AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg har funnet ut at jeg har altfor mye fritid, som jeg kaster bort på meningsløse ting som å sitte å scrolle på mobilen eller se på Netflix. Det skal sies at jeg er relativt aktiv, i form av at jeg trener mye og går ofte turer i skog og fjell, men likevel har jeg altså mye tid til overs som jeg sliter med å fylle med noe meningsfylt og fornuftig. Jeg kunne gjerne tenke meg å gjøre noe praktisk i hjemmet og elsker DIY-prosjekter, men for tiden leier jeg leilighet (eier en leilighet i en annen by som jeg leier ut), noe som begrenser mulighetene for f.eks. oppussing. Jeg kunne også gjerne tenke meg å gjøre noe som er bra for miljøet, dyr eller andre mennesker, men sliter litt med å finne ut hva. Jeg har tidligere vært frivillig i flere ulike organisasjoner, men har liksom aldri funnet helt min greie. Som introvert tappes jeg fort for energi rundt andre mennesker, men vet også at jeg har godt av å utfordre meg selv på det området. Ellers er jeg glad i å lære nye ting, bruke kroppen og hodet og å ha mål å strekke meg etter. Noen som har noen tips til prosjekter som kunne passet meg? Anonymkode: 85d2b...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg ville kjøpt meg hytte🙂 En liten rønne langt inni skogen uten strøm og vann som du kan pusse opp og innrede akkurat som du vil. Er du heldig kan du finne en hytte med jakt- og fiskerett, hvis du liker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. juli 2020 #3 Del Skrevet 30. juli 2020 Fosterhjem for katter? Dyrebeskyttelsen sliter skikkelig nå om sommeren med hjemløse katter. Evt kan du være frivillig hos dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Del Skrevet 31. juli 2020 Plukke søppel i fjæra. Trim, frisk luft og nyttig i samme slengen. Lære deg å sy. Lappe klær eller sy om. Miljøvennlig og gøy. Anonymkode: f2fbd...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg er glad i å lese og strikke. Strikking kan fort bli litt dyrt, men det er gøy å lære seg nye oppskrifter og lage plagg som ingen andre har. Det er også utrolig koselig å gi bort ting jeg har strikket selv. Har kjøpt med symaskin og skal lære meg å sy snart. Anonymkode: 59c76...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillan Skrevet 31. juli 2020 #6 Del Skrevet 31. juli 2020 Hvis du liker dyr og er sporty kunne du kanskje tilby å lufte hunder? Ellers finnes det mye håndarbeid: hekle, brodering, og som nevnt strikking. Du kunne jo strikket "lommevenner" som deles ut til barn som er med ambulanse (søk eventuelt opp gruppa lommevenn på facebook). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. august 2020 #7 Del Skrevet 2. august 2020 Hva med noe ute? Lage steinbed i hagen med planter, snekre platt, snekre blomsterkasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 3. august 2020 #8 Del Skrevet 3. august 2020 Hva med å bli fadder eller noe i den duren/melde deg som frivillig i en eller annen organisasjon og sende hjemmesydde klær til baby og barn? Da kan du lære deg å sy, og ha et større "mål" med det, fordi du gjør det for et godt formål. Veldig gøy å redesigne og bruke restestoff til å lage noe nytt og fint! Bra for mennesker og miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
broadwaycappuchino Skrevet 7. september 2020 #9 Del Skrevet 7. september 2020 Hjelp andre! Bli besøksvenn for eldre, legg ut annonse om at du kan handle for de som ikke har så god tid/ er i risikogruppen, bli frivillig på språkkafé eller hos dyrebeskyttelsen. Røde kors og frivillig.no har veldig mange fine muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå