SUPERMIRI Skrevet 30. november 2020 #421 Del Skrevet 30. november 2020 Uff, dette er ikkeno gøy..💛 Jeg støtter det @Juss-jenta sier, med å la være å ta oppi der. Så lenge smertene også er fraværende, kan dette være en ufarlig svangerskapsblødning. Sender deg en god klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2020 #422 Del Skrevet 30. november 2020 Veldig vanlig med litt lyserosa ja. Slimhinnene jobber hardt nå vettu Ville stolt på den fine testen din, og i alle fall ikke bekymret meg før det evnt. kom helt klart og rødt blod. Noe vi selvsagt satser på ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 30. november 2020 #423 Del Skrevet 30. november 2020 Føler med deg Slimhinnene er ekstra skjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 30. november 2020 Forfatter #424 Del Skrevet 30. november 2020 3 hours ago, SUPERMIRI said: Uff, dette er ikkeno gøy..💛 Jeg støtter det @Juss-jenta sier, med å la være å ta oppi der. Så lenge smertene også er fraværende, kan dette være en ufarlig svangerskapsblødning. Sender deg en god klem ❤️ Ja heldigvis ingen smerter og jeg får jo ikke noe blod på papiret. Har ikke sjekket om det er noe mer oppi der men tenker at nå la jeg vær og hvis det blør mer så får jeg det nok på papiret hvis det blør såpass mye. Og tusen takk for å berolige meg ❤️❤️ 2 hours ago, Amatariel said: Veldig vanlig med litt lyserosa ja. Slimhinnene jobber hardt nå vettu Ville stolt på den fine testen din, og i alle fall ikke bekymret meg før det evnt. kom helt klart og rødt blod. Noe vi selvsagt satser på ikke kommer. Tusen takk For en veldig hyggelig melding! Dette trengte jeg virkelig å høre nå❤️ Du er god! Satser på at det ikke kommer noe rødt blod! 57 minutter siden, Peppis said: Føler med deg Slimhinnene er ekstra skjøre nå uff ja! Håper det gir seg😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 30. november 2020 #425 Del Skrevet 30. november 2020 Skjønner godt du blir bekymret ☹️ Men slimhinnene dine er veldig skjøre nå som du er gravid, og slike blødninger er veldig vanlig etter sex:) dette skal gå veien ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 30. november 2020 #426 Del Skrevet 30. november 2020 Lillra skrev (7 timer siden): Jeg skal virkelig slippe med det - det gir meg jo ingen ting annet enn bekymringer 😩 tror nok det er gode muligheter for at jeg har laget sår sånn som jeg holder på. Så nå er det slutt. Håper bare at det ikke kommer noe mer blod. Har heldigvis ingen smerter men har lest på nettet at det begynner ofte med spotting i et par dager før det smeller. Så må nok bare vente å se 😭 Jeg krysser fingrene for at det bare er litt lyserosa. Dette skal jo bare gå bra! Vil også anbefale deg å slutte med det, jo mer du "pirker oppi der" jo mer irritert kan det jo bli, og dermed kan det jo fortsette å være litt lyserosa - hvis jeg gir noen mening nå? Jeg har dager hvor jeg plutselig har litt smårosa spotting etter sex. Det kan være alt fra at vi var litt ivrige på å komme i gang så "down under" ikke var helt klar, at det var hardere enn vanlig - you name it. Skjønner selvsagt at du blir kjempestressa og redd og prøver absolutt ikke å bagatellisere følelsene dine. Prøver bare å komme med hundre andre forklaringer. Kan også være svangerskapsblødning, som også kan skje uten at det er farlig. Krysser igjen fingrene for deg og håper og tror at dette skal gå bra. Planen på julaften var altfor fin til noe annet ❤️❤️ Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #427 Del Skrevet 1. desember 2020 8 hours ago, Lily92 said: Skjønner godt du blir bekymret ☹️ Men slimhinnene dine er veldig skjøre nå som du er gravid, og slike blødninger er veldig vanlig etter sex:) dette skal gå veien ❤️ Uff ja håper og kjenner at jeg virkelig trur det er grunnen ❤️ har ikke blødd noe mer etter at jeg bare lot ting være i fred og håper det holder seg slik ❤️ 7 hours ago, Sai said: Jeg krysser fingrene for at det bare er litt lyserosa. Dette skal jo bare gå bra! Vil også anbefale deg å slutte med det, jo mer du "pirker oppi der" jo mer irritert kan det jo bli, og dermed kan det jo fortsette å være litt lyserosa - hvis jeg gir noen mening nå? Jeg har dager hvor jeg plutselig har litt smårosa spotting etter sex. Det kan være alt fra at vi var litt ivrige på å komme i gang så "down under" ikke var helt klar, at det var hardere enn vanlig - you name it. Skjønner selvsagt at du blir kjempestressa og redd og prøver absolutt ikke å bagatellisere følelsene dine. Prøver bare å komme med hundre andre forklaringer. Kan også være svangerskapsblødning, som også kan skje uten at det er farlig. Krysser igjen fingrene for deg og håper og tror at dette skal gå bra. Planen på julaften var altfor fin til noe annet ❤️❤️ Stor klem! Ja jeg må virkelig slutte med det - trur faktisk det er grunnen til det hele. Jeg er mindre redd i dag enn i går og føler meg mye mer rolig etter alle de hyggelige meldingene jeg har fått her inne. Som du sier så er det så mange andre forklaringer til litt blod. Tusen takk kjære ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 1. desember 2020 #428 Del Skrevet 1. desember 2020 Vil bare si at det er kjempegodt å høre at du ikke har sett noe mer rosa 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 1. desember 2020 #429 Del Skrevet 1. desember 2020 Så bra at du ikke har blødd noe mere etter du lot ting være i fred! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #430 Del Skrevet 2. desember 2020 12 hours ago, Juss-jenta said: Vil bare si at det er kjempegodt å høre at du ikke har sett noe mer rosa 💛 11 hours ago, Wera1 said: Så bra at du ikke har blødd noe mere etter du lot ting være i fred! ❤️ Åå dere er gode! ❤️ Veldig glad for at det ikke har kommet noe mer 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #431 Del Skrevet 2. desember 2020 Gravid 4+4 I dag viste testen 2-3 uker 😍 ble veldig glad og kjenner at nervene har roet seg litt! Tar siste testen om akkurat en uke og håper da på 3+ ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 2. desember 2020 #432 Del Skrevet 2. desember 2020 Så bra!😀 har du fått noen symptomer enda da?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 2. desember 2020 #433 Del Skrevet 2. desember 2020 Hurra for 2-3! 🙌🏼😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #434 Del Skrevet 2. desember 2020 3 minutter siden, Lily92 said: Så bra!😀 har du fått noen symptomer enda da?:) Ømme pupper - det kommer og går men hr vært der siden IKM! Hadde mye hodepine i begynnelsen men det har gitt seg nå. Ellers har jeg veldig vondt i ryggen og det kom dagen etter positiv test og kommer hvis jeg står for mye - men det kan nok skyldes flere grunner enn graviditet 😅 kjenner også murringer i magen innimellom! Kvalmen har ikke kommet enda 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 2. desember 2020 #435 Del Skrevet 2. desember 2020 Så bra du kjenner symptomer, men at du ikke er kvalm og sånn da😊 at du er god form😊 men det kommer sikkert 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. desember 2020 #436 Del Skrevet 2. desember 2020 Hurra for 2-3!! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 2. desember 2020 #437 Del Skrevet 2. desember 2020 Heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 2. desember 2020 #438 Del Skrevet 2. desember 2020 Så fint å se🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 3. desember 2020 #439 Del Skrevet 3. desember 2020 Fantastisk Lillra 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 4. desember 2020 #440 Del Skrevet 4. desember 2020 Herlig! 😄 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå