AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #41 Skrevet 29. juli 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle her sier meningen sin, det er det som er poenget med tråden, og du spurte faktisk meg hva jeg mente. For en meningsløs måte å argumentere på😂 Hva du tror eller ikke tror om alderen min spiller ingen rolle, men basert på det du skriver tviler jeg ikke på at jeg iallefall er gamlere enn du er... Anonymkode: 3f829...985 Nå får du gi deg med all hersketeknikkene som du utføre i motargumente dine til @maskinisten Anonymkode: a2db2...6e2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #42 Skrevet 29. juli 2020 54 minutter siden, maskinisten said: Du er først i tidlig tjueårene, deretter er du «gamlere» enn meg? Nå må du bestemme deg. Jeg sier bare at du virker veldig, veldig ung i måten du argumenterer på. Jeg aner ikke hvor gammel du faktisk er. Anonymkode: 3f829...985
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #43 Skrevet 29. juli 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Nå får du gi deg med all hersketeknikkene som du utføre i motargumente dine til @maskinisten Anonymkode: a2db2...6e2 Hersketeknikker møtes med hersketeknikker. Fight fire with fire osv. Anonymkode: 3f829...985
maskinisten Skrevet 29. juli 2020 #44 Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier bare at du virker veldig, veldig ung i måten du argumenterer på. Jeg aner ikke hvor gammel du faktisk er. Anonymkode: 3f829...985 Hva med å ta tak i argumentene heller enn meg? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #45 Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 10.40, AnonymBruker skrev: Siden de er millioærer så har de vel råd til gebiss den dagen tennene er så ødelagt av syre at de må trekkes. Det er vel ikke så "harry". Anonymkode: 6b0e7...6b6 Både tenner og resten av skjelettet blir porøst. Ikke rart Norge er på toppen av benskjørhet så mye brus og energidrikker som drikkes her i landet. Anonymkode: 08642...8be
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #46 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har aldri tenkt på Redbull som noe som har en aldersgrense. Er 29 selv forøvrig. Er sjelden jeg drikker Redull, men en gang iblant når jeg skal på trening etter jobb, det er litt varmt og jeg vil ha koffein men ikke kaffe. Jeg har observert voksne på jobb som drikker Urge, julebrus utenom sesong (!) og Solrik. Har aldri tenkt at drikkevarer har en øvre aldersgrense, selv om noe fremstår mer eller mindre pussig. Anonymkode: e515f...a8a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #47 Skrevet 31. juli 2020 Redbull på sommer Kaffe på vinter Hele livet Anonymkode: bb4d0...f24
Unika Skrevet 31. juli 2020 #48 Skrevet 31. juli 2020 Hvorfor skriver dere at energidrikk er full av sukker? Jeg drikker mange ulike typer, også på jobb, men de er da sukkerfrie alle som en.... Vil tro de fleste drikker den sukkerfrie varianten, da lettbrus forøvrig er det som dominerer markedet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #49 Skrevet 31. juli 2020 Jeg ser på både energidrikker og brus som skikkelig harry. Sjelden jeg ser noen som drikker det i så fall får jeg automatisk fordommer. Til og med som pre workout syns jeg det er harry. Kan forstå at man «må» ha koffein for å holde seg våken innimellom, men oversøtet sølevann ser jeg ned på. Forøvrig drikker jeg ikke kaffe heller, men har forståelse for det, siden det er en kulturell sak her i landet - ikke minst på arbeidsplasser og på besøk Anonymkode: 8505d...7f9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #50 Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev: Hva i all verden er det med folk over 40 som drikker Redbull og lignende ? Flere damer på min arbeidsplass drikker dette nesten hver dag...jeg får et bilde av at det er de med lite i toppen som drikker dette? De starter dagen med det. Hva er greia? Syns de det er godt? Tøft? Ungdommelig? Blir de avhengig? Syns det er harry....😳😀 Anonymkode: 94033...782 Jeg er 31 år og drikker vekslesvis energidrikk uten sukker og kaffe. Ingen reagerer på det, er det aldersgrense på det?😂 Anser meg som oppegående. Anonymkode: ff676...9f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå