Gå til innhold

Begravelse, bør man ha strømpebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal i begravelse til uka, og foreløpig er det meldt ganske varmt vær. Har funnet en sort knelang kjole i skapet. Men bør man ha strømpebukse? Sort? Hudfarget? 

Anonymkode: 42f3f...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden kjolen rekker knærne tenker jeg det er innenfor å få uten strømpebukse dersom det er veldig varmt. 

Viss det er kjøligere enn det er meldt hadde jeg gått for en svart tynn nylonstrømpe. 

Anonymkode: a0ffc...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den går over knærne er det innafor å droppe strømpebukse, men dekker den ikke knærne er den hakket kort og MÅ ha strømpebukse 

Anonymkode: eb722...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal i begravelse til uka, og foreløpig er det meldt ganske varmt vær. Har funnet en sort knelang kjole i skapet. Men bør man ha strømpebukse? Sort? Hudfarget? 

Anonymkode: 42f3f...8de

Nei. Ha på deg det du vil, Ts. Stol på meg: ingen bryr seg om hva du har på deg i begravelse. Møt opp i dongeri og rosa sommerbluse - ingen som helst bryr seg. Og ingen kommer til å glane på anklene dine for p se om du har strømpebukse på (dersom de gjør det kan du fike til dem og kalle dem en gammel gris. Høyt. I kirka.)

Anonymkode: a4829...464

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk på det, dette betyr ikke noe i en begravelse.

Anonymkode: 9b02d...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bildene fra Finkens begravelse og må si jeg synes det så best ut når damene hadde strømpebukse. 

Anonymkode: e4fce...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så bildene fra Finkens begravelse og må si jeg synes det så best ut når damene hadde strømpebukse. 

Anonymkode: e4fce...35f

Enig, og der var det både med og uten. Men med tok seg best ut i den settingen.

Anonymkode: 27daa...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ha på deg det du vil, Ts. Stol på meg: ingen bryr seg om hva du har på deg i begravelse. Møt opp i dongeri og rosa sommerbluse - ingen som helst bryr seg. Og ingen kommer til å glane på anklene dine for p se om du har strømpebukse på (dersom de gjør det kan du fike til dem og kalle dem en gammel gris. Høyt. I kirka.)

Anonymkode: a4829...464

Seriøst? Jeg tror mange bryr seg. Og hvis de nærmeste etterlatte bryr seg, bør man respektere det. Begravelsen er tøff nok som den er. Bagatell? Kanskje det, men det koster så lite å ikke bringe støy inn i situasjonen.

ts, du bruker svarte strømpebukser.

Anonymkode: ef8fb...1c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for en tynn svart strømebukse

Anonymkode: b6646...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...