Gå til innhold

Tungpult / lettpult

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En helt vanlig dame som kan få orgasme lett. En veldig pen dame som trenger bruke vibratoren sin. Hvem velger du.

Anonymkode: b8a4c...a09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et spm.!! 😂😂

Anonymkode: 194bb...5d4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente: For en tittel på innlegget!! 😂😂😂

Anonymkode: 194bb...5d4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hun ser ut eller om hun bruker vibrator er jo irrelevant når det gjelder hvem jeg liker best.

Anonymkode: d349b...902

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hehe antar du mener hvem det er mest givende å ha sex med 😅 isåfall den pene for ONS, og den som er bra i senga (får lett orgasme) for varig forhold.

Men i realiteten ville nok andre ting avgjort naturligvis.

Anonymkode: 54f13...c72

• Liker 3
Skrevet

Bruker ikke 90 prosent vibrator, da?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe antar du mener hvem det er mest givende å ha sex med 😅 isåfall den pene for ONS, og den som er bra i senga (får lett orgasme) for varig forhold.

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Mente for varig forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aldri vært typen som kan velge og vrake på jentefronten. Så problemstillingen er ikke realistisk for min del. 

Nå har jeg vært sammen med den samme dama i 15 år. En av grunnene til at jeg bestemte meg for at jeg ville satse på henne var at hun får lett orgasme sammen med meg. Det gir meg selvtillit og trygghet i sexlivet. 
Min forrige kjæreste fikk (nesten) aldri orgasme sammen med meg. Sexlivet døde ut etterhvert og til slutt måtte jeg avslutte forholdet. 

Så på en måte har jeg da valgt en helt vanlig dame som lett får orgasme fremfor en helt vanlig dame som ikke så lett får orgasme. Det er selvfølgelig andre grunner også til at et forhold fungerer og et annet ikke.

Anonymkode: f83e9...d3d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på hva som betyr mest. Se pen ut eller og være lett å ha sex med. 

Skrevet

Herregud. For et latterlig spørsmål. Er det kjipt å ikke få orgasme, TS? Skjønner det kan være vanskelig, men ikke la bitterheten ta overhånd. 😉

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En helt vanlig dame som kan få orgasme lett. En veldig pen dame som trenger bruke vibratoren sin. Hvem velger du.

Jeg velger ikke dame, men jeg tilpasser meg for dem jeg får... Foranger egentlig ingenting, men jeg har mye ønsker😍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg velger ikke dame, men jeg tilpasser meg for dem jeg får... Foranger egentlig ingenting, men jeg har mye ønsker😍

Hvis du kunne velge?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da hadde jeg valgt hun som ville ha meg😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Da hadde jeg valgt hun som ville ha meg😅

Begge vil ha deg. Du må velge en.

Skrevet

Da tar jeg ho med vibratoren, men jeg vil bruke den på henne når hun er fastbundet...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en pen dame og får lett orgasme.... Det tar fra 1 min til 3😏 Må holde meg  litt for å forlenge sex

Anonymkode: 8ae60...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, da folkens!

Dette kalles et hypotetisk spørsmål - om hva som er den viktigste egenskapen av utseendet og seksuelle ferdigheter - og dermed behøver man ikke tenke i år og dag på hvordan dama ellers er, eller om hun vil være sammen eller ikke.

Det blir som å spørre pent ansikt/lubben vs ordinært ansikt/slank. 

Selv ville jeg gått for førstnevnte - med mindre hun da var like trang i nøtta som folk her inne. 

Anonymkode: 5d05d...c8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en pen dame og får lett orgasme.... Det tar fra 1 min til 3😏 Må holde meg  litt for å forlenge sex

Anonymkode: 8ae60...d09

Good for you! 👏🏻👏🏻👏🏻

Må si det kan tidvis bli litt kjedelig med damer som kommer i løpet av sekunder....men det er uansett virkelig mye enklere enn de som sliter med å komme! 

Anonymkode: 5d05d...c8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så heldig å være sammen med ei som både er vakker og kommer lett.

Anonymkode: fb018...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...