Gå til innhold

For seint? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. 
Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? 
 

Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! 

Anonymkode: 438ef...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke testen jeg tok i går var 100% positiv når jeg ser dagens... Så frustrerende å ikke rekke å ha sex når man har EL altså! 😢 
oppdaget EL-slim for 1. gang siden jeg sluttet på prevensjon i gårkveld. Også ble det ingen sex... jækla dritt!!!  

Anonymkode: 438ef...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. 
Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? 
 

Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! 

Anonymkode: 438ef...020

eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt:
.Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet.
-Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. 
Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. :) :) :)

https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning

Anonymkode: d658d...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. 

Anonymkode: d217c...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. 

Anonymkode: d217c...caf

Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn

Anonymkode: f85cb...8ae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke ha barn men later som.

Anonymkode: 384f5...fe5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn

Anonymkode: f85cb...8ae

En ordentlig mann har alltid lyst. 

Anonymkode: d217c...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt:
.Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet.
-Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. 
Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. :) :) :)

https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning

Anonymkode: d658d...520

Han trenger ikke å være inni deg i 5 min, å du trenger heller ikke ligge i 20 min etterpå.med rumpa opp...... Dette er ikke bevist at har noe effekt. Det eneste det kan føre til er uvi, noe du ikke har lyst på😂 De sædcellene som når frem til egget er ikke de som renner ut igjen alikevell🙈

Anonymkode: db4a6...cbd

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg også trodde - helt til jeg ble sammen med han hær for 8 år siden... 😆 Her er det jeg som alltid vil.

men tusen takk for oppmuntrende og motiverende ord.. 

Anonymkode: 438ef...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. 
Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? 
 

Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! 

Anonymkode: 438ef...020

Det er først når testen er negativ igjen at du får eggløsning så det er fortsatt håp

Anonymkode: 5817f...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det best å ha sex hver annen dag? 

Anonymkode: db25b...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.8.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Er ikke det best å ha sex hver annen dag? 

Anonymkode: db25b...a1c

Det er kun hvis man ikke vet når man har EL. Om man ikke tester og kartlegger den bør man ha annenhver dag for å være sikker på å treffe på noen av de fertile dagene. Men om man VET når EL er så vet man også automatisk når man har de 5 fertile dagene. Og da bør man ha sex så mye som mulig innenfor disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 1.8.2020 den 13.40):

Ja det er det jeg også trodde - helt til jeg ble sammen med han hær for 8 år siden... 😆 Her er det jeg som alltid vil.

men tusen takk for oppmuntrende og motiverende ord.. 

Anonymkode: 438ef...020

hihi dilemma, kjenner meg igjen😝 Ville bare hatt sex så mye som mulig både med og uten eggløsning? til slutt så må det jo gå veien tenker jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...