Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Den scenen der Mathias og partneren knuller i dusjen dritings. Uff

Anonymkode: 4fbe2...fe8

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha Amalie og Mathias UUUT! 

er det noen som ikke fortjener å vinne, så er det de....

Anonymkode: 99514...09d

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw folkens!

Det blir ny Pærra sesong i 2021! 

Og Triana fortsetter som programleder.... hu skal tydligvis ta med babyen sin til Mexico.

https://www.vg.no/rampelys/i/2dGke4/triana-iglesias-tar-med-babyen-til-paradise-hotel-kommer-til-aa-gaa-kjempebra

(Får håpe neste års sesong blir bedre en denne!!! for fyy så dårlig denne har vært)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men innspillinga begynner ikke i Januar... den begynner seinere på året... bare pga at babyen må være frisk nok til å reise.

Vi reiser ned såpass sent at babyen faktisk er gammel nok til å reise!"

Kanskje det heller er på tide med ny programmleder? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ny Pærra sesong i 2021! 

Og Triana fortsetter som programleder.... hu skal tydligvis ta med babyen sin til Mexico.

Tror jeg dropper å se på neste år. Samme konseptet fortsetter, samme programleder, samme passive produksjon og sikkert samme type nye deltagere som skal på badeferie for å finne kjærligheten. 

Det har vært så sykt lite underholdning siste årene at jeg melder pass. 

Anonymkode: 51f0e...63e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg ville se hvordan relasjonen mellom Lex og Simo skulle utvide seg videre! 💔

Anonymkode: 4a468...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg ville se hvordan relasjonen mellom Lex og Simo skulle UTVIKLE (😅) seg videre! 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert slik parbytte sermoni. Lex kommer sikkert inn igjen da😅

Anonymkode: 4d16f...923

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer sikkert slik parbytte sermoni. Lex kommer sikkert inn igjen da😅

Anonymkode: 4d16f...923

Eller Eileen. Alle som ryker denne uka får nok muligheten til å komme seg inn igjen.

Syns Mathias tok et veldig bra taktisk valg!! Selv om han ikke kom på idèen selv :lol:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg lurer veldig på hva denne Viaplay-satsningen har gjort med seertallene? 

Savner PH på tv jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Giselle

Kan noen svare meg på to ting:

1) Hvorfor får ingen hemmelige oppdrag lengre?

2) Hvorfor har de ikke pandoras eske? 

De tingene var jo noe av det som skapte litt liv og røre! Jeg regnet med at Trina og produksjonen leser disse innleggene her i og med at de er avhengig av seere og vil gi seerne det som folk vil se?! 🤨

Og please begynn å gi nykommere makt når de kommer inn. Ellers blir dem kasta rett ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Giselle skrev:

Kan noen svare meg på to ting:

1) Hvorfor får ingen hemmelige oppdrag lengre?

2) Hvorfor har de ikke pandoras eske? 

De tingene var jo noe av det som skapte litt liv og røre! Jeg regnet med at Trina og produksjonen leser disse innleggene her i og med at de er avhengig av seere og vil gi seerne det som folk vil se?! 🤨

Og please begynn å gi nykommere makt når de kommer inn. Ellers blir dem kasta rett ut igjen...

Anbefaler å se sesong 4 igjen. Mye morsommere når det var plandoras, flere deltagere (som IKKE kom inn igjen hele tiden), tvister som berørte folk helt tilfeldig, parsplitt på tirsdager, nesten alltid fredning på solo og hemmelige oppdrag. Ikke bare fest, knulling og rullering av maksimalt 15 deltagere om og om igjen. 

Anonymkode: c46d1...b94

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Amatariel skrev:

Syns Mathias tok et veldig bra taktisk valg!! Selv om han ikke kom på idèen selv :lol:

Jeg tenkte først på Alex egentlig, siden alle jentene er så gal etter han 😅 og han er godt likt av alle egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omtrent soden første episode har flere villet ha ut Maria. De har hatt flere muligheter, hvorfor blir hun ikke sendt hjem?

Anonymkode: f3ef5...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent soden første episode har flere villet ha ut Maria. De har hatt flere muligheter, hvorfor blir hun ikke sendt hjem?

Hun er jo i allianse med ganske mange der inne da. Når folk begynner å gå imot alliansen så er de også utsatt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns hun har roet seg litt siden starten. Og etterhvert som tiden går så merker de andre at det finnes andre sterkere spillere de vil ha ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro at det er like få dager på hotellet som det er episoder. Det skjer jo ikke noen ting! Har noen fått et eneste oppdrag, brev eller fordel iløpet av hele sesongen? Hva skjedde med kjipe valg? Nå kom alle jentene gratis gjennom hele semifinaleuka, det er en av de ukene som har pleid å innebære mest splitting, ofring, bytting av partnere og generelt kaos. 

"Dødens uke" som var nå, det skjedde jo ikke noe annet enn at lyset gikk litt av og på, og en gammel deltaker våknet fra de døde, slik som alle innsjekker. Dødens uke i sesong 9 og 11 var en masse deltakere som ble kastet ut av hotellet og ikke alle fikk komme tilbake. Nå sklir jo alle bare glatt gjennom og det er utrolig kjedelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...