår inn (hvis det skjer deg). Jeg er ikke det samme personen som før en gang. Det er helt jævelig og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse ukene 😂 hahah ja jeg tror jeg kommer til å angre når den først kommer! følelsen av å være kvalm er jo seriøst den verste haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #446 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Nå er nok det her over kom lyse rosa blod på papiret og ømheten i puppene forsvant. Våknet opp med ømme pupper i dag og ikke noe blod. Gikk på do nå og det var rosa blod men ingenting annet. Ringer legen i panikk nå for å få en blodprøve men nå er jeg 99% sikker på at det her ender med SA. Edit 09.32. Jeg har fått legetime i dag og han ville ta et par ord med meg samtidig mål hcg nivået. Jeg er så sikker på at dette er SA. Heldigvis har det ikke kommet noe mer blod enn det ene tørket som var en blanding av lyst blod og utflod. Men jeg syns det er rart at jeg har hatt ømme pupper i 2 uker også forsvinner det akkurat i dag?.. Endret 7. desember 2020 av Lillra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. desember 2020 #447 Del Skrevet 7. desember 2020 Lillra skrev (30 minutter siden): Nå er nok det her over kom lyse rosa blod på papiret og ømheten i puppene forsvant. Våknet opp med ømme pupper i dag og ikke noe blod. Gikk på do nå og det var rosa blod men ingenting annet. Ringer legen i panikk nå for å få en blodprøve men nå er jeg 99% sikker på at det her ender med SA. Håper det er en uskyldig blødning ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. desember 2020 #448 Del Skrevet 7. desember 2020 Lillra skrev (31 minutter siden): Nå er nok det her over kom lyse rosa blod på papiret og ømheten i puppene forsvant. Våknet opp med ømme pupper i dag og ikke noe blod. Gikk på do nå og det var rosa blod men ingenting annet. Ringer legen i panikk nå for å få en blodprøve men nå er jeg 99% sikker på at det her ender med SA. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig ❤️ Så lenge du ikke har smerter, er det fremdeles håp ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #449 Del Skrevet 7. desember 2020 2 minutter siden, Neutral90 said: Håper det er en uskyldig blødning ❤️ Just now, SUPERMIRI said: Krysser fingrene for at det er helt uskyldig ❤️ Så lenge du ikke har smerter, er det fremdeles håp ✨ Jeg håper virkelig det men jeg føler meg så sikker Blir så utrolig lei meg av tanken at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Uansett er det ekstremt vanskelig å sitte på hjemmekontor i dag og bare vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2020 #450 Del Skrevet 7. desember 2020 Uff sånn her ventetid er det verste... når det ikke er noe man kan gjøre og man bare må vente. Du må vel ta en ny hcg-prøve om et par dager før du kan få svar også? Sånn sett er de tidlige ukene her så fæle, ettersom man ikke kan dra rett inn på UL for å sjekke. "Irriterende" at man ikke kan se noe så tidlig og faktisk få bekreftelse Den gode nyheten er at både blødning (spesielt lyserosa) og ømhet i brystene som forsvinner er helt vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #451 Del Skrevet 7. desember 2020 Just now, Amatariel said: Uff sånn her ventetid er det verste... når det ikke er noe man kan gjøre og man bare må vente. Du må vel ta en ny hcg-prøve om et par dager før du kan få svar også? Sånn sett er de tidlige ukene her så fæle, ettersom man ikke kan dra rett inn på UL for å sjekke. "Irriterende" at man ikke kan se noe så tidlig og faktisk få bekreftelse Den gode nyheten er at både blødning (spesielt lyserosa) og ømhet i brystene som forsvinner er helt vanlig! Ja fy søren dette er jævlig. Trodde alltid at det å bli gravid handlet kun om å få positiv test men har virkelig skjønt nå at det er bare en liten del av det. Ja jeg må bare håpe at dette er vanlig og at jeg har ekstra skjøre slimhinner eller at dette er en hormonell blødning. Er forsåvidt glad for at det ikke har kommet noe mer og håper nå at det holder seg slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. desember 2020 #452 Del Skrevet 7. desember 2020 Huff☹️ Men husk på at det er veldig vanlig å ha små blødninger når man er gravid. Men skjønner du er utrolig redd ☹️ Nei, dette skal gå bra❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. desember 2020 #453 Del Skrevet 7. desember 2020 Åneii.. kjære lillra❤️ Håper dette er en ufarlig blødning og at alt går fint likevel. Lykke til hos legen, håper blodprøvene viser stigning om et par dager❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 7. desember 2020 #454 Del Skrevet 7. desember 2020 ❤️❤️ Krysser fingrene for at det var en ufarlig blødning. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 7. desember 2020 #455 Del Skrevet 7. desember 2020 Tidlig å si selvfølgelig, men så lenge det ikke utvikler seg til smerter og stor blødning er det nok ikke det du frykter. Magefølelsen min sier at det ikke er sa når du i tillegg har sluttet å blø helt og det bare var lyserosa ❤️ Lykke til hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #456 Del Skrevet 7. desember 2020 @Lily92 @Noldi @Wera1 & @babycodexTusen takk for gode tanker! Jeg håper virkelig det. Jeg har fått roet meg veldig ned. Var hos legen nå og tok blodprøve - jeg får svar på den i dag men den vil nok ikke fortelle oss så veldig mye med mindre den er veldig lav i dag. Skal tilbake på onsdag for å ta en ny blodprøve så er spent på stigningen. Jeg ble litt overasket da han fortalte meg at hver eneste dag får han inn gravide kvinner som er tidlig i svangerskapet som opplever blødninger. Han sa at det var så vanlig - både at det går bra og at det ender i SA, men han syns det var trist at det var lite pratet om i samfunnet da veldig få er klar over dette. Det positive er at jeg ikke har fått noe mer blod + at puppene er ømme igjen nå ❤️ Men skal ikke få opp håpet for mye, gjenstår å se hva blodprøvene sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. desember 2020 #457 Del Skrevet 7. desember 2020 Godt å høre at legen sa det!😊 det er nok vanligere enn man tror. Tenker på deg hvertfall❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 7. desember 2020 #458 Del Skrevet 7. desember 2020 Så fint at du fikk komme raskt inn til legen, håper det skal vise seg å ha vært en uskyldig blødning 🥰 Kanskje litt betryggende at puppene er ømme igjen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 7. desember 2020 #459 Del Skrevet 7. desember 2020 Uff, det må være en fryktelig følelse, den angsten for SA 😕 Veldig godt å høre at det ikke har kommet noe mer blod, og som flere her skriver så kan det jo bare ha vært noe helt uskyldig ❤️ Satser på at du er like gravid fortsatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #460 Del Skrevet 8. desember 2020 Dere er gode! ❤️ Tusen takk for alle de gode tankene! Jeg har begynt å tro litt mer at dette bare var en uskyldig blødning selv om jeg ikke har fått bekreftet noe av legen enda. I dag får jeg svar fra blodprøven i går og jeg håper virkelig at hcg nivået er på et greit nivå. Jeg har virkelig tenkt på alle mulige grunner til hvorfor disse blødningene kommer. Det er jo selvfølgelig mange grunner men forrige gang jeg blødde så hadde vi hatt samleie 24 timer før. I går fikk jeg egentlig akkurat lik blødning som forrige gang - kun litt engang og så borte - og i går var det 48 timer siden vi hadde sex. Det skal også sies at vi kun har hatt sex 2 ganger siden jeg ble gravid da jeg er litt redd for at det skal ødelegge noe - og begge gangene har jeg begynt å blø noen dager etterpå. Kan det tenkes at det er grunnen? Uansett så har det ikke vært noe mer blod siden i går og puppene er ømme ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå