AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #21 Skrevet 29. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden er det med folk over 40 som drikker Redbull og lignende ? Flere damer på min arbeidsplass drikker dette nesten hver dag...jeg får et bilde av at det er de med lite i toppen som drikker dette? De starter dagen med det. Hva er greia? Syns de det er godt? Tøft? Ungdommelig? Blir de avhengig? Syns det er harry....😳😀 Anonymkode: 94033...782 Jeg tror jeg er både tøff, ungdommelig å kuuul når jeg drikker batteryen min🤩 (neida, jeg er ikke blitt så gammelkjærring at jeg drikker kaffe enda, men trenger litt koffein for å overleve etter nattevåk🥱) Burde kanskje vurdere å prøve du å? Du høres ut som du er morgengretten... Anonymkode: 9c40f...059 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2020 #22 Skrevet 29. juli 2020 Jeg har vært voksen lenge, har smakt en stor munnfull redbull en gang og fant det helt unødvendig å gjenta. Det smaker ikke godt rett og slett. En liten kaffekopp ved behov noen ganger pr. dag derimot; jatakk. 1
maskinisten Skrevet 29. juli 2020 #23 Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at kaffe i moderate mengder er sunt. Red Bull er helt unødvendig, og noe man burde holde seg unna som et voksent og fornuftig menneske. Anonymkode: 3f829...985 Ok boomer. Hva med alkohol, tobakk, godteri, snacks, kjeks, olje, bensin, diesel, kull, kjemikalier etc....? 3
WhiteSwan Skrevet 29. juli 2020 #24 Skrevet 29. juli 2020 Det fungerer vel på samme måte som kaffe. Ser ikke noe problem med å drikke det hvis det er det de synes smaker best.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #25 Skrevet 29. juli 2020 25 minutter siden, YtreYtterst skrev: Jeg har alltid sett på energidrikker som litt trashy, og jeg vet det er urettferdig av meg. Hvorfor er det urettferdig? Det gir inntrykk av at de har barnslig smak, blir lett påvirket av reklame og ikke bryr seg om kosthold. Anonymkode: 6f8c8...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #26 Skrevet 29. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at kaffe i moderate mengder er sunt. Red Bull er helt unødvendig, og noe man burde holde seg unna som et voksent og fornuftig menneske. Anonymkode: 3f829...985 Har du kilde på dette med kaffen? Anonymkode: 7afe7...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #27 Skrevet 29. juli 2020 Heisann . Jeg trekker meg ut av tråden...jeg skreiv kun det første innlegget. Virker som jeg traff et ømt punkt blant flere. Hilsen TS. Anonymkode: 94033...782
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #28 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du kilde på dette med kaffen? Anonymkode: 7afe7...ed2 https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/selv-sa-mye-som-atte-kopper-kaffe-kan-vaere-sunt/3423510015.html https://www.klikk.no/side3/vitenskap/kaffe-er-sunt-20-gode-grunner-for-a-drikke-kaffe-6816216 https://aktivtrening.com/sunn-mat/kostholdsrad/kaffeguide-her-er-den-sunneste-kaffekoppen Anonymkode: a2db2...6e2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #29 Skrevet 29. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, du høres ikke spesielt voksen ut selv når du kommer med sånne fordommer og vås Antar du aldri spiser snop, kaker, eller annet som ikke er sunt, da Anonymkode: d81b8...b5f Jeg synes det er nøyaktig like harry å spise snop og kaker hver dag også, bare så det er klart. Det burde ikke normaliseres å drikke sukkerdrikker eller spise godteri hver dag. Anonymkode: 3f829...985
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #30 Skrevet 29. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann . Jeg trekker meg ut av tråden...jeg skreiv kun det første innlegget. Virker som jeg traff et ømt punkt blant flere. Hilsen TS. Anonymkode: 94033...782 Tja, eller kan det rett og slett hende at folk bli provoserte av fordommer og intoleranse for at folk er forskjellige? At folk rett og slett blir provosert av at du starter en tråd som bygger oppunder det å være intolerant overfor andre mennesker og deres liv? Anonymkode: d81b8...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #31 Skrevet 29. juli 2020 Syreskader på tennene tenker jeg.. god inntektskilde for tannlegen. Anonymkode: 6b0e7...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #32 Skrevet 29. juli 2020 9 minutter siden, maskinisten said: Ok boomer. Hva med alkohol, tobakk, godteri, snacks, kjeks, olje, bensin, diesel, kull, kjemikalier etc....? Daglig inntak av de overnevnte er definitivt harry. Det er lenge siden det ble vedtatt at røyking er harry? Jeg er forøvrig i starten av tjueårene. Men kult at du har lært deg et nytt begrep du kan kaste ut "boomer". Anonymkode: 3f829...985
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #33 Skrevet 29. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drikker folk kaffe som en start på morgen? Av samme grunn det som drikker redbull. Jeg liker ikke kaffe og starter dagen med en energidrikk for å kikkstarte dagen + at det er godt. Er de som drikker kaffe født bak en låvedør de å kanskje 🤦 Anonymkode: d0f24...535 Ja dem er født der ja Anonymkode: 6b0e7...6b6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #34 Skrevet 29. juli 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: .. og hvilken sum kommer du til, da..? Etter hva du skriver her, antar jeg du kommer til omtrent fem? Folk i alle samfunnslag og alle aldre drikker pepsi max. Foreldrene mine er stordrikkere, og drikker det hver dag. De tjener begge over millionen, er veltrente, og ikke akkurat det man ville kalt "harry".. Anonymkode: d81b8...b5f Siden de er millioærer så har de vel råd til gebiss den dagen tennene er så ødelagt av syre at de må trekkes. Det er vel ikke så "harry". Anonymkode: 6b0e7...6b6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #35 Skrevet 29. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann . Jeg trekker meg ut av tråden...jeg skreiv kun det første innlegget. Virker som jeg traff et ømt punkt blant flere. Hilsen TS. Anonymkode: 94033...782 Snakk å være feig når du ble stilt til veggs😂 Da anbefaler jeg deg at du tenker deg 2 ganger om før du velger å trolle igjen, enn å ha en oppriktig og konstruktivt debatt om et tema som kan være problematisk eller interessant å diskuetere. Anonymkode: a2db2...6e2 3
maskinisten Skrevet 29. juli 2020 #36 Skrevet 29. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daglig inntak av de overnevnte er definitivt harry. Det er lenge siden det ble vedtatt at røyking er harry? Jeg er forøvrig i starten av tjueårene. Men kult at du har lært deg et nytt begrep du kan kaste ut "boomer". Anonymkode: 3f829...985 Men det er fortsatt lovlig. Og hva du anser som harry er da likegyldig for andre. Om du hadde vært i starten av tjueårene, noe du neppe er, så hadde du fått med deg at røyking har fått en oppsving og plutselig er kult og hipt igjen, fordi det er en del av 90-tallskulturen. Gjerne blandet med litt grønt for å lage en «Lucky Strike» da.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. juli 2020 #37 Skrevet 29. juli 2020 Ikke alle liker kaffe, og vil vel ha i seg litt koffein på den måten? Man kan jo også få dem uten sukker (til dem som bekymra seg for kalorier, ikke at det er så fryktelig mye kalorier i den med sukker heller).
maskinisten Skrevet 29. juli 2020 #38 Skrevet 29. juli 2020 6 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Ikke alle liker kaffe, og vil vel ha i seg litt koffein på den måten? Man kan jo også få dem uten sukker (til dem som bekymra seg for kalorier, ikke at det er så fryktelig mye kalorier i den med sukker heller). Da burde man heller drikke te. Energidrikke er virkelig ikke bra for kroppen, sukkerfri eller ei. Hilsen en som er altfor glad i det, men heller drikker kaffe.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #39 Skrevet 29. juli 2020 10 minutter siden, maskinisten said: Men det er fortsatt lovlig. Og hva du anser som harry er da likegyldig for andre. Om du hadde vært i starten av tjueårene, noe du neppe er, så hadde du fått med deg at røyking har fått en oppsving og plutselig er kult og hipt igjen, fordi det er en del av 90-tallskulturen. Gjerne blandet med litt grønt for å lage en «Lucky Strike» da. Alle her sier meningen sin, det er det som er poenget med tråden, og du spurte faktisk meg hva jeg mente. For en meningsløs måte å argumentere på😂 Hva du tror eller ikke tror om alderen min spiller ingen rolle, men basert på det du skriver tviler jeg ikke på at jeg iallefall er gamlere enn du er... Anonymkode: 3f829...985
maskinisten Skrevet 29. juli 2020 #40 Skrevet 29. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle her sier meningen sin, det er det som er poenget med tråden, og du spurte faktisk meg hva jeg mente. For en meningsløs måte å argumentere på😂 Hva du tror eller ikke tror om alderen min spiller ingen rolle, men basert på det du skriver tviler jeg ikke på at jeg iallefall er gamlere enn du er... Anonymkode: 3f829...985 Du er først i tidlig tjueårene, deretter er du «gamlere» enn meg? Nå må du bestemme deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå