AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #41 Skrevet 29. juli 2020 Pene damer slipper unna med mye. Også svært dårlig oppførsel Anonymkode: 9d396...318 2
Antiviruset Skrevet 29. juli 2020 #42 Skrevet 29. juli 2020 På 27.7.2020 den 12.10, AnonymBruker skrev: Sukkersøte og alt for snille jenter blir raskt kjedelige. Anonymkode: e7157...d7a Slik snakker guttunger uten stor livserfaring. Ingen mennesker som er snille gjør de kjedelige uansett utseende. De som sier dette forteller alt om egen modenhet og evne til å aktivere seg selv, finne på ting, variere og leve livet. Om man ikke aktiviseres av en partner og alt er "tivoli" hele tiden så er det kjedelig. Dette er det unger og ungdommer som stort sett lider av, og noen av de drar det med seg langt inn i voksenlivet. Felles faktorer for slike er at det stort sett aldri gå an å bygge et langvarig solid forhold med de uansett om det er kvinner eller menn. Treffer jeg en snill og god kvinne kan hun kanskje virke "kjedelig" i starten. Så tar jeg initiativ til mye som jeg finner spennende, og gjør jeg dette med forståelse og forsiktighet blir hun stort sett med på det meste! Ja kan kanskje begynne og like det like godt som meg. Vips så har du en fantastisk god partner.
Brunello Skrevet 29. juli 2020 #43 Skrevet 29. juli 2020 Tror dette endrer seg litt etter at man har blitt ferdig med å rase fra seg på byen og er klar for en partner å få barn med.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #44 Skrevet 29. juli 2020 Som en godt voksen mann som har vært borti noen dramaqueens/bitcher. Holder meg langt unna, verste møkka jeg vet om. En partner som er likeverdig og utfordrer meg mentalt og som vi kan lære av hverandre og ha det koselig sammen, ja takk Anonymkode: 0ef9f...221
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #45 Skrevet 29. juli 2020 8 timer siden, Antiviruset skrev: Slik snakker guttunger uten stor livserfaring. Ingen mennesker som er snille gjør de kjedelige uansett utseende. De som sier dette forteller alt om egen modenhet og evne til å aktivere seg selv, finne på ting, variere og leve livet. Om man ikke aktiviseres av en partner og alt er "tivoli" hele tiden så er det kjedelig. Dette er det unger og ungdommer som stort sett lider av, og noen av de drar det med seg langt inn i voksenlivet. Felles faktorer for slike er at det stort sett aldri gå an å bygge et langvarig solid forhold med de uansett om det er kvinner eller menn. Treffer jeg en snill og god kvinne kan hun kanskje virke "kjedelig" i starten. Så tar jeg initiativ til mye som jeg finner spennende, og gjør jeg dette med forståelse og forsiktighet blir hun stort sett med på det meste! Ja kan kanskje begynne og like det like godt som meg. Vips så har du en fantastisk god partner. Tenker det er litt motsatt jeg. Tror gutter som er villige til å tørre og gjøre annerledes og ta sjanser er mye modigere-Og at dette ikke r er paga at du er ung og dum, slik som du avskriver dette. SYnes du tar en rask avskriving her ja, fordi det er mye spennende som du ikke kan oppleve rett og slett,hvis du aldri tør å sjekke grensa. Det å ta kontakt med nye mennesker,krever at du tør å tenke "hva om.." ect, og da er du men en gang en player eller bad girl/boy? Synes heller det er snakk om nettopp det at du faktisk skaper din egen hverdag, og at du lærer deg at ingenting skjer, hvis du selv ikke får det til å skje. Er du ikke villig til å teste komfortsonen, så går du kjem fra jobb og legger deg, drar på cafe og drikker kaffe- Thats it. Hvis det er ditt liv,så greit, men respekter at for meg så høres dette kjederlig ut. Nå var det ikke meg du siterte, og sier ikke at livet dreier seg om å være bitchy,men det er ike rart at du OPPFATTES som bitchy når du blir møtt med påstander som dette. Er mer dårlig match av verdier og perspektiver,men jeg dømmer ihvertfall ikke deg på samme måte Anonymkode: 96527...dfe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #46 Skrevet 29. juli 2020 On 7/27/2020 at 4:00 PM, AnonymBruker said: Det er jo dere som velger disse mennene, så dere kan bare takke dere selv. This. Men det vil du aldri få flere her inne til å innrømme.. Anonymkode: fdcfa...183
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #47 Skrevet 29. juli 2020 Heh, ingenting jeg liker så godt som å avvise bitcher. Foretrekker snille og jordnære jenter som ikke er opptatt av hva alle andre driver med. Anonymkode: 709d8...71d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #48 Skrevet 29. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh, ingenting jeg liker så godt som å avvise bitcher. Foretrekker snille og jordnære jenter som ikke er opptatt av hva alle andre driver med. Anonymkode: 709d8...71d Håper du innser at du kommer til å skade mange jordnære og snille damer på den måten i vanvare..mange, mange gode kvinner som har brent seg på være for snill, for tidlig og derfor møter menn med skepsis.. Anonymkode: adef5...534
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #49 Skrevet 29. juli 2020 På 27.7.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til en spesiell ting med dere menn.. Det er at dere elsker bitcher! Spesielt de pene gutta.. Jeg har mange gutte kompiser og kan bekrefte dette også.. Jeg kan beskrive meg selv som veldig pen, men jeg har en veldig snill personlighet... det strekker visst ikke nok i lengden. Jeg har hatt ekser som slår opp med meg og sier: Du er blennende vakker, alle menn stirrer på deg når vi går sammen.. men du er for snill, også dumper de meg🤦♀️ Hva faen liksom.. og mange jeg vet om av menn løper etter disse bitchene som kaller dem stygge ting og behandler dem dritt. (Nesten sånn som snille jenter liker drittsekker) kan noen forklare meg dette🤷🏼♀️ ? Anonymkode: 21b54...ce9 Ja, bitcher kan være interessante en stund, men aldri i lengden. Anonymkode: ee1a0...164
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juli 2020 #51 Skrevet 30. juli 2020 Jeg har hatt langt forhold med kvinne som kan betegnes som bitch. Det som var friskt i begynnelsen ble beskt etter hvert, og det endte med at jeg gjorde det slutt. Jeg vil heller ha en snill partner, men ikke en som er veik og ettergivende. Jeg trenger en person med ryggrad og integritet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #52 Skrevet 30. juli 2020 Jeg er snill og omsorgsfull. Opplever at menn liker det, min mann er attraktiv på alle måter, snill, smart, suksessfull, morsom, velstående, pen, muskuløs og trofast. Men ikke misforstå: Å være snill trenger ikke være det samme som en med trening, sofa og tv som hobby. Tror noen har en misoppfatning om at snill er det samme som kjedelig. Anonymkode: 046b3...8fe
Helvegen Skrevet 30. juli 2020 #53 Skrevet 30. juli 2020 Slikt gidder i hvertfall ikke jeg lenger. Har andre ting å bruke energien på. Prinsesser og "bitcher" kan andre få. -M/30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå