Gå til innhold

Kontakt med de du gikk på skole med den dag i dag??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå spør jeg dere som er 93 modell, siden jeg er 93 modell selv.

Har du kontakt med noen du gikk på barne og ungdomskolen med den dag i dag?

Jeg har ikke det. Jeg kjenner dem ikke, viste selvfølgelig hvem de var da jeg gikk på skolen, men har ingen kontakt å kjenner ingen av dem. Ikke 1 eneste av dem.

Greit nok at jeg ble mobbet å banket opp titt å ofte på barne og ungdomskolen,,, men kjente dem knapt på skolen heller igrunn..

Anonymkode: 534c1...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan selvfølgelig svare dere som ikke er født i 93 også

🙂

Anonymkode: 534c1...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karkta

Har kontakt med en del, men hadde mer kontakt med de i klassen over, og har god kontakt med dem den dag i dag. Jeg GIKK ut av skolen i 91 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

81-modell her. Har sporadisk kontakt med en fra grunnskolen. Noen flere fra vgs. Men bor langt unna alle sammen, så begrenses en del der siden alle har barn og partnere og jobb.

Anonymkode: 024f8...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt bestevenninne med hu jeg ble bestevenninne med i 1. klasse på barneskolen, samt ei jeg ble kjent med i 6. Og også to fra 8. klasse på ungdomsskolen. Alle regner jeg som fire av mine bestevenninner. (91)

Anonymkode: ed67d...1de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt med 6-7 fra barne og ungdomskolen. De både var og er mine aller beste venninner. Vi er spredt over hele Norge men treffes jevnlig og snakker ofte i lag på tlf. 

Anonymkode: 5866c...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 80, mye eldre enn deg. 
Jeg har kontakt med en del fra barne og ungdomsskolen. Gikk med dem på vgs også.

Tre av mine nærmeste venninner er fra barneskolen (1) og ungdomsskolen (2)

Anonymkode: 128e5...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kontakt med noen av de jeg gikk i klasse med. Står pent over personer som ikke er snille. Jeg er 92-er da. Vil ikke ha noe med dem å gjøre etter alt de har gjort gjennom 15 års skolegang. Bor i en liten by, så måtte jo selvfølgelig havne på videregående skole med dem også (flyttet fra hjembyen da jeg var 18 fordi jeg ikke orket et siste år på VGS med dem).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

95 her, har sporadisk kontakt med kanskje 4-5, men er svært god venn med 2 fra barneskolen. Har ingen kontakt med øvrige elever fra barneskolen.

Anonymkode: 60b84...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

88 her. Nei, de var bare noen folk jeg så hver dag i ti år. Man får nye venner og nye veier i livet. 

Anonymkode: 4f655...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

92 her. 

Har ei venninne fra skolen, som jeg enda har kontakt med :) ikke så mye men vi treffes av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe overfladisk kontakt med de nærmeste fra barneskolen (kan ta en lunsj om vi er i hjembyen samtidig liksom), utenom det har jeg skaffet meg nye venner i voksen alder som jeg har med til felles og trives med. Har dog kjent min beste venninne i mange år, men vi traff hverandre et annet sted enn skole (venner siden vi var 14 og 15). 

Anonymkode: 78edb...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå spør jeg dere som er 93 modell, siden jeg er 93 modell selv.

Har du kontakt med noen du gikk på barne og ungdomskolen med den dag i dag?

Jeg har ikke det. Jeg kjenner dem ikke, viste selvfølgelig hvem de var da jeg gikk på skolen, men har ingen kontakt å kjenner ingen av dem. Ikke 1 eneste av dem.

Greit nok at jeg ble mobbet å banket opp titt å ofte på barne og ungdomskolen,,, men kjente dem knapt på skolen heller igrunn..

Anonymkode: 534c1...0ec

Har nær kontakt med to jeg gikk i barnehagen med. 

Fra barneskolen er det 2stk jeg har en del kontakt med. Fortsatt bekjent med 10 stk som jeg prater med når vi møtes. 

Fra ungdomsskolen er jeg fortsatt venn med 3-4 stk men hilser og prater med mange av de andre når vi møtes

Fra videregående har jeg den nærmeste vennegjengen min nå med vertfall 10 nære og mange flere som jeg møter gjennom. Felles kjente og slår av en prat på butikken med

Anonymkode: c3f56...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-modell.
Null kontakt. Heldigvis. De du går på skole med er jo bare random mennesker du tilfeldigvis måtte se hver dag. 
Sjangsen man skal ende opp med samme intresser, utdanning osv er veldig liten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født på slutten av 70-tallet, og har 3 veldig gode venninner jeg har hatt siden barneskolen. De er i grunn mine nærmeste venner.

Det er også flere fra barne og ungdomsskolen som bor i nærheten og har barn på samme alder som mine, som jeg da har hatt en del kontakt med i forbindelse med skole-tilstelninger. 

Hilser på veldig mange om vi møtes, men har altså ikke så jevnlig kontakt med dem. 

Anonymkode: c3fa2...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...