Gå til innhold

Menn ELSKER bitcher

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til en spesiell ting med dere menn.. Det er at dere elsker bitcher! Spesielt de pene gutta.. Jeg har mange gutte kompiser og kan bekrefte dette også.. Jeg kan beskrive meg selv som veldig pen, men jeg har en veldig snill personlighet... det strekker visst ikke nok i lengden. Jeg har hatt ekser som slår opp med meg og sier: Du er blennende vakker, alle menn stirrer på deg når vi går sammen.. men du er for snill, også dumper de meg🤦‍♀️ Hva faen liksom.. og mange jeg vet om av menn løper etter disse bitchene som kaller dem stygge ting og behandler dem dritt. (Nesten sånn som snille jenter liker drittsekker) kan noen forklare meg dette🤷🏼‍♀️ ?

Anonymkode: 21b54...ce9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også at dette stemmer. Som snill og beskjeden dame er man ikke mye verdt. Jeg er bare «søppel» selv om jeg er litt over gjennomsnittet pen og slank. 

Anonymkode: 33b86...c31

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også at dette stemmer. Som snill og beskjeden dame er man ikke mye verdt. Jeg er bare «søppel» selv om jeg er litt over gjennomsnittet pen og slank. 

Anonymkode: 33b86...c31

Ta her- Jeg kan si at jeg er veldig sosial av meg og kommer godt overens med alle. Men mulig vi egt bare går etter feil menn altså

• Liker 3
Skrevet

Du virker høy på deg selv og litt sur. Min erfaring er at menn liker snille kvinner. Ingen liker en som er slem, eller bitch som du kaller det.

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til en spesiell ting med dere menn.. Det er at dere elsker bitcher! Spesielt de pene gutta.. Jeg har mange gutte kompiser og kan bekrefte dette også.. Jeg kan beskrive meg selv som veldig pen, men jeg har en veldig snill personlighet... det strekker visst ikke nok i lengden. Jeg har hatt ekser som slår opp med meg og sier: Du er blennende vakker, alle menn stirrer på deg når vi går sammen.. men du er for snill, også dumper de meg🤦‍♀️ Hva faen liksom.. og mange jeg vet om av menn løper etter disse bitchene som kaller dem stygge ting og behandler dem dritt. (Nesten sånn som snille jenter liker drittsekker) kan noen forklare meg dette🤷🏼‍♀️ ?

Nå skjedde det igjen :)  Du generaliserer alle menn i samme kategori! Det er feil, feil, feil alle dager i året. Snill er en vanskelig definisjon så akkurat det skal jeg ikke gå inn på!  Men jeg og mange andre menn liker ikke "bitcher" overhodet! Skygger langt unna de uansett hvordan jeg treffer de, og de trekkene kommer frem. Aldri om jeg vil tilbringe tid med en sånn kvinne selv om det oppstår en seksuell "kjemi". Det vil aldri skje. De aller fleste menn som er ute etter et fast varig seriøst forhold ser etter kvinner som er snille, gode, tålmodige og har gode verdier. Som faktisk oppfører seg som en kvinne, og ikke en full bryggesjauer fra 1930 tallet, bare kledd i dameklær og et fint utseende. Selv om du er snill, god og rolig så betyr ikke det at du passer sammen med alle seriøse menn heller. Det med "kjemi" må også stemme. Så selv om jeg er en snill, god og stabil mann så passer ikke jeg sammen med alle snille, stabile og rolige kvinner heller. Det er bare ikke slik dette fungerer.

Jeg må finne den rette snille, gode og stabile kvinnen som får de samme følelsene for meg, som jeg får for henne. Det er ikke alltid det klaffer. Sier en dame stygge ting til meg? Det er ferdig der og da om hun ikke ber om unnskyldning, eller jeg har fortjent hennes utsagn. Skjer det flere ganger? Over og ut. Jeg er snill, grei og stabil, men jeg er ikke dumsnill. Setter jeg ned foten så står den dønn plantet der, og da blir det et oppgjør, som med rene ord betyr at jeg ikke fortsetter forholdet. Ingen skal la seg behandle dårlig av en partner. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne , TS. Jo mer drama en dame lager, jo mer interessant er hun. Go figure!

Anonymkode: 2450f...f26

• Liker 3
Skrevet

Kanskje disse har en skjult submissiv side og liker å domineres av såkalte «bitches».

Eller så har de behov for litt mer kinky action enn det snille jenter ofte er villig til å gi.. Ser dere retter fokus på utseende her, med deres over gjennomsnittlighet. Realiteten er nok slik at utseende aldri kan bære et langtidsforhold. Men kortvarige gleder derimot 🙂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer bitch? Min oppfatning er at mange menn liker damer som er veldig utadvendte og frampå, spontane og uten hemninger. Der har jeg kommet til kort siden jeg er veldig beskjeden og innadvendt. Har opplevd at ekser gjerne har gitt oppmerksomhet til damer som er mer min motsetning.

Anonymkode: 4c477...4b1

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krake søker make.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig.

Jeg har noen kompiser som stadig vekk velge vekk snille og fine jenter for overjåla berter som behandler de dårlig.

Anonymkode: 84969...db8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi menn søker også forskjellig mental stimulans.  Akkurat som med tv. Noen kan se på kattevideoer dagen lang,  mens andre vil ha såpeopera, eller blod og drama. 

Anonymkode: bf2e9...5f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så de mest attraktive guttene vil ikke ha deg?

Anonymkode: 48313...fc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er både kjekk og ettertraktet, men har valgt å være med introverte, litt snåle, sosialt awkward'e og snille meg... 

😅

Anonymkode: b83d9...a06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sukkersøte og alt for snille jenter blir raskt kjedelige.

Anonymkode: e7157...d7a

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal en smellvakker kvinne ikke gå etter attraktive menn?

Anonymkode: adef5...534

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg ser det og etter at jeg har lest boken "Why men love bitches" så legges betydningene "dørmatte, naiv osv" i ordet snill, mens det i ordet bitch legges betydninger som "vet hva hun vil, bestemt osv". Menn med respekt for seg selv og andre, ønsker ei som står opp for seg selv og ikke en nikkedukke.

Anonymkode: d8d80...390

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mann og kan bekrefte dette.

Anonymkode: 7fc80...b0c

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager skal en smellvakker kvinne ikke gå etter attraktive menn?

Anonymkode: adef5...534

:klo:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter liker bad girls på samme måte som jenter liker bad guys tror jeg. Tenker det har noe med spillet å gjøre. At selv om du har kjæreste, så ønsker du å føle deg verdifull nok till at du fremdeles er verdt å måtte jobbe for å holdes på! :)

Anonymkode: 96527...dfe

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gutter liker bad girls på samme måte som jenter liker bad guys tror jeg. Tenker det har noe med spillet å gjøre. At selv om du har kjæreste, så ønsker du å føle deg verdifull nok till at du fremdeles er verdt å måtte jobbe for å holdes på! :)

Jeg som skrev dette er jente, og tror TS er inne på noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...