AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Del Skrevet 1. august 2020 Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! Anonymkode: 438ef...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Del Skrevet 1. august 2020 Testen som jeg tok nå.. Anonymkode: 438ef...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Del Skrevet 1. august 2020 Nei det er ikke for seint. Anonymkode: b1129...c3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Del Skrevet 1. august 2020 Tror ikke testen jeg tok i går var 100% positiv når jeg ser dagens... Så frustrerende å ikke rekke å ha sex når man har EL altså! 😢 oppdaget EL-slim for 1. gang siden jeg sluttet på prevensjon i gårkveld. Også ble det ingen sex... jækla dritt!!! Anonymkode: 438ef...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Del Skrevet 1. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! Anonymkode: 438ef...020 eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt: .Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet. -Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning Anonymkode: d658d...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Del Skrevet 1. august 2020 Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. Anonymkode: d217c...caf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Del Skrevet 1. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. Anonymkode: d217c...caf Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn Anonymkode: f85cb...8ae 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Del Skrevet 1. august 2020 Han vil ikke ha barn men later som. Anonymkode: 384f5...fe5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Del Skrevet 1. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn Anonymkode: f85cb...8ae En ordentlig mann har alltid lyst. Anonymkode: d217c...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Del Skrevet 1. august 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt: .Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet. -Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning Anonymkode: d658d...520 Han trenger ikke å være inni deg i 5 min, å du trenger heller ikke ligge i 20 min etterpå.med rumpa opp...... Dette er ikke bevist at har noe effekt. Det eneste det kan føre til er uvi, noe du ikke har lyst på😂 De sædcellene som når frem til egget er ikke de som renner ut igjen alikevell🙈 Anonymkode: db4a6...cbd 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Del Skrevet 1. august 2020 Ja det er det jeg også trodde - helt til jeg ble sammen med han hær for 8 år siden... 😆 Her er det jeg som alltid vil. men tusen takk for oppmuntrende og motiverende ord.. Anonymkode: 438ef...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Del Skrevet 1. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! Anonymkode: 438ef...020 Det er først når testen er negativ igjen at du får eggløsning så det er fortsatt håp Anonymkode: 5817f...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Del Skrevet 1. august 2020 Er ikke det best å ha sex hver annen dag? Anonymkode: db25b...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. august 2020 #14 Del Skrevet 3. august 2020 På 1.8.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev: Er ikke det best å ha sex hver annen dag? Anonymkode: db25b...a1c Det er kun hvis man ikke vet når man har EL. Om man ikke tester og kartlegger den bør man ha annenhver dag for å være sikker på å treffe på noen av de fertile dagene. Men om man VET når EL er så vet man også automatisk når man har de 5 fertile dagene. Og da bør man ha sex så mye som mulig innenfor disse dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #15 Del Skrevet 20. januar 2023 Alltid best med masse sex, hihi Anonymkode: 8ba0c...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 20. januar 2023 #16 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2020 den 13.40): Ja det er det jeg også trodde - helt til jeg ble sammen med han hær for 8 år siden... 😆 Her er det jeg som alltid vil. men tusen takk for oppmuntrende og motiverende ord.. Anonymkode: 438ef...020 hihi dilemma, kjenner meg igjen😝 Ville bare hatt sex så mye som mulig både med og uten eggløsning? til slutt så må det jo gå veien tenker jeg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå