Jump to content
AnonymBruker

Clearblue fertilitetsmonitor - er den verdt det?

Recommended Posts

AnonymBruker

Orker ikke strimler osv mer. Fungerer denne bra for dere? Tips og erfaringer? :)

Anonymkode: 3ef6c...48e

Fortsetter under...

Amatariel

Den fungerer bra dersom man har relativt stabil syklus. Testene til monitorene koster jo litt, så om man må teste opptil 20 dager som jeg måtte en periode da syklusen min var helt på styr så blir det veldig dyrt. Men vet andre med litt mer stabil EL som har likt å bruke denne. Slipper å tyde stimler. Men det gjør man jo forsåvidt dersom man kjøper vanlige CB-digitale tester også, så det er jo et alternativ.

AnonymBruker
2 timer siden, Amatariel skrev:

Den fungerer bra dersom man har relativt stabil syklus. Testene til monitorene koster jo litt, så om man må teste opptil 20 dager som jeg måtte en periode da syklusen min var helt på styr så blir det veldig dyrt. Men vet andre med litt mer stabil EL som har likt å bruke denne. Slipper å tyde stimler. Men det gjør man jo forsåvidt dersom man kjøper vanlige CB-digitale tester også, så det er jo et alternativ.

Tester man hver dag? Fra cd1? 

Amatariel
Posted (edited)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da har man mensen. På en normal 28 dagers syklus er det vanlig med EL på dag 14. Men så er det få som er gjennomsnittlig. Det vanlige er å starte testingen rundt CD10. Tester helt frem til man får positivt.

Edited by Amatariel

Amatariel
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da har man mensen. På en normal 28 dagers syklus er det vanlig med EL på dag 14. Men så er det få som er gjennomsnittlig. Det vanlige er å starte testingen rundt CD10.

AnonymBruker

Ja, synes den var verdt det. Går an å kjøpe på finn og. 

Anonymkode: 3c7e7...057

Annonse