Gå til innhold

Jeg gjorde noe dumt/bra ang å se seg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok et bilde av meg selv naken. Da fikk jeg se hvordan jeg ser ut. Med klær på lurer jeg meg selv. 

Gått ned 8 kg, men kunne ikke tro det. Rett å slett litt deppa i dag. 

Litt sånn er det vits å fortsette? Mye igjen. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 41797...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt tankegangen. Du er misfornøyd med det du ser og lurer på om det er vits i å fortsette? Hva tenker du alternativet er da? La være å gjøre noe med det fordi du er misfornøyd med det du ser? Gå opp igjen?

Ser liksom ingen større grunn til å fortsette enn akkurat det 🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sammenlignet bilder før og etter 8 kilo?

Hvor mye skal du ned?

Men enig med personen over, det er jo en kjempeboost til å fortsette! 8 kilo er veldig bra, da er det bare å fortsette den gode jobben du allerede gjør. Resultatene kommer. Fortsett med bilder, sammenligning blir gøy etterhvert 😊

Mulig du er mer kritisk selv også, å at det egentlig er større forskjell enn du legger merke til. 

Anonymkode: dd0e5...8da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er fornøyd og blir deprimert av å se på deg selv, og du ikke vil bli undervektig av å fortsette, så er det jo bare å fortsette :) men øv på å elske deg selv som du er også.

8 kg er jo mye! Kan du trene styrke for å bygge opp kroppen samtidig? 

Anonymkode: bd1a3...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i god gang, og burde jo absolutt fortsette dersom du er så misfornøyd! Gi opp er vel det siste du ønsker? Jeg forstår ikke tankegangen. 

Anonymkode: b0e13...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har "mye igjen" så er ikke 8 kg noe som vil vise noe særlig. Fokuser på målet ditt, og dropp nakenbildene til du er i mål.

Anonymkode: 27de6...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilbakemeldingene deres. Setter pris på. 

Ble veldig destruktiv og lei meg i går. Så kjenner at det skal jeg ikke gjøre igjen. 

Dere har rett. Å gi opp er jo helt feil når jeg ikke er fornøyd, men målet virket så langt vekke og at man hører at kroppen jobber i mot seg når man har vært overvektig. Så fristet å bare spise chips og synes synd på seg selv. Spiste ikke chips, men synes synd på leg selv. 

I dag ny dag og gjort meg klar til tur ut i solen og håper at gårsdagens tristhet er forbi og jobbe videre mot målet, vil ihvertfall ned 10 kg til så får vi se. 

Anonymkode: 41797...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva veier du og hvor høy er du? Jeg tenker at det blir litt feil og negativt å tenke at kroppen jobber mot deg når du er overvektig. Du går mye raskere ned når vekten er høy. Du kan spise mye mer og fortsatt gå ned, enn andre som veier mindre i utgangspunktet. Tenk på den følelsen du fikk av å se deg selv, tenk om du istedenfor kunne være fornøyd og stolt? Det er verdt det!!

Anonymkode: b0e13...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...