Gå til innhold

Hvilken kjøpe-pastasaus er den beste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dolmiom

Anonymkode: 28c14...d25

Dolmio skulle det stå.

Anonymkode: 28c14...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Dolmio skulle det stå.

Anonymkode: 28c14...d25

Må si Dolmio jeg også. Den med ekstra krydret. Uansett hvor mange ganger jeg prøver eller hvilken oppskrift jeg følger så blir aldri de pastasausene jeg lager spesielt god. Det tar tid, både det å kutte opp alt som skal oppi og koke opp og koke ned. Så sitter jeg igjen med en haug med gulrotskrell, løkrester og tomme embalasjer med hakka tomater osv som tar opp plass i søpla. Sorry, men da tyr jeg dessverre til Dolmioglasset. Hadde jeg bare fått til å lage pastasausen i samme konsistens og smak som Dolmioen så hadde det kanskje vært verdt strevet med å lage det selv men jeg får det jo ikke til. 

Anonymkode: 56dc8...7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker jacobs, den som står i kjøledisken.

Anonymkode: 8abaa...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke pastasaus fra glass selv, men Rema sin ble fikk terningkast 6 for noen år siden. Faktisk mange sauser som så 6-tallet, men da kan i hvertfall Rema sin kalles både billig og bra 😊

https://bramat.no/kosthold/tester/2159-bramat-tester-pastasaus-2016#rema1000-pastasaus

Anonymkode: a7df9...53d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Mutti med parmesan og Mutti med cili, og så den litt nyere Dolmioen ekstra krydret med chili. Men jeg synes at Dolmio gir mer halsbrann, mistenker mer eddik i de uten at jeg har sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager som oftest selv, men hvis jeg kjøper på glass så liker jeg arrabiata sausen til eldorado! Eneste jeg har smakt som jeg liker og billig er den og 😛 

Anonymkode: 02db0...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...