Gå til innhold

Menn ELSKER bitcher

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg HATER bitcher. Slike hormonstyrte dramaqueens holder jeg meg så langt unna jeg kan. 

Jeg ELSKER gode, snille og omtenksomme kvinner. De har jeg lyst å dele godheten min med. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som skrev dette er jente, og tror TS er inne på noe:)

Anonymkode: 96527...dfe

Inne på noe, på hvilken måte? At det finnes menn som passer beskrivelsen? 

Anonymkode: 713ae...765

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har lagt merke til en spesiell ting med dere menn.. Det er at dere elsker bitcher! 

Anonymkode: 21b54...ce9

En ting du sikkert kommer til å legge merke til med årene, er at mennesker er forskjellige. Én mann er ikke lik alle menn. Tro det eller ei.

Anonymkode: 713ae...765

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bitcher gjør meg faktisk sprengkåt! Tror det handler om at jeg liker dominerende damer både i senga og rundt meg generelt. Altså forstå meg rett, jeg mistrives som alle andre dersom jeg er sammen med ei som er psykopat. Jeg trenger ikke å høre hvor heldig jeg er som har henne hele tida, det er ikke greia. Når det er sagt så synes jeg bare at dominerende damer utstråler en rå seksualitet. Jeg burde egentlig slutte å synes dette ettersom at jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av forrige samboer, men er visst en greie jeg har... 

Når det er sagt så er søte og snille veldig trygge og gode. Jeg ville mye heller ha ei søt og snill dame som mor for mine barn dersom jeg fikk noen senere. Det er bare noe som tenner meg mer med bitches enn de snille... blir hard når jeg domineres nesten uansett setting. Tror ikke jeg er alene om det egentlig...

Anonymkode: a3377...f3b

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har lagt merke til en spesiell ting med dere menn.. Det er at dere elsker bitcher! Spesielt de pene gutta.. Jeg har mange gutte kompiser og kan bekrefte dette også.. Jeg kan beskrive meg selv som veldig pen, men jeg har en veldig snill personlighet... det strekker visst ikke nok i lengden. Jeg har hatt ekser som slår opp med meg og sier: Du er blennende vakker, alle menn stirrer på deg når vi går sammen.. men du er for snill, også dumper de meg🤦‍♀️ Hva faen liksom.. og mange jeg vet om av menn løper etter disse bitchene som kaller dem stygge ting og behandler dem dritt. (Nesten sånn som snille jenter liker drittsekker) kan noen forklare meg dette🤷🏼‍♀️ ?

Du går for gutter som vil ha fart, og spenning. Det er en dårlig match hvis du er rolig, og snill. Finner du mer balanserte menn, så vil du ikke oppleve samme problem. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

menn elsker ikke bitcher, det er bare tull. Drama får menn til å rømme. Derimot liker de kvinner med bein i nesa. De som har egne meninger og tør å stå for dem, også når andre er uenig. De som tør å si ifra. Og de liker helt klart kvinner som tør å ta initiativ.

Anonymkode: 880ef...286

• Liker 4
Skrevet

Overhodet ikke tilfelle. Jeg er veldig bevisst på dette og er rask til å utelukke de som viser tegn på dårlig mentalitet.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

menn elsker ikke bitcher, det er bare tull. Drama får menn til å rømme. Derimot liker de kvinner med bein i nesa. De som har egne meninger og tør å stå for dem, også når andre er uenig. De som tør å si ifra. Og de liker helt klart kvinner som tør å ta initiativ.

Anonymkode: 880ef...286

Dette er veldig sant. Noen menn tar nok ‘snillhet’ som manglende integritet, på lik linje med dørmatte, uten ryggrad eller det vi kvinner tenker på som tøffelhelt når det gjelder ‘snille’ menn og det blir kjedelig i lengden uansett hvor vakker dama er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inne på noe, på hvilken måte? At det finnes menn som passer beskrivelsen? 

Anonymkode: 713ae...7

Ja, det ligger mye sannhet i det og at menn liker bitcher og at but her Kansje kunne være kvinnoige versioner av bad Boys, når jeg tenker over det akkurat nå..  :)

Er gøy og spennende 0 møte på mennekser som tar å ta insj! Det er ihvertfall sånn jeg ser det! 

Tenker det handler i. I stilling verdier og preferanser på livsstil. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det ligger mye sannhet i det og at menn liker bitcher og at but her Kansje kunne være kvinnoige versioner av bad Boys, når jeg tenker over det akkurat nå..  :)

Er gøy og spennende 0 møte på mennekser som tar å ta insj! Det er ihvertfall sånn jeg ser det! 

Tenker det handler i. I stilling verdier og preferanser på livsstil. 

But her =bitches

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært så populær som etter jeg ble dumpet av samboer og hadde kjærlighetssorg, og bestemte meg for å gi faen i menn og være en sjarmerende flørt som jeg ikke legger noe i. Renner inn kjærlighetserklæringer til enhver tid, det er rett og slett litt spinnvilt. Kontra da jeg var mer stille, mindre flørtete, mer seriøs og jobbet for å få mannen, da var ingen interessert. Ikke er disse mennene bare ute etter sex heller. Eksen er også desp etter å få meg tilbake nå. Men bitch er jeg ikke, er snill med mennesker rundt meg, dog er jeg som sagt bare en flørt. 

Anonymkode: 79978...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så de mest attraktive guttene vil ikke ha deg?

Anonymkode: 48313...fc9

Joo? J

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Minesveiper skrev:

Du går for gutter som vil ha fart, og spenning. Det er en dårlig match hvis du er rolig, og snill. Finner du mer balanserte menn, så vil du ikke oppleve samme problem. 

Ts her- Men jeg er vill i senga.. jeg har en syk tankegang egt og.. så er ikke den «snille» kjedelige jenta.. jeg var mere kåt enn eksen... han klagde faktisk på at jeg var for kåt også😅

Skrevet

Omsorgsgenet er sexy 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo dere som velger disse mennene, så dere kan bare takke dere selv.

Anonymkode: f49e7...7de

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2020 den 10.38, WhiteSwan skrev:

Du virker høy på deg selv og litt sur. Min erfaring er at menn liker snille kvinner. Ingen liker en som er slem, eller bitch som du kaller det.

Det er jo ikke en følelse bak hva TS never, bare en observasjon. Er enig med TS, og det trenger ikke å være negativt ment. 

Er selv der hvor det er karakter å vise at du tør å stå for noe, nekter å gå for tøffel gutter selv, de går rett ut. 

Har opplevd dette selv fra gutter, og sosialt sett, så blir det den verdien du legger i deg selv som gjelder! jeg skal ta grep om meg selv ihvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

"Snille" jenter blir sett på som kjærestemateriale, på samme måte som snille gutter. Fuckboys og horer blir derimot kun sett på som ONS eller FF.

Anonymkode: d9ba5...f79

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Snille" jenter blir sett på som kjærestemateriale, på samme måte som snille gutter. Fuckboys og horer blir derimot kun sett på som ONS eller FF.

Anonymkode: d9ba5...f79

This 👆 Bitcher er ofte bedre i senga enn de snille. 

Anonymkode: db896...5a5

Skrevet
På 27.7.2020 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også at dette stemmer. Som snill og beskjeden dame er man ikke mye verdt. Jeg er bare «søppel» selv om jeg er litt over gjennomsnittet pen og slank. 

Anonymkode: 33b86...c31

Jeg digger søte, snille og sjarmerende damer som er empatiske og varme. Kjenner ikke igjen ts` beskrivelse i det hele tatt.

Ut ifra det du beskriver om deg selv er du jo en drøm.

Skrevet

Kan aldri komme på å ha sett eller kjenne til eksempler på dette fra den virkelige verden, så jeg vet ikke hvor utbredt eller reellt det egentlig er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...