Gå til innhold

Får deres barn lov å drikke energidrikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnet mitt er to, og vi prøver å få han til å slutte å sove ettermiddagslur for at han skal være trøttere på kvelden. Så han får litt energidrikk i flasken sin som vi blander ut med vann. Funker gull det, han trenger ikke å sove på ettermiddagen de gangene han får det. Virker også som han synes det er godt, for han strekker seg ofte etter min redbull og vil smake ❤

Anonymkode: 93bb4...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt er to, og vi prøver å få han til å slutte å sove ettermiddagslur for at han skal være trøttere på kvelden. Så han får litt energidrikk i flasken sin som vi blander ut med vann. Funker gull det, han trenger ikke å sove på ettermiddagen de gangene han får det. Virker også som han synes det er godt, for han strekker seg ofte etter min redbull og vil smake ❤

Anonymkode: 93bb4...ec2

Det var en gang et ......, som likte rock 'n roll. :roll:

Anonymkode: 4196e...5d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt er to, og vi prøver å få han til å slutte å sove ettermiddagslur for at han skal være trøttere på kvelden. Så han får litt energidrikk i flasken sin som vi blander ut med vann. Funker gull det, han trenger ikke å sove på ettermiddagen de gangene han får det. Virker også som han synes det er godt, for han strekker seg ofte etter min redbull og vil smake ❤

Anonymkode: 93bb4...ec2

Kjeder du deg litt, kanskje? 😂

Anonymkode: 5e82f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. De har aldri spurt om dette heller... Ingen av oss foreldre har heller smakt det. Håper 17 åringen heller begynner å drikke øl enn det skvipet der! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nektet stesønnen min å kjøpe det da han begynte å spørre etter det som 11-åring.

Nå er han 14 og kjøper så fort han får mulighet, men jeg synes ikke noe om det. Det får bli opp til far og mor.

Anonymkode: f237f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt er to, og vi prøver å få han til å slutte å sove ettermiddagslur for at han skal være trøttere på kvelden. Så han får litt energidrikk i flasken sin som vi blander ut med vann. Funker gull det, han trenger ikke å sove på ettermiddagen de gangene han får det. Virker også som han synes det er godt, for han strekker seg ofte etter min redbull og vil smake ❤

Anonymkode: 93bb4...ec2

:ler::ler::ler:

Anonymkode: 29e7c...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på dette selv i går, datteren på 13 var i butikken med noen venninner. Tre hadde kjøpt Monster, ikke min og ei til som heller ikke fikk lov. Gikk på dem, og så at det stemte og. 

Håper ikke det er vanlig at så unge ungdommer får lov å drikke det her. 

Anonymkode: f625c...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi har hatt noen diskusjoner om det, for det er visst kult. 

Jeg er visst på kanten småhysterisk mot slikt, men de er iallefall ikke uvitende om hvorfor dette ikke er bra. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter helt til baby var 4 måneder før hun fikk koffein (som disse energidrikke er fulle av). Synes ikke noe om at de får det når de er altfor små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skalperud skrev:

12 år, NEI! Men kompisene får lov, så det er litt utfordrende! 

Samme her,og mas hele tiden,men gir ikke etter der nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...