Gå til innhold

Bilde og vekt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 157 og 58 kg. 

Anonymkode: 670c9...bd9

Da er du definitivt ikke stor 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned 8 kg. Vil ned 7 kg til.

Synes dere jeg er stor? 

0280D918-8655-4D98-8DD5-B85D9A45E398.jpeg

Anonymkode: 670c9...bd9

Nei, fin sånn

Anonymkode: 7d73a...c3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, JuliaKepler skrev:

Jeg hadde en kropp som din ca da jeg var påhitt største, så jeg synes du er for stor ja 

Dummeste kommentaren ever!  Dama i HI er IKKE stor, hun er en helt normal dame med en fin kropp.

Anonymkode: feddc...d2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned 8 kg. Vil ned 7 kg til.

Synes dere jeg er stor? 

0280D918-8655-4D98-8DD5-B85D9A45E398.jpeg

Anonymkode: 670c9...bd9

Du er vel i følge BMI overvektig, sånn som meg selv? Ikke mye, kanskje 5kg bare.

Anonymkode: cdc41...751

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stor i forhold til hva? Du er større enn hva jeg ville vært komfertabel med i egen kropp men ser ikke hvorfor det er relevant. 

Anonymkode: a8d6b...1df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ikke overvektig med en bmi på 23,5?

Jeg syns ikke du ser stor ut. Men det kommer jo an på egne preferanser. Er selv 164 cm. og 58 kilo, tenker gå ned til 55 kilo. Men det er jo hvordan jeg ser på meg selv, ikke de rundt meg.

Trener du styrke? Det tror jeg ev. du burde begynne med/fortsette med. Da blir kroppen mer definert, å man trenger ikke nødvendigvis så lavt i vekt kanskje for å føle seg mer vel i egen kropp.

Anonymkode: 42aa0...a74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mente du her? 

Han trodde du sto med ryggen til. Ved første øyekast trodde faktisk jeg det også, siden armene var på den andre siden, og det var vanskelig å se konturer i det svarte tøyet. Litt som den danser-silhuett-animasjonen der man ikke ser hvilken vei den snurrer, fordi man ikke ser hvilken vei som er foran og bak. Men jeg så fort at du sto med fronten til, da. Om man legger merke til detaljer som føttene og puppene, så blir det jo veldig tydelig. :) Men det sorte tøyet gjør altså at det ser veldig silhuett-aktig ut, og da var det faktisk litt vanskelig å se umiddelbart!

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 157 og 58 kg

Da er du IKKE stor! Hadde du vært 190 med den silhuetten, så hadde jeg nok tenkt at du var stor, men med 157 er du jo heller liten og nett! 58 kg er jo også ingenting! 😊 Jeg må innrømme jeg er kresen med størrelse og vekt på damer, og liker ikke store damer, men med 157cm, 58kg så synes jeg den kroppen ser veldig attraktiv ut! 😊 

Så svaret på spørsmålet ditt er NEI, du er ikke stor, og du trenger heller ikke gå ned 7 kg. Du må selvfølgelig bare gjøre det som får deg selv til å føle deg bra, men hvis du er opptatt av hva andre synes, så har du vel fått klart svar fra denne tråden (minus trollene) om at du ser helt flott ut og at du ikke trenger å gå ned mer 😊 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: b2aa4...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er 157 og 58 kg. 

Anonymkode: 670c9...bd9

Du har bmi 23.5, jeg 23.3, og jeg skal ned noen kg til fordi jeg synes at jeg er for stor.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å se når du har på deg svarte klær og man ikke har noe størrelse å se deg i forhold til på bildet.

Anonymkode: 40032...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fasong synes jeg. Ser normalt slank ut, ca medium? Ville ikke følt behov for å gå ned i vekt. Styrketrening ville definert fasongen enda mer. Fin er du!

Anonymkode: 43afe...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 166 og 80 kg, ser omtrent ut som deg. Synes ikke du er stor, normal+ som meg tenker jeg😊 Jeg har et ønske om å gå ned 10-15 kg, da er jeg fornøyd. 

Anonymkode: 0e93a...47b

Hva er det dere ser som jeg ikke ser? Jeg har samme høyde som deg, føler jeg har ganske lik kropp som Ts, men veier under 60 kg. Jeg har også både fett og former. Trodde kvinner på vår høyde måtte være ganske synlig overvektige for å veie 80 kg. Venninner jeg har hatt som har veid rundt 80 kg har i hvert fall ikke sett ut som Ts. 

Anonymkode: 3bf41...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dere ser som jeg ikke ser? Jeg har samme høyde som deg, føler jeg har ganske lik kropp som Ts, men veier under 60 kg. Jeg har også både fett og former. Trodde kvinner på vår høyde måtte være ganske synlig overvektige for å veie 80 kg. Venninner jeg har hatt som har veid rundt 80 kg har i hvert fall ikke sett ut som Ts. 

Anonymkode: 3bf41...9bf

Det jeg ser er litt store armer, ser litt «rynkete» hud inn mot armhulen. Ingen veldig definert midje (t-skjorten sin skyld?) og tydelige hofter. 
Hele kroppen over knærne går i ett.. Men, som sagt, jeg har ganske lik bmi og jeg synes selv at jeg er for stor. Da tenker jeg jo det samme om andre også 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ikke fornøyd så håper jo at de 7 kg jeg tenker å prøve å få vekk vil gjøre susen. Har høy bmi og mye på mage og lår. Bør prøve å få begynt med noe styrke som kan forme kroppen mer. Men er på vei mot å bli mer fornøyd. Takker masse for tilbakemeld! 

Anonymkode: 670c9...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, JuliaKepler skrev:

Du har bmi 23.5, jeg 23.3, og jeg skal ned noen kg til fordi jeg synes at jeg er for stor.. 

Så da du var på ditt største, hadde du en BMI som var hele 0,2 høyere enn en normalvektig kropp? Ja guri meg, da må du jo ha vært diger... :roll:

Jeg skjønner at folk er kritisk til egen kropp (det er man jo alltid, uansett størrelse og utseende), men hva er dette med å mene at andre burde slanke en allerede normalvektig og sunn kropp?

Anonymkode: 9742a...502

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser større ut en 58 kg. Jeg er 158 og 60 kg og ser mye slankere ut og det er fordi vekta er i puppene og rompa. Skal ned til 55,da blir det bra. Du trenger ikke mye, noen kg og det er bra. 

Anonymkode: 9c5ab...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, JuliaKepler skrev:

Det jeg ser er litt store armer, ser litt «rynkete» hud inn mot armhulen. Ingen veldig definert midje (t-skjorten sin skyld?) og tydelige hofter. 
Hele kroppen over knærne går i ett.. Men, som sagt, jeg har ganske lik bmi og jeg synes selv at jeg er for stor. Da tenker jeg jo det samme om andre også 

Ja, men du gjettet da vel ikke at Ts veide 80 kg (hvis hun hadde vært gjennomsnittlig høy). Du snakker jo om at du syns en BMI rundt 23,5 er for mye, men vedkommende jeg siterte er 166 cm og ca. 80 kg. Det tilsvarer en BMI på 29. Med BMI på 29 har man for lengst bikket over til overvekt, og det har man jo ikke gjort ved en BMI på 23,5. Greit nok at noen ville foretrukket at Ts var litt slankere og mer definert, men å begynne å gjette at hun har en BMI på 29 syns jeg blir veldig tullete. 

Anonymkode: 3bf41...9bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er utrolig hvor mye skit folk får seg til å skrive om andre menneskers kropper! 
TS: du ser kjempefin ut, og helt normal! Hvis du ønsker å gå mer ned er jo det selvfølgelig ditt valg, men det er ingen helsemessig grunn til at du skulle behøve det, så da blir det opp til deg å avgjøre om du ville følt deg bedre på en lavere vekt. Jeg ville heller enn slanking rådet deg til å fokusere på en livsstil og et kosthold som er bra for kroppen og se hvordan kroppen innstiller seg på det. Du blir ikke lykkelig av å tvinge kroppen ned på en vekt den ikke naturlig vil ligge på.

Igjen: du er flott! Og du skal være stolt av kroppen din!❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser normalt slank ut.

Typisk dameform med litt ekstra over hofter og mage.

Fin kropp:)

Anonymkode: 1c62a...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da du var på ditt største, hadde du en BMI som var hele 0,2 høyere enn en normalvektig kropp? Ja guri meg, da må du jo ha vært diger... :roll:

Jeg skjønner at folk er kritisk til egen kropp (det er man jo alltid, uansett størrelse og utseende), men hva er dette med å mene at andre burde slanke en allerede normalvektig og sunn kropp?

Anonymkode: 9742a...502

Da jeg var på mitt største var jeg ifølge bmi overvektig

Jeg har som sagt nå samme bmi som Ts, og jeg har en helt annen kropp enn henne. Synes hun ser mye større ut enn det jeg gjør... Så ja, jeg ble overrasket da det kom frem at vi har samme bmi 

510067A6-6C1B-4F68-91AD-62A91BA3B3AB.jpeg

Anonymkode: 39e93...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var på mitt største var jeg ifølge bmi overvektig

Jeg har som sagt nå samme bmi som Ts, og jeg har en helt annen kropp enn henne. Synes hun ser mye større ut enn det jeg gjør... Så ja, jeg ble overrasket da det kom frem at vi har samme bmi 

510067A6-6C1B-4F68-91AD-62A91BA3B3AB.jpeg

Anonymkode: 39e93...c4b

Du viser kun bilde av magen din, så det er jo vanskelig å sammenligne. Hvis jeg skal kommentere, så ser man jo at du har en del kjøtt på siden av magen, selv om det ikke ser ut som om du har noe kulemage. Både midjen og "kjærlighetshåndtakene" er såpass brede at man ser at her er det litt ekstra fett (ekstra = mer enn nødvendig, men fortsatt innenfor normalvekt.) Jeg syns ikke det ser ut som om Ts har noe mer fett på magen.

Anonymkode: 3bf41...9bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...