Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor - er den verdt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke strimler osv mer. Fungerer denne bra for dere? Tips og erfaringer? :)

Anonymkode: 3ef6c...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fungerer bra dersom man har relativt stabil syklus. Testene til monitorene koster jo litt, så om man må teste opptil 20 dager som jeg måtte en periode da syklusen min var helt på styr så blir det veldig dyrt. Men vet andre med litt mer stabil EL som har likt å bruke denne. Slipper å tyde stimler. Men det gjør man jo forsåvidt dersom man kjøper vanlige CB-digitale tester også, så det er jo et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Den fungerer bra dersom man har relativt stabil syklus. Testene til monitorene koster jo litt, så om man må teste opptil 20 dager som jeg måtte en periode da syklusen min var helt på styr så blir det veldig dyrt. Men vet andre med litt mer stabil EL som har likt å bruke denne. Slipper å tyde stimler. Men det gjør man jo forsåvidt dersom man kjøper vanlige CB-digitale tester også, så det er jo et alternativ.

Tester man hver dag? Fra cd1? 

 

Anonymkode: 3ef6c...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tester man hver dag? Fra cd1? 

 

Anonymkode: 3ef6c...48e

Nei, da har man mensen. På en normal 28 dagers syklus er det vanlig med EL på dag 14. Men så er det få som er gjennomsnittlig. Det vanlige er å starte testingen rundt CD10. Tester helt frem til man får positivt.

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tester man hver dag? Fra cd1? 

 

Anonymkode: 3ef6c...48e

Nei, da har man mensen. På en normal 28 dagers syklus er det vanlig med EL på dag 14. Men så er det få som er gjennomsnittlig. Det vanlige er å starte testingen rundt CD10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes den var verdt det. Går an å kjøpe på finn og. 

Anonymkode: 3c7e7...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...