Gå til innhold

The undoing


#frøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er ikke ute enda. Kommer til høsten visstnok, så blir vel snart.

Anonymkode: de1ee...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har begynt å følge med? Vet ikke helt hva jeg tenker etter første episode, dette er en serie som kan gå i flere retninger. Jeg får liksom straks i bakhodet at noe overnaturlig vil skje, er vel fordi Nicole Kidman er med. Og så synes jeg Hugh Grant er fullstendig malplassert i New York 😄 

Det var noe veldig rart og creepy med den blottedama, men hva? Og så virker det som det mest oppsiktsvekkende i hele serien så langt er at mannen la igjen mobilen hjemme. Hvem gjør sånt i våre dager liksom? 😁

Anonymkode: 0eea8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var mange spørsmål her... Veldig mystisk at mannen plutselig er borte, men samtidig får jeg ikke følelsen av at han har noe tilknytning med blottedama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode i går og gleder meg til neste. Virker lovende så langt.

Anonymkode: 7bb05...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var skeptisk først, men så ble jeg dratt inn i det. Veldig rart med mannen ja og den rare oppførselen til hun blotterdama. Så jeg er i hvert fall interessert i hvordan det utvikler seg videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode! Men samtidig var det ikke så vanskelig å gjette seg til utfallet, mange hint gjennom hele episoden...blant annet det Grace snakket om i terapi timene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok seg veldig opp i episode to synes jeg. Tenker mannen ikke har gjort det, men at han har hatt forhold med flere kvinner og den skyldige er en av dem. Føler ikke advokatdama har rent mel i posen heller. Samtidig føler jeg at noe er rart med Grace, kanskje hun har gjort det selv og glemt det 😜 blir i hvert fall spennende å følge med fremover. 

Anonymkode: 0eea8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp andre episode og gleder meg til fortsettelsen. Det kommer nok garantert en eller annen tvist, men jeg aner virkelig ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen har gjort det. Den unge moren oppsøkte ham etter å ha forlatt auksjonen, det vr derfor hun takket nei til å bli kjørt av parets sjåfør.

Anonymkode: eca5b...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så skjedde det som flere av oss mistenkte på slutten av episode 5. Men spørsmålet er da, er det for tidlig til å være løsningen med en episode igjen? Tror fortsatt det kommer en annen tvist her. 

Forøvrig har jeg kjenningsmelodien på hjernen. Nicole Kidman burde sunget mye oftere!

Anonymkode: 0eea8...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så skjedde det som flere av oss mistenkte på slutten av episode 5. Men spørsmålet er da, er det for tidlig til å være løsningen med en episode igjen? Tror fortsatt det kommer en annen tvist her. 

Forøvrig har jeg kjenningsmelodien på hjernen. Nicole Kidman burde sunget mye oftere!

Anonymkode: 0eea8...2b7

 

Og så tenker jeg på introen, det er vel Grace vi ser i oppveksten hennes. Det er henne det handler om. 

Hun ble jo sett både før og etter drapet, hun hadde ikke blod på seg så hun ble renvasket av politiet. Samtidig så virker det som det er noe hun skjuler. 

Og nå ser jeg at jeg ikke har sett episode 5 enda, så skal se den før jeg sier noe mer 

Anonymkode: 33899...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare 4 episoder ute.... kommer det flere?

Anonymkode: 6dc95...d2b

Den femte kom i dag - på min tv-boks i hvert fall. Det er en igjen.

Anonymkode: 0eea8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den femte kom i dag - på min tv-boks i hvert fall. Det er en igjen.

Anonymkode: 0eea8...2b7

Å så gøy! Gleder meg.

Anonymkode: 6dc95...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Og så tenker jeg på introen, det er vel Grace vi ser i oppveksten hennes. Det er henne det handler om. 

Hun ble jo sett både før og etter drapet, hun hadde ikke blod på seg så hun ble renvasket av politiet. Samtidig så virker det som det er noe hun skjuler. 

Anonymkode: 33899...5bc

Ja, jeg har også følt det fra starten, men så kom liksom dette med henne på overvåkningsvideoen også litt for tidlig, på en måte. Men nå viste det seg jo at Jonathan også hadde en mørk hemmelighet. Tror fortsatt også det kan være noen mer perifere som er den skyldige, som politimannen eller advokatvenninnen. Men at det dukker opp ett eller annet på Grace er jeg også ganske sikker på. 

Anonymkode: 0eea8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på siste episode kan vi kose oss med denne.

 

Anonymkode: 0eea8...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...