Gå til innhold

The undoing


#frøken

Anbefalte innlegg

Det er mannen, uten tvil. Sønnen vet det også og skjuler hammeren for faren. 

Anonymkode: b5066...664

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er sønnen til Grace som har drept henne. Forøvrig klarer jeg ikke slutte irritere meg over at noen som er så vakker som Nicole Kidman var, opererer seg til å se ut som jokeren!

Anonymkode: 198ec...940

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror det er sønnen til Grace som har drept henne. Forøvrig klarer jeg ikke slutte irritere meg over at noen som er så vakker som Nicole Kidman var, opererer seg til å se ut som jokeren!

Anonymkode: 198ec...940

Enig, utseendet hennes irriterer meg også! Det ser ut som om noen har tredd en gummimaske med hennes utseende på seg. En ting er at pannen knapt kan rynkes. Verre er munnen, hun klarer jo ikke å bevege den, den bare henger der helt slapp som om hun har fått bedøvd den hos tannlegen! Til gjengjeld er Hugh Grant full av rynker, men de rynkene uttrykker følelser. Så hans rynkede ansikt er mye vakrere enn Nicole Kidmanns maske! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (50 minutter siden):

Så hans rynkede ansikt er mye vakrere enn Nicole Kidmanns maske! 

Ja, virkelig! Et veldig godt eksempel på det😊👍

Anonymkode: b7f82...702

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror det er sønnen til Grace som har drept henne. Forøvrig klarer jeg ikke slutte irritere meg over at noen som er så vakker som Nicole Kidman var, opererer seg til å se ut som jokeren!

Anonymkode: 198ec...940

Det har jeg tenkt også, at det kan være sønnen og at det er grunnen til at han følger så nøye med på utviklingen hele tiden. Han så faren og Elena sammen og fulgte etter faren en gang han var hos Elena og så ble han sint og slo henne.

Og så virker det så åpenbart også - at vi skal tenke sånn, så jeg prøver å tenke om det kan være noen andre. Jeg tenkte sønnen ganske tidlig, men la det fra meg. 

De har jo ikke undersøkt noen av de andre mennene som var rundt Elena, eller muligens noen av evt. damene til noen av de mennene... så kanskje det plutselig dukker opp en helt annen på slutten... 

Anonymkode: 33899...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det nå er sønnen, hva kommer Grace til å gjøre? Vitne mot mannen for å berge sønnen? 

Anonymkode: 0eea8...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis det nå er sønnen, hva kommer Grace til å gjøre? Vitne mot mannen for å berge sønnen? 

Anonymkode: 0eea8...2b7

Nei, for det er faren. Han et tydeligvis psykopat og har bedt sønnen lyve for ham. Helt opplagt 

Anonymkode: b5066...664

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, for det er faren. Han et tydeligvis psykopat og har bedt sønnen lyve for ham. Helt opplagt 

Anonymkode: b5066...664

Moren hans virket ikke helt god på skype heller, kanskje hun har vært en tur over dammen for å knerte sønnens nye dame? ;) 

Apropos det så begynner jeg faktisk å bli litt skadet når det gjelder tv og corona, for jeg tenkte nettopp "nei det går jo ikke an å reise fra utlandet nå". Det samme skjer når noen holder for lite avstand på film, 😄

Anonymkode: 0eea8...2b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Moren hans virket ikke helt god på skype heller, kanskje hun har vært en tur over dammen for å knerte sønnens nye dame? ;) 

Apropos det så begynner jeg faktisk å bli litt skadet når det gjelder tv og corona, for jeg tenkte nettopp "nei det går jo ikke an å reise fra utlandet nå". Det samme skjer når noen holder for lite avstand på film, 😄

Anonymkode: 0eea8...2b7

Tenkte det samme.

Tenkte også at moren kan jo si hva som helst om sønnen sin fordi hun skyldte på han for lillesøsteren. Som for å "ta" han fordi han var ansvarlig og fordi at han kuttet hånden av familien sin.

Det er bare ord fra ei som muligens er gammel og bitter, så vi kan jo ikke vite. 

Anonymkode: 33899...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Apropos det så begynner jeg faktisk å bli litt skadet når det gjelder tv og corona, for jeg tenkte nettopp "nei det går jo ikke an å reise fra utlandet nå". Det samme skjer når noen holder for lite avstand på film, 😄

Anonymkode: 0eea8...2b7

Samme her😆😆😆

Anonymkode: b7f82...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok en serie hvor man skal være usikker og skifte teori om morder hver episode... Først trodde vi mannen, så konen og nå sønnen 😅 Det er nok en smart serie der man ikke skal forstå løsningen med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være hennes far? Han som gjør alt for sin datter.. og er vant med å få det som han vil. Som selv var utro -kan tyde på en person uten empati.. hmm.. 😉 🤨

Når kommer siste episode, er det på Mandag?

Anonymkode: b5838...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det være hennes far? Han som gjør alt for sin datter.. og er vant med å få det som han vil. Som selv var utro -kan tyde på en person uten empati.. hmm.. 😉 🤨

Når kommer siste episode, er det på Mandag?

Anonymkode: b5838...918

Jeg tror jeg ville satt faren nederst på lista over mistenkte. Han hadde ikke latt datteren sin gå gjennom en rettsak og det som skjer rundt dem. Hadde faren visst om det hadde han bare snakket med datteren sin, evt. betalt svigersønnen for å komme seg ut av livet. 

 

Anonymkode: 33899...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer episodene vanligvis på HBO, midnatt? Jeg har dog t-we, så er ikke sikker på om jeg får den med en gang. Men akkurat den siste episoden av denne kunne jeg godt tenke meg å sitte oppe sent for, fremfor å måtte vente hele neste arbeidsdag. :) 

Anonymkode: 0eea8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 25.11.2020 den 8.31):

Enig, utseendet hennes irriterer meg også! Det ser ut som om noen har tredd en gummimaske med hennes utseende på seg. En ting er at pannen knapt kan rynkes. Verre er munnen, hun klarer jo ikke å bevege den, den bare henger der helt slapp som om hun har fått bedøvd den hos tannlegen! Til gjengjeld er Hugh Grant full av rynker, men de rynkene uttrykker følelser. Så hans rynkede ansikt er mye vakrere enn Nicole Kidmanns maske! 

Synd egentlig, for hun er en av de vakreste kjendisene etter min mening, med denne "gummimaska" ser hun bare desperat etter å se ung ut og følelsesløs. 

Anonymkode: d6011...4ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tanker om den blonde vennen til Grace? Synes hun er litt vel interessert og involvert i livene deres. Tenker at der er en grunn til at vi får se henne i ny og ne.  Jeg tror hun er den andre kvinnen han var utro med. Husker dere når han fortalte til Hayley at han var utro med Elena og en annen kvinne.  At det er derfor venninnen er så på med å vise sin støtte til Grace og vil vite hvordan det går og hva som skjer.   

 

Anonymkode: e2438...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er populært å skylde på faren til Grace, men jeg syns fortsatt det høres helt feil ut. Han er en riking, han hadde heller betalt noen for å gjøre jobben for seg i tilfelle. Jeg skjønner heller ikke motivet, har ikke fått med meg at han visste at mannen var utro mot Grace heller. 

Jeg tror heller ikke det er venninnen med de lyse håret - at hun er interessert er jo fordi hun er venninnen til Grace. Om ei venninne av meg hadde vært oppi noe som dette hadde jeg også vært veldig på og interessert og villet ta vare på venninnen min... 

Hvis faren skulle drept noen så måtte det vel være svigersønnen sin, ikke elskerinnen til svigersønnen? 

Anonymkode: 33899...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket meg at vi aldri fikk vite navnet på den andre kvinnen Jonathan var utro med. Advokaten sa hun måtte vite det, men så stoppet scenen der. Tenker det må ha en slags betydning for historien, hvis ikke hadde det ikke vært nødvendig informasjon å skrive inn i manuset. Har en liten knapp på at det er Sylvia (den blonde venninnen til Grace) som er den andre kvinnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...