Gå til innhold

Voksne damer og redbull

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er det med folk over 40 som drikker Redbull og lignende ? Flere damer på min arbeidsplass drikker dette nesten hver dag...jeg får et bilde av at det er de med lite i toppen som drikker dette? De starter dagen med det. Hva er greia? Syns de det er godt? Tøft? Ungdommelig? Blir de avhengig? Syns det er harry....😳😀

Anonymkode: 94033...782

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det mon tro hende at de synes det er godt...? At de liker å få koffeinen sin på den måten, fremfor en kopp kaffe..? 

Herregud, hva folk skal henge seg opp i... 

Anonymkode: d81b8...b5f

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor drikker folk kaffe som en start på morgen?  

Av samme grunn det som drikker redbull. Jeg liker ikke kaffe og starter dagen med en energidrikk for å kikkstarte dagen + at det er godt. 

Er de som drikker kaffe født bak en låvedør de å kanskje 🤦

Anonymkode: d0f24...535

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:laugh: Takk for at du gav meg en god latter på morgenen. Tøft og ungdommelig? What? Visste det var en nedre aldersgrense, men ikke at det var en øvre...

Jeg drikker det av og til for å få en ekstra boost på dager jeg trenger det (liker ikke kaffe) og synes også det er godt. 

Anonymkode: 31793...ce0

• Liker 10
Gjest YtreYtterst
Skrevet

Jeg har alltid sett på energidrikker som litt trashy, og jeg vet det er urettferdig av meg. Har det samme synet på brus, og da spesielt Pepsi Max som enkelte drikker som om det var vann. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, YtreYtterst skrev:

Jeg har alltid sett på energidrikker som litt trashy, og jeg vet det er urettferdig av meg. Har det samme synet på brus, og da spesielt Pepsi Max som enkelte drikker som om det var vann. 

Ja det samme tenker jeg. Syns bare det er gøy å diskutere....veit jo at folk må gjør som de vil. Hvis man ser hvem som handler de største pakningene med pepsimax så kan man legge sammen to og to. Er litt frekk no men....🙊

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent like harry som kaffe. 

Anonymkode: 901f8...1b2

• Liker 1
Skrevet

Tenker du det samme om folk som drikker kaffe? 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det samme tenker jeg. Syns bare det er gøy å diskutere....veit jo at folk må gjør som de vil. Hvis man ser hvem som handler de største pakningene med pepsimax så kan man legge sammen to og to. Er litt frekk no men....🙊

Denne må du gjerne utdype. Jeg tenker det er mye mer økonomisk. En fire-, seks- eller åttepakning kan man jo også ha stående en god stund. Man må jo ikke drikke alt på en gang. ;) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mange har et stort behov for å sette aredbullen fremfor nesa di, akkurat som de er stolt over å drikke det. Det er noe harry over det, det er jo også veldig usunt? Noe som er en annen side av det...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. og hvilken sum kommer du til, da..? Etter hva du skriver her, antar jeg du kommer til omtrent fem? 

Folk i alle samfunnslag og alle aldre drikker pepsi max.

Foreldrene mine er stordrikkere, og drikker det hver dag. De tjener begge over millionen, er veltrente, og ikke akkurat det man ville kalt "harry".. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

.. og hvilken sum kommer du til, da..? Etter hva du skriver her, antar jeg du kommer til omtrent fem? 

Folk i alle samfunnslag og alle aldre drikker pepsi max.

Foreldrene mine er stordrikkere, og drikker det hver dag. De tjener begge over millionen, er veltrente, og ikke akkurat det man ville kalt "harry".. 

Uansett hvor rik og veltrent man er så er det harry å drikke brus hver dag.

Anonymkode: 3f829...985

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SPOCA said:

Tenker du det samme om folk som drikker kaffe? 

Og hvor mange antioksidanter er det er Red Bull igjen?

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det med folk over 40 som drikker Redbull og lignende ? Flere damer på min arbeidsplass drikker dette nesten hver dag...jeg får et bilde av at det er de med lite i toppen som drikker dette? De starter dagen med det. Hva er greia? Syns de det er godt? Tøft? Ungdommelig? Blir de avhengig? Syns det er harry....😳😀

Hvorfor er det et problem for deg at andre velger å drikke redbull?

Plager dette deg på noe som helst måte?

Blir arbeidsdagene dine ødelagt av det?

Blir du psykisk påvirket av det?

Har det hendt at du har måtte sykemelde deg fordi du ikke takler synet av en boks redbull etter som dine kollegaene drikker det hver dag?

Anonymkode: a2db2...6e2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor rik og veltrent man er så er det harry å drikke brus hver dag.

Er din mening. Jeg synes det er langt mer harry å henge seg opp i hvilke drikkevarer andre folk velger å innta. Så deg om det. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert ingen. Det var uansett ikke spørsmålet.

Poenget er at folk drikker Red Bull antagelig litt av samme grunnen som de drikker kaffe. De færreste jeg vet om drikker ikke kaffe grunnet antioksidantene, men grunnet koffeinet. 

Selv drikker jeg ingen av delene, men drikker Pepsi Max, nettopp pga koffeinet, og fordi det smaker godt. Og det er vel også et poeng: om man ikke liker kaffe velger man gjerne andre alternativer. ;) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mange drikker kaffe for antioksidantene sin del..? Er du i tillegg klar over at det faktisk ikke er vist noen helsefordeler ved å innta ekstra antioksidanter..? Og at kaffe faktisk har mange negative effekter på helsen også? Sånn til informasjon? Og at en kaffedrikk tilsatt masse fløte og siruper kan ha minst like mange kalorier som en red bull? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og hvor mange drikker kaffe for antioksidantene sin del..? Er du i tillegg klar over at det faktisk ikke er vist noen helsefordeler ved å innta ekstra antioksidanter..? Og at kaffe faktisk har mange negative effekter på helsen også? Sånn til informasjon? Og at en kaffedrikk tilsatt masse fløte og siruper kan ha minst like mange kalorier som en red bull? 

Poenget er at kaffe i moderate mengder er sunt. Red Bull er helt unødvendig, og noe man burde holde seg unna som et voksent og fornuftig menneske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er din mening. Jeg synes det er langt mer harry å henge seg opp i hvilke drikkevarer andre folk velger å innta. Så deg om det. 

Min mening ja, helt riktig og skarpt observert! Jeg henger meg ikke opp i noe som helst, men jeg har meninger om det meste ;) Jeg gjør helt sikkert ting som andre anser som harry også, og det plager meg ikke en millimeter. Brus- og energidrikk-folk blir derimot alltid mektig provosert av dette temaet, og det er jo også litt påfallende.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at kaffe i moderate mengder er sunt. Red Bull er helt unødvendig, og noe man burde holde seg unna som et voksent og fornuftig menneske. 

Haha, du høres ikke spesielt voksen ut selv når du kommer med sånne fordommer og vås ;) Antar du aldri spiser snop, kaker, eller annet som ikke er sunt, da ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Haha, du høres ikke spesielt voksen ut selv når du kommer med sånne fordommer og vås ;) Antar du aldri spiser snop, kaker, eller annet som ikke er sunt, da ;)

Se mitt forrige svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...