Gå til innhold

Castorolje for å øke hårvekst (vipper)


Sizz-

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg castorolje til øyenvippene mine. Fordi jeg er gravid og vil derfor ikke bruke serum, og gidder heller ikke extensions nå. Så jeg tenkte å prøve denne oljen. Har hørt mange skryte av hårvekst etter å ha brukt dette.
Er det noen her som har erfaringer med castorolje for hårvekst?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte dette ganske lenge helt uten effekt.  Før det første er oljen veldig tykk og det er omtrent umulig å legge den inntil vippekanten uten at den kommer inn på øyet.  Hadde ingen effekt på verken vekst eller tykkelse, utenom har jeg bare prøvd den gamle formulaen til Iglow. Da ble vippene markant lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med castorolje for vippene. Etter å ha tatt eyelash extensions noen ganger var vippene betydelig svakere, kortere og tynnere. Men etter jeg startet å smøre vippene med castorolje et par ganger daglig har jeg aldri hatt så fine, lange og tykke vipper. Castoroljen jeg brukte var ikke kun castorolje det var en blanding med andre oljer så derfor tror jeg at jeg hadde så god effekt av det. Har prøvd vippeserum, men fikk kun allergi av det. Så jeg anbefaler å prøve det. Det er lurt å bruke en ren mascarakost til å påføre det, akkuratt slik som mascara. 

Anonymkode: 08d50...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig god erfaring med castorolje for vippene. Etter å ha tatt eyelash extensions noen ganger var vippene betydelig svakere, kortere og tynnere. Men etter jeg startet å smøre vippene med castorolje et par ganger daglig har jeg aldri hatt så fine, lange og tykke vipper. Castoroljen jeg brukte var ikke kun castorolje det var en blanding med andre oljer så derfor tror jeg at jeg hadde så god effekt av det. Har prøvd vippeserum, men fikk kun allergi av det. Så jeg anbefaler å prøve det. Det er lurt å bruke en ren mascarakost til å påføre det, akkuratt slik som mascara. 

Anonymkode: 08d50...8a8

Ja jeg har vasket en mascarabørste så skal prøve med den. Bestilte også på eBay en liknende kost som brukes på iGlow sitt serum, for å få oljen helt nedtil vippekanten. 
så får håpe det funker på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Apocalypte skrev:

Brukte dette ganske lenge helt uten effekt.  Før det første er oljen veldig tykk og det er omtrent umulig å legge den inntil vippekanten uten at den kommer inn på øyet.  Hadde ingen effekt på verken vekst eller tykkelse, utenom har jeg bare prøvd den gamle formulaen til Iglow. Da ble vippene markant lengre. 

IGlow har jeg også god erfaring med. Så har ikke all verden til forventninger med den oljen, men må nesten prøve:) Prøvde du den oljen lenge før du ga deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt castor oil på øyebrynet mine hver kveld i 4 uker før jeg legger meg, og det har faktisk gitt meg litt fyldigere øyenbryn. 

Anonymkode: 2a487...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ta fra 4 mnd til 1år før man ser de blir lengre. 

Anonymkode: 9e2cd...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge enkelte skal man ikke bruke Castor olje når man går gravid. Mens andre mener det er greit å bruke på huden i små mengder. Jeg bare sier det slik at du vet at det er litt forskjellig mening blant proffene om hva som er greit 😅 har ikke prøvd Castor olje over tid på vipper da jeg syntes det er ubehagelig og at det går inn i øynene, så kan ikke si noe om virkning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har erfaringer med at det virker, men det tar litt tid. Har påført kaldpresset castor oil på vippekant og på bryn med q-tips over mange uker og opplevde absolutt at i hvert fall vippene ble lengre. Virker nok på bryn og men har funnet noe annet som funker like godt, det blir litt mye kliss med olje på puten.

Anonymkode: 9384e...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og har erfaringer med at det virker, men det tar litt tid. Har påført kaldpresset castor oil på vippekant og på bryn med q-tips over mange uker og opplevde absolutt at i hvert fall vippene ble lengre. Virker nok på bryn og men har funnet noe annet som funker like godt, det blir litt mye kliss med olje på puten.

Anonymkode: 9384e...8ce

Hva har du funnet som funker like godt?😊

Anonymkode: 27106...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...