Jump to content
AnonymBruker

For seint? :(

Recommended Posts

AnonymBruker

Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. 
Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? 

Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! 

Anonymkode: 438ef...020

Fortsetter under...

AnonymBruker

Testen som jeg tok nå.. 

image.jpg

AnonymBruker

Nei det er ikke for seint. 

Anonymkode: b1129...c3d

AnonymBruker

Tror ikke testen jeg tok i går var 100% positiv når jeg ser dagens... Så frustrerende å ikke rekke å ha sex når man har EL altså! 😢 
oppdaget EL-slim for 1. gang siden jeg sluttet på prevensjon i gårkveld. Også ble det ingen sex... jækla dritt!!!  

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde positiv eggløsningstest i gårkveld - men mannen sovnet og det ble ikke noe sex. 
Sjekket nå med ny EL-test, og den er enda positiv. Er det forseint å ha sex i kveld og i morgen..? 

Jeg blir så himla frustrert over mannen som ikke forstår at man må ha sex de dagene her og ikke neste uke 😏 Også blir han skuffa når jeg får mensen?! Argh!!! 

eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt:
.Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet.
-Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. 
Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. :) :) :)

https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning

Anonymkode: d658d...520

AnonymBruker

Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. 

Anonymkode: d217c...caf

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vekke han for sex på natten da. Hvilken mann er det egentlig som ikke orker sex? 😅 Har jeg enda ikke opplevd etter 20 år med samme mann. 

Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn

Anonymkode: f85cb...8ae

AnonymBruker

Han vil ikke ha barn men later som.

Anonymkode: 384f5...fe5

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexistisk kommentar må jeg si... litt sånn «enkelt» å påstå at alle menn er sex-maskiner fordi de er menn

Anonymkode: f85cb...8ae

En ordentlig mann har alltid lyst. 

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eggløsning skjer rett etter at testen går fra positiv til negativ eller rettere sagt:
.Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter LH-økningen og derfor er LH-økningen en god indikator på maksimal fertilitet.
-Egget kan kun befruktes i opptil 24 timer etter eggløsning. 
Så hopp i høyet både i dag, i morgen og søndag. Husk at han er inni deg 5min etter utsløsning og kanskje heve bekkenet litt i 20min med ei pute under rumpa etter sex, funka som smurt på alle våre barn. :) :) :)

https://no.clearblue.com/hvordan-bli-gravid/hva-er-egglosning

Anonymkode: d658d...520

Han trenger ikke å være inni deg i 5 min, å du trenger heller ikke ligge i 20 min etterpå.med rumpa opp...... Dette er ikke bevist at har noe effekt. Det eneste det kan føre til er uvi, noe du ikke har lyst på😂 De sædcellene som når frem til egget er ikke de som renner ut igjen alikevell🙈

Anonymkode: db4a6...cbd

AnonymBruker

Ja det er det jeg også trodde - helt til jeg ble sammen med han hær for 8 år siden... 😆 Her er det jeg som alltid vil.

men tusen takk for oppmuntrende og motiverende ord.. 

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er først når testen er negativ igjen at du får eggløsning så det er fortsatt håp

Anonymkode: 5817f...c85

AnonymBruker

Er ikke det best å ha sex hver annen dag? 

Anonymkode: db25b...a1c

Annonse

Amatariel
På 1.8.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Er ikke det best å ha sex hver annen dag? 

Anonymkode: db25b...a1c

Det er kun hvis man ikke vet når man har EL. Om man ikke tester og kartlegger den bør man ha annenhver dag for å være sikker på å treffe på noen av de fertile dagene. Men om man VET når EL er så vet man også automatisk når man har de 5 fertile dagene. Og da bør man ha sex så mye som mulig innenfor disse dagene.