Gå til innhold

Vært singel lenge og prøvd seg på dating igjen - fortvilet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 28 år, vært singel i tre år og ingen vil ha meg eller stifte familie med meg. Hvorfor finnes det ikke trofaste og ekte mennesker der ute? Har ellers ikke familie eller venner som stortsett bryr seg

Anonymkode: db590...333

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den opplevelsen av at mennene ikke vil ha barn, i hvert fall han siste jeg traff og begynte å få følelser for😪 han kunne ikke tilby giftermål heller. Det er de som har barn fra før som ikke ønsker barn og det er stortsett bare single menn med barn der ute på min alder. Da skjønner jeg ikke hvorfor de tar kontakt med meg. Når det står at jeg vil ha barn og ekteskap, men ikke bare sex. Mange er bare ute etter elskere også. Man møter mange flotte menn på gata, men de har ofte dame😪 føler jeg ikke fortjener noen. Her jeg bor bor det et par også, og må bli minnet på hvor ensom jeg er. Var forlovet og hadde samboer for tre år siden, han ville ha barn med meg og det var OSS og han investerte mye i meg som ingen andre menn gidder å vurdere engang. Og jeg må se hver dag ute på butikken eller gata og på sos medier at alle andre har dette her😭

Anonymkode: db590...333

 

55 minutter siden, Høyeheler skrev:

hvilken alders gruppe snakker vi om her. Er 30- 40 eller noen og 50. Og du selv da?

Hun skrev over hvilken alder hun er i. :) 

Anonymkode: 7296b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vondten slipper vettu :)  

Anonymkode: 990ab...518

Jeg håper det. Jeg har brukt det siste døgnet på å gråte. 😕 Og hodet mitt fyller seg opp med negative tanker som at han blant annet er glad for å bli kvitt meg. Skulle lage middag i stad og det kom noen tårer mens jeg lagde den. De kommer på de mest tåpeligste tidspunkt. 

Anonymkode: 7296b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hun skrev over hvilken alder hun er i. :) 

Anonymkode: 7296b...1f1

Det stemmer det. Fikk ikke det med meg sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Høyeheler skrev:

Det stemmer det. Fikk ikke det med meg sånn kan det gå.

Hehe. ;) 

Anonymkode: 7296b...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en leksjon av en venninne om hva det vil si å være forelsket! Vi snakket sammen leeenge i går. Jeg trodde ikke forelskelse var noe som kunne skjedd på så kort tid, men at det var noe som utviklet seg over lengre tid. Jeg har derfor antatt at jeg kun har vært betatt av han og alt det jeg følte er bare fordi at jeg er litt betatt (noe som har irritert meg grusomt). Vel, jeg tok feil. Jeg har aldri følt noe lignende før, men jeg har akseptert situasjonen nå. Det er greit med tårene og sorgen rett og slett fordi at han var spesiell for meg. ❤️ Tiden med han var varm, god og fin. Jeg håper jeg en gang vil være i en situasjon der jeg igjen kan bli forelsket. 

Anonymkode: 7296b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...