Gå til innhold

12 årig jente skutt og drept på bensinstasjon i Sverige


nord og ned

Anbefalte innlegg

Utviklingen i Sverige er skummel. Kulen var ment for to gjengmedlemmer. Og nå venter vi spent på SV-tantenes bortforklaringer, og spørsmål om hva jenta gjorde ute så sent.

Lykke til Sverige. 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/70EM2W/tolv-aar-gammel-jente-doed-etter-skyting-paa-bensinstasjon-i-sverige

Ifølge kilder til Expressen skal målet for skytingen trolig ha vært to menn knyttet til et kriminelt nettverk. Mennene skal ha vært i området da skytingen skjedde.

– Vi ble kalt til stedet og fant en tolv år gammel jente som var hardt skadd av skuddsår, som senere døde av skadene, sier Caroline Paasikivi, som er politiets områdesjef i Stockholm.

I Norsborg er innbyggerne sjokkert over drapet.

– Det er forferdelig. Noen ganger kommer man hit med barna, nå tør man ikke det. Datteren min er tolv år. Denkulen kunne truffet hvem som helst, sier Anod Samir, som bor i nærheten av bensinstasjonen, til Aftonbladet.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første tanke var æresdrap. Det viste seg å være mislykket gjengoppgjør.

Sverige er fortapt. Folka der er gale.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta ble skutt på en bensinstasjon i 03.30 tiden? 

Hva gjør en 12-åring på en bensinstasjon på den tiden? Merkelig 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, CaspertheGh0st skrev:

Jenta ble skutt på en bensinstasjon i 03.30 tiden? 

Hva gjør en 12-åring på en bensinstasjon på den tiden? Merkelig 

Hva var det jeg skrev i åpningsinnlegget...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva gjør en 12-13 åring ute kl 03.30? 

Jeg tenkte først at hun kanskje hadde stukket av hjemmefra, eller var med familien sin som var på ferie/gjennomreise og som hadde stoppet for å fylle drivstoff. 

Nå tenker jeg æresdrap....? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, CaspertheGh0st skrev:

Jenta ble skutt på en bensinstasjon i 03.30 tiden? 

Hva gjør en 12-åring på en bensinstasjon på den tiden? Merkelig 

Det kan være mange grunner for et barn å være på en bensinstasjon midt på natta. For eksempel familien er på vei et sted og har stoppet for å fylle bensin, barna har våknet og gått ut av bilen. Eller at en av foreldrene jobber der nattevakt og jenta var med vedkommende istedet for alene hjemme. Det kan være mange og gode grunner, så det er unødvendig å fokusere på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doug Heffernan
2 timer siden, Callisto83 skrev:

Det står i "VG direkte" i dag at jenta gikk tur med hunden.

 

Tur med hunden 03:30 og 12 år hvor er foreldrene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Storebjørn skrev:

Tur med hunden 03:30 og 12 år hvor er foreldrene hennes?

Det kan man sannelig lure på, kanskje det er ferie og hunden trengte å lufte seg?

Det er uansett totalt uakseptabelt. Uansett når på døgnet man er på en bensinstasjon, så skal man ikke risikere å havne i kryssilden mellom gjenger som skyter på hverandre.

Trist og si det, men det begynner å bli så mange grusomme nyhetssaker fra Sverige at det går inn ett øre og ut det andre på ganske kort tid. Sverige er på vei til å bli det nye lovløse episenteret i Europa føler jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, CaspertheGh0st skrev:

Jenta ble skutt på en bensinstasjon i 03.30 tiden? 

Hva gjør en 12-åring på en bensinstasjon på den tiden? Merkelig 

Som tidligere nattevakt på bensinstasjon kan jeg love deg at det er ofte barn innom iløpet av hele natten. Spesielt i ferietider. De har kanskje kjørt langt, og skal bare inn på toalettet og er ofte bare halvveis våkne. 
 

Uansett, så spiller det jo INGEN rolle hvorfor hun var der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp Botskyrka-nätverket og les om gjengen de de var ute etter hører til i. Skremmende!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret på denne utviklingen må være mer kaker, kaffe og gode samtaler mellom politi og gjenger. Det må bygges forståelse og tillit mellom de ulike aktørene slik at misforståelser kan unngås i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...