Gå til innhold

Unnskyld kan du holde lenger avstand til meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg må be folk om å holde minst en meter avstand til meg. Senest i går måtte jeg be en dame om dette på matbutikken, da hun nærmest feide meg ned med handlevognen i køen på matbutikken. Hvorfor i all verden er det så vanskelig ? Jeg vil ikke ha dette svineriet og jeg syns det er direkte respektløst! Du som ikke klarer å holde avstand, hva er problemet ditt egentlig? 

Anonymkode: 05d15...f96

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det på handletur i går. Lang kø så jeg sa "corona corona " mens jeg gikk framover mot kassen. Folk flyttet seg å slapp til til raskest i køen. Alle andre trakk seg unna. Veldig greit

Anonymkode: 5cd96...f2e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gi beskjed med utestemmen?

Anonymkode: af4a5...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er hyggelig at hun nærmest feide deg ned med handlevognen, er handlevogner,-sist jeg sjekket, over 1m lange.

Anonymkode: 0251d...cb0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg må be folk om å holde minst en meter avstand til meg. Senest i går måtte jeg be en dame om dette på matbutikken, da hun nærmest feide meg ned med handlevognen i køen på matbutikken. Hvorfor i all verden er det så vanskelig ? Jeg vil ikke ha dette svineriet og jeg syns det er direkte respektløst! Du som ikke klarer å holde avstand, hva er problemet ditt egentlig? 

Anonymkode: 05d15...f96

Jeg gidder ikke å si unnskyld engang lenger. De som ikke holder avstand etter måneder med pandemi har tydligvis tungt for det.  Hold avstand! Sier jeg bare.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun stod bak handlevognen sin så er det ca 1 m avstand. 

Det som faktisk er enda verre enn folk bak hverandre i kø er to kasser som er åpne ved siden av hverandre og utgangen er felles. Når kundene når Betalingsterminalen eller står i kø til hver sin kasse  er det mye mindre enn 1 m i mellomtom. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så stas med nærkontakt med tilfeldig forbipasserende når det ikke er nødvendig? Opplevde her om dagen at folk gikk forbi meg i rulletrappen. Hva er vitsen??? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er når en vil gå forbi deg med masse utstyre og kommer uansett borti deg på en rulletrapp isteden for å ta vanlig trapp. Jeg er gravid og vil ikke at noen skal gå forbi meg med såååå nær avstand. Kan heller ille ta vanlig trapp selv da jeg blir andpusten. 

Anonymkode: e3f71...db1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering, damen stod ikke bak handlevognen men på siden ved rullebåndet. 

Ts

Anonymkode: 05d15...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på badestranda i dag. Da lå den baben seg ned altfor  nær meg. Men fordi jeg syntes hun var så lekker med store pupper sa jeg ingenting men nøt synet. 😀

Anonymkode: a55b4...1d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Thyra said:

Skjønner ikke hvorfor det er så stas med nærkontakt med tilfeldig forbipasserende når det ikke er nødvendig? Opplevde her om dagen at folk gikk forbi meg i rulletrappen. Hva er vitsen??? 

De skulle vel rekke noe, da? Stå til høyre, gå til venstre. 

Anonymkode: 40bdb...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Thyra skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er så stas med nærkontakt med tilfeldig forbipasserende når det ikke er nødvendig? Opplevde her om dagen at folk gikk forbi meg i rulletrappen. Hva er vitsen??? 

At de har dårlig tid og du får sakte eller bare står oppover kanskje?

Anonymkode: c72f1...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er når en vil gå forbi deg med masse utstyre og kommer uansett borti deg på en rulletrapp isteden for å ta vanlig trapp. Jeg er gravid og vil ikke at noen skal gå forbi meg med såååå nær avstand. Kan heller ille ta vanlig trapp selv da jeg blir andpusten. 

Anonymkode: e3f71...db1

Det er bare sunt å bli litt andpusten!

Anonymkode: c72f1...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At de har dårlig tid og du får sakte eller bare står oppover kanskje?

Anonymkode: c72f1...d12

Det er jo det som er problemet - folk uten handleliste som står i flere minutter ved en hylle og vurderer, slik at ingen kommer forbi. Jeg har ikke to timer å bruke på handletur hver gang. 

Anonymkode: d6a82...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeftet på en dame i køen i går. En godt voksen dame, ca i 50-årene vil jeg tro. Hun HOSTET UT I LUFTA uten å i det minste holde hånda foran - sånn skikkelig hostet liksom og tørket seg om munnen etterpå. Hvilken voksen person er det som gjør det uansett, men så under denne pandemien?? Er det fuckings mulig. 

Anonymkode: e84be...11f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som er problemet - folk uten handleliste som står i flere minutter ved en hylle og vurderer, slik at ingen kommer forbi. Jeg har ikke to timer å bruke på handletur hver gang. 

Anonymkode: d6a82...7cc

Jeg opplever stadig "Grublende Anna" eller "Funderende Per" stående i en trang passasje mellom to reoler der de tenker gjennom hva de skal ha. Jeg stopper med min handlevogn slik at de kan gruble ferdig siden de står midt foran makaronien eller melken jeg skal ha. De blir fort ferdig gitt når de ser at de skaper kø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare sunt å bli litt andpusten!

Anonymkode: c72f1...d12

Nei takk. Vil ikke bli det og hyperventilere med to i magen. Har stoffskifte problemer i tillegg. 

Anonymkode: e3f71...db1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte ha likevel betalt en bot for trusler. Pluss at politiet ville ha vært på døra di. 

Anonymkode: d6a82...7cc

Hun hadde jo bare stukket fra stedet lenge får politiet kom 😂 og du aner jo ikke identiteten hennes 

Anonymkode: 4ddd0...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de har dårlig tid og du får sakte eller bare står oppover kanskje?

Anonymkode: c72f1...d12

Jeg bare fulgte tempoet til de foran meg og holdt god avstand. Så travelt har vel ikke folk det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...