Gå til innhold

Bilde og vekt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Hva er det dere ser som jeg ikke ser? Jeg har samme høyde som deg, føler jeg har ganske lik kropp som Ts, men veier under 60 kg. Jeg har også både fett og former. Trodde kvinner på vår høyde måtte være ganske synlig overvektige for å veie 80 kg. Venninner jeg har hatt som har veid rundt 80 kg har i hvert fall ikke sett ut som Ts. 

Anonymkode: 3bf41...9bf

Jeg er 174 og 95 kilo og ser omtrent lik ut som ts.

Anonymkode: 71838...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 174 og 95 kilo og ser omtrent lik ut som ts.

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: 670c9...bd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig?

Det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Dummeste kommentaren ever!  Dama i HI er IKKE stor, hun er en helt normal dame med en fin kropp.

Anonymkode: feddc...d2e

Spørsmålet var vel hva en syns? Da er hver mening subjektiv og korrekt.

Anonymkode: 9fbbc...436

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Ja, men du gjettet da vel ikke at Ts veide 80 kg (hvis hun hadde vært gjennomsnittlig høy). Du snakker jo om at du syns en BMI rundt 23,5 er for mye, men vedkommende jeg siterte er 166 cm og ca. 80 kg. Det tilsvarer en BMI på 29. Med BMI på 29 har man for lengst bikket over til overvekt, og det har man jo ikke gjort ved en BMI på 23,5. Greit nok at noen ville foretrukket at Ts var litt slankere og mer definert, men å begynne å gjette at hun har en BMI på 29 syns jeg blir veldig tullete. 

Anonymkode: 3bf41...9bf

Jeg så ca sånn ut da jeg hadde bmi på rundt 29 (168 og veide 84 kg) så jeg ville også trodd at TS veier mye mer enn hun gjør, og godt over overvektsgrensa.. 

Anonymkode: a8d6b...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Ikke helt enig i dette nei 😜

A1F78F0B-D1E6-43F4-B1C6-441DD5BCEB74.jpeg

Anonymkode: 39e93...c4b

Altså jeg hadde ikke sett forskjell hvis det ikke var for Anonymkoden. Hadde tenkt det var ts som hadde postet. Så å påstå at du ser ekstremt mye mindre ut enn henne er veldig rart for meg, og du kan helt fint gå ned både 7 og 10 kilo uten å lide noen nød.. Det er ikke noe galt med det, så lenge du er fornøyd, men å stille deg selv opp mot ts sin kropp å påstå at du er mye mindre henger virkelig ikke på greip. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ca sånn ut da jeg hadde bmi på rundt 29 (168 og veide 84 kg) så jeg ville også trodd at TS veier mye mer enn hun gjør, og godt over overvektsgrensa.. 

Er det mulig? Synes du jeg er så stor? Har du sett noen på 157 og er over 80 kg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fatter ikke hvordan noen kan tro at ts veier så mye som enkelte har foreslått. Måtte sammenligne med et bilde av meg selv fra oktober der jeg veide rundt 80 kg (jeg er litt lavere enn ts), og jeg var virkelig stor da sammenlignet med det ts et på dette bildet. 

Anonymkode: f4044...5f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei nei nei du eg IKKE stor. Herregud, jeg er 165 og veide 88 på mitt verste. Det var STORT! 😂 nå er jeg nede på 68, i følge bmi så er jeg normalvektig men føler meg virkelig ikke på topp enda. 
Du ser kjempe flott ut! ☺️

Anonymkode: 46317...775

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig? Synes du jeg er så stor? Har du sett noen på 157 og er over 80 kg? 

Jeg skrev ingen plass at det ser ut som du veier 80 kilo, jeg skrev at du ser ganske lik ut som da jeg hadde BMI på 29 og jeg er 10 cm høyere enn deg. For deg tilsvarer det 73 kilo ish. 

Lov å lese før man svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 185.5cm og veier ~63kg

jeg har utrolig litte fett på kroppen min. Kanskje ikke noe, skal ta «inbody scan» i Oslo for å finne ut min fett og muskle masse. 

Anonymkode: 42d8f...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anbefaler klær i en annen farge. Svart påvirker den oppfattede størrelsen.

Anonymkode: 52f44...8db

Det er bare tull. 

Anonymkode: 498ed...2f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Da jeg var på mitt største var jeg ifølge bmi overvektig

Jeg har som sagt nå samme bmi som Ts, og jeg har en helt annen kropp enn henne. Synes hun ser mye større ut enn det jeg gjør... Så ja, jeg ble overrasket da det kom frem at vi har samme bmi 

510067A6-6C1B-4F68-91AD-62A91BA3B3AB.jpeg

Dette bildet er photoshoppet. Sjekk de rare kantene på trusekanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 5.8.2020 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Ikke helt enig i dette nei 😜

A1F78F0B-D1E6-43F4-B1C6-441DD5BCEB74.jpeg

Du kunne fint tatt av deg 20+ kilo. Du bør begynne å trene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 160 høy og veier 55 kg. Vært igjennom en vektøkning hvor jeg veide 75 kg på det meste for noen år tilbake. Fant min trivselsvekt gjennom endring i kosthold samt trening. Ble så gravid og gikk opp 25 kg, veide da 80 kg på det meste. Er tilbake til normalvekt igjen 2 år etter fødsel. De siste 10 kg måtte trenes av! Man kan hvis man vil:)

Anonymkode: 3157c...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ingen plass at det ser ut som du veier 80 kilo, jeg skrev at du ser ganske lik ut som da jeg hadde BMI på 29 og jeg er 10 cm høyere enn deg. For deg tilsvarer det 73 kilo ish. 

Lov å lese før man svarer. 

Uansett så er det 15 kg mer enn jeg er. Og det er mye. Klart kropp kan se annerledes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne fint tatt av deg 20+ kilo. Du bør begynne å trene. 

Bmi på 14.8 da. Neitakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette bildet er photoshoppet. Sjekk de rare kantene på trusekanten. 

Hahahh

det er ikke trusekanten 

Hele bildet er kuttet nederst

Men, takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmi er en vanskelig greie, jeg har også en bmi på 23, men jeg har lite fett på kroppen og en del muskler. Jeg trener styrke flere ganger i uken, og istedenfor å fokusere på vekta så måler jeg heller cm. Det anbefaler jeg på det sterkeste. Når det er sagt så synes jeg dere som har lagt ut bilder her er flotte kvinner uansett, viktigste er hva dere trives med selv. Legger ved et bilde der jeg viser hva jeg mener. Jeg gikk har gått ned 30 kg, og det var ikke før jeg begynte å trene styrke jeg virkelig begynte å bli fornøyd. Jeg har enda litt mer definerte muskler nå, da dette er tatt for et par måneder siden, men de andre bildene jeg har egner seg ikke på nett da jeg tar en del bilder naken for å se min egen fremgang 😂 

Uansett- ned i vekt eller ei, dere som har lagt ut bilder her har flotte kropper ☺️ 

IMG_20200811_011616.jpg

Anonymkode: be735...baf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...