Gå til innhold

Teit å gå på kino alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er en 26 år gammel jente som faktisk har ingen venner, har en bekjent men er ikke alltid hun er ledig til å gjøre ting.

gledet meg til en film på kino som har kommet ut nå og tenkte å dra på filmen i dag. Blir man betraktet som en raring for å gå alene? 
😛

Anonymkode: 23563...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er aldri teit å gjøre noe alene uansett hva det skulle være. Så svaret er nei.

Anonymkode: 3992c...4cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri vært på kino alene, men høres godt ut! 

Anonymkode: 8b63c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ofte på kino alene. Jeg var nok veldig sosial før, men setter pris på å være mere alene nå. Så da blir det kinoturer også innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboeren min er over gjennomsnittet interessert i film, han drar alene på kino rett som det er. Ikke noe rart i det hele tatt. Man drar jo ikke på kino for å skravle uansett. Kos deg på kino du 😊 

Anonymkode: 4a2ed...74a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville såå gjerne se en film på kino, eksen min gadd ikke å være med så han tvang meg til å finne noen venninner å gå med. Ingen av dem kunne, og det var siste visning, så da tenkte jeg at Jaja, jeg går alene for jeg VIL se! Men neida, alle bare "omg du kan IKKE gå alene, stakkar blablabla". Så hva endte det med? At jeg ikke gikk alene, fikk ikke sett filmen på kino, og DET er teit det! 

Nå bare går jeg på kino, om jeg vil. Eller nå og nå, før korona da. 

Anonymkode: 54be1...e27

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke teit å gå på kino alene.

Om du er redd for å bli betraktet som en raring, så kan jeg si deg at det er ingen som bryr seg om du er der alene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid alene på kino. Har aldri lagt merke om andre gjør det. Legger bare merke til høylydte vennegjenger. Folk som går på kino for å snakke sammen, de er rare de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei det er ikke teit å gå på kino alene.

Om du er redd for å bli betraktet som en raring, så kan jeg si deg at det er ingen som bryr seg om du er der alene. 

Okei det er jo bra :)  da blir det kinotur i dag!😁

Anonymkode: 23563...2e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke teit, gjør det ofte. Var en gang da jeg kom mellom 2 kjærestepar som ikke så på filmen for å si det sånn...

Anonymkode: 103ba...d2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har bestemt deg nå, og det er bra :) Å gå på kino er noe av det beste man kan gjøre alene, egentlig. Man skal jo ikke skravle likevel mens filmen går. 

Jeg husker jeg var skikkelig usikker første gang jeg gikk alene på kino, men det var helt fint. Jeg begynte å tenke på om jeg noen gang hadde lagt spesielt merke til det før, om andre kom alene på kino. Det hadde jeg jo ikke. Folk er stort sett mest opptatt av seg og sitt. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Når jeg var yngre syntes jeg dette var kjempeskummelt! Samme med filharmoni, og å spise lunsj på kafé alene mens man handler. Men så utfordret jeg meg selv og prøvde, og nå er det nesten blitt slik at jeg ikke har lyst til å ta med meg andre som skal snakke og forstyrre opplevelsen. Lunsj med venninner er trivelig det, men kino og musikk med andre? Hmm kanskje ikke... 

Anonymkode: 3745d...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er egentlig ganske fornuftig å gå på kino alene. Du får ikke vært sosial mens filmen pågår uansett

Anonymkode: c2d2c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er som de andre sier, ikke noe rart. Synes det er ganske så deilig, jeg. Sitte der, spise mitt popcorn og kose meg med filmen. 

Anonymkode: a2dc3...ffb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...