Gå til innhold

Synlig beruset farmasøyt surret rundt gråtende i byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva farmasøyter gjør på fritiden er kun dems egen sak, men å opptre synlig beruset i uniform er ikke greit. Det setter kjeden i et dprlig lys. Som sjef hadde jeg gitt vedkommende en advarsel hvis jeg oppdaget dette.

Anonymkode: 7b51b...733

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar, hun hørtes jo fortvilet ut. Jeg ville kanskje ringt politiet så de kunne hjulpet henne. Men det høres jo ut som hun var relativt oppegående siden hun klarte å gå og også i kontakt med noen på telefon. Personer i alle yrker kan ha et rusproblem. Her har det tydeligvis bikket over og går nå utover jobb (siden hun ikke engang har fått skiftet). 

Anonymkode: 94cf4...ff3

For farmasøyter er det faktisk ikke et alternativ. Farmasøyter med rusproblem mister ikke bare jobben med retten til å jobbe med farmasi i fremtiden.

Anonymkode: 7b51b...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du asperger mon tro?

Anonymkode: 5cee1...2a7

Hvorfor spør du om det? 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, det hadde jo sikkert skjedd noe alvorlig...? 

Anonymkode: 910b5...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke yrker tenker du det er akseptabelt å ha for å kunne ruse seg på fritiden?

Anonymkode: 99a5b...571

Poenget her var at hun hadde apotekuniform med navneskilt der det sto at hun var farmasøyt og navnet hennes. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget her var at hun hadde apotekuniform med navneskilt der det sto at hun var farmasøyt og navnet hennes. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

Så det er altså klærene som er problemet? 

Anonymkode: 99a5b...571

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Pipaluk skrev:

Kanskje uniformen er stjålet fra et sted? at hun som bar den ikke jobber på apotek? Kanskje et slags kostyme? kl var 23, var det nattåpne apoteker der?

Ja det er nattåpent apotek i nærheten, men det er ikke apotek 1. Bussen hun gikk av kom fra utenfor byen.

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville meldt dette til lederen hennes.

Anonymkode: aecf5...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville meldt dette til lederen hennes.

Anonymkode: aecf5...c4b

Jeg vet ikke hvem som er sjefen hennes eller hvilket apotek hun jobber på. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ntrane skrev:

Hvilken by var dette?

Bergen

Anonymkode: d1d04...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Stakkars dame! Vanskelig å vite om dette var et engangstilfelle eller om det har skjedd/kommer til å skje igjen. Tror jeg hadde sendt en Mail til apotek1-ledelsen og gitt alle beskrivelsene jeg hadde. 

Anonymkode: cbea0...be5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke håpe at du gjør feil og driter deg ut en dag.

Anonymkode: a92a6...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det høres litt utrolig ut at hun skulle være ruset og fortsatt ha på seg apotekuniformen . De fleste har litt mer yrkesstolthet enn som så. Så jeg hadde tenkt som deg ts, at noe var galt. Eller at hun var syk. Tror jeg hadde ringt politi . Kanskje hun trengte hjelp.

Anonymkode: f9fb0...8ef

Har du det jævlig nok så er hva du har på deg fullstendig urelevant. Blir du feks utsatt for et brått dødsfall i nær relasjon eller får beskjed av legen din at du har uhelbredelig kreft så gir du totalt faen i om du går i jobbuniform eller ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Halvgæren skrev:

Har du det jævlig nok så er hva du har på deg fullstendig urelevant. Blir du feks utsatt for et brått dødsfall i nær relasjon eller får beskjed av legen din at du har uhelbredelig kreft så gir du totalt faen i om du går i jobbuniform eller ikke. 

Ja det vet jeg, men jeg reagerte på at hun var ruset mens hun hadde uniformen på. Hadde hun kun grått men ellers virket edru/nykter hadde jeg tenkt mer som deg. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke håpe at du gjør feil og driter deg ut en dag.

Anonymkode: a92a6...d8a

Hadde jeg surret rundt ruset i min arbeidsuniform, hadde jeg nok mistet jobben. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt så bekymret at jeg nok hadde ringt de ulike apotekene j nærheten og spurt om de hadde en ansatt med det navnet som sto på navneskiltet hennes, og spurt om hun hadde det bra. Og fortalt at jeg så henne i dårlig forfatning, og at hun nok trenger litt ekstra støtte fra gode kolleger. 

Anonymkode: fd2b7...260

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville blitt så bekymret at jeg nok hadde ringt de ulike apotekene j nærheten og spurt om de hadde en ansatt med det navnet som sto på navneskiltet hennes, og spurt om hun hadde det bra. Og fortalt at jeg så henne i dårlig forfatning, og at hun nok trenger litt ekstra støtte fra gode kolleger. 

Anonymkode: fd2b7...260

Jeg husker ikke navnet, for det var et navn jeg ikke har hørt før men det hørtes øst europeisk ut. Språket hun snakket på i tlf hørtes også østeuropeisk ut. Det jeg husker best var at det sto farmasøyt under navnet hennes. 

Hun gikk av en buss som kom inn til byen, så da må det være et apotek 1 utenfor sentrum. 

Det er et apotek 1 på kjøpesenteret her jeg bor, men der hadde jeg kjent henne igjen. 

Ts

Anonymkode: d1d04...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...