Gå til innhold

Dumt spørsmål om selvbruning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🙄Mulig dette er åpenbart for mange så men jeg er ikke flink på sånt. 

Om jeg bruker peeling og ansiktskrem som inneholder saltsyre, vil det ta av selvbruningen sånn at den blir skjoldete? 

Anonymkode: 1e6f3...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tok ta mye av selbruningen, ja. Men det hvis det ved vanlig rens også :)

Anonymkode: c883a...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil tok ta mye av selbruningen, ja. Men det hvis det ved vanlig rens også :)

Anonymkode: c883a...7cc

Hva gjør du da? Når man fortsatt har farge men skjoldete?  Legger på nytt lag? 

Anonymkode: 1e6f3...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på selvbruning hver torsdag, på hele kroppen og i ansiktet. Den i ansiktet går bort mye raskere i og med at jeg vasker fjeset og bruker produkter to ganger daglig, men jeg har ikke merket at det blir skjoldete, det vaskes bort jevnt. Om fargen din har blitt skjoldete vil jeg anbefale deg å ta et varmt bad og scrubbe hele hunden for å få bort det øverste laget med døde hudceller. For min del holder det å scrubbe én gang for å få bort de siste restene av selvbruning, men enkelte må scrubbe et par ganger. For å forebygge at det blir skjoldete anbefaler jeg deg å scrubbe huden og påføre et godt lag med fuktighetskrem før du påfører selvbruningen, og deretter smører deg med fuktighetskrem daglig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg tar på selvbruning hver torsdag, på hele kroppen og i ansiktet. Den i ansiktet går bort mye raskere i og med at jeg vasker fjeset og bruker produkter to ganger daglig, men jeg har ikke merket at det blir skjoldete, det vaskes bort jevnt. Om fargen din har blitt skjoldete vil jeg anbefale deg å ta et varmt bad og scrubbe hele hunden for å få bort det øverste laget med døde hudceller. For min del holder det å scrubbe én gang for å få bort de siste restene av selvbruning, men enkelte må scrubbe et par ganger. For å forebygge at det blir skjoldete anbefaler jeg deg å scrubbe huden og påføre et godt lag med fuktighetskrem før du påfører selvbruningen, og deretter smører deg med fuktighetskrem daglig. 

Hvilke type selvbruner bruker du? Påfører du flere omganger/lag? Får du skikkelig farge?

Sorry for spm men sliter med å finne noe som funker skikkelig. 

Anonymkode: 8bd47...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type selvbruner bruker du? Påfører du flere omganger/lag? Får du skikkelig farge?

Sorry for spm men sliter med å finne noe som funker skikkelig. 

Anonymkode: 8bd47...95a

Jeg bruker St. Moriz og er veldig fornøyd med den, men det skal sies at den dessverre kun holder i ca 4-5 dager topps. Påfører kun ett lag fordi jeg er fornøyd med fargen jeg får av det, mulig den hadde holdt lengre om jeg påførte flere, men vil ikke bli brunere enn det jeg blir av ett lag. Ellers har jeg god erfaring med St. Tropez, men den ble litt for dyr for meg i lengden. Har også hørt mye fint om Glöd. Eneste kritikken jeg har til St. Moriz er rett og slett den korte varigheten, men den er såpass billig at det gjør meg egentlig ingenting å påføre ukentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type selvbruner bruker du? Påfører du flere omganger/lag? Får du skikkelig farge?

Sorry for spm men sliter med å finne noe som funker skikkelig. 

Anonymkode: 8bd47...95a

St tropez water bronzer. Bare ett lag, jeg er veldig blek, men du kan bygge opp fargen tror jeg. 

Anonymkode: 1e6f3...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...