Gå til innhold

Dere som bruker extensions


Diana

Anbefalte innlegg

Er det mye arbeid? Kan man svømme med det? Jeg vil veldig gjerne skaffe meg extensions, men jeg svømmer 3-4 ganger i uken. Kjipt hvis man ødelegger håret. Og, er det mulig å få kun lenge og ikke tykkelse? Jeg har tykt nok hår fra før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde det en gang, aldri mer. Det ser falskt og harry ut, alle ser at du har det, og dukkehåret tover seg om du er normalt aktiv, blir svett og må dusje ofte. La heller håret ditt vokse ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det man det om man har ekte hår extensions? Jeg tror det er feil. Personelig bruker jeg clip on så jeg bruker dem ikke når jeg bader og trener. Rapunzel of sweden har nett konsultasjon, så der får du hjelp til å finne hva du vil ha og farge hjelp 😊 

Anonymkode: 03901...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du ha clip-ins.

Ikke fest tape/keratin extensions om du bader/svømmer så ofte. Vanlig hår skal jo helst maks bli vått/vasker 1-2 ganger i uka, blir enda mer slitt med extensions

Anonymkode: 31074...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Taffel skrev (På 4.8.2020 den 19.28):

Prøvde det en gang, aldri mer. Det ser falskt og harry ut, alle ser at du har det, og dukkehåret tover seg om du er normalt aktiv, blir svett og må dusje ofte. La heller håret ditt vokse ut. 

Mitt hår vokser ikke lenger uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2020 den 2.55):

Da burde du ha clip-ins.

Ikke fest tape/keratin extensions om du bader/svømmer så ofte. Vanlig hår skal jo helst maks bli vått/vasker 1-2 ganger i uka, blir enda mer slitt med extensions

Anonymkode: 31074...a5b

Hvilken av tape, keratin og mikroring extensions er best og gjør ikke håret slitt og håravfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...