Gå til innhold

Date flere samtidig i starten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.. Det er jo ikke noe du skylder andre når dere dater. Du høres kjip og kjedelig ut. 

At du bestemmer på forhånd er utrolig turn off. Du tillegger egenskaper og gjør antakelser, er skeptisk og kritisk til noe du ikke egnrtlig vet noe om. 

Slitsomt. 

Anonymkode: 8b2af...9b8

Ellers har fruen det bra? For meg må du date hele byen du bor i samtidig, du virker ikke som en som har etikk og moral og da forstår jeg at du foretrekker å være anonym. Tåler du ikke å høre andre sine betraktninger bør du heller aldri blande deg inn i en diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hendt at jeg har datet litt parallelt, kanskje fordi det har dukket opp et par stk somtidig som har vært interesserte og som har virket interessante for meg. Men om jeg bestemmer meg for å møte noen flere ganger etter 1-2 uskyldige dater, så dropper jeg selvfølgelig alle andre.. Men foretrekker helst en om gangen helt fra start. Lurt å ta en prat og passe på at dere er enige om sånne ting før man har sex osv.

Anonymkode: d46f8...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Antiviruset skrev:

Ellers har fruen det bra? For meg må du date hele byen du bor i samtidig, du virker ikke som en som har etikk og moral og da forstår jeg at du foretrekker å være anonym. Tåler du ikke å høre andre sine betraktninger bør du heller aldri blande deg inn i en diskusjon.

Alt bra her! :)

Tror du tok dette litt for personlig, var ihvertfall ikke meningen å støte deg! 

Joda, jeg lunne ha godt av å være mer aktiv i dating verden, foreløpig så er det stille-Er ikke før jeg finner noen itneressante at jeg slår til! :)

Anonymkode: 8b2af...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt bra her! :)

Tror du tok dette litt for personlig, var ihvertfall ikke meningen å støte deg! 

Joda, jeg lunne ha godt av å være mer aktiv i dating verden, foreløpig så er det stille-Er ikke før jeg finner noen itneressante at jeg slår til! :)

Anonymkode: 8b2af...9b8

Tok det ikke personlig på noen måte slik sett, synes bare at du var litt frekk :) Så måtte bare fyre tilbake en liten salve :) Vi er alle skrudd sammen slik at vi har våre preferanser, noen tåler en del angående det å date flere samtidig, andre ikke. Det får de to det gjelder finne ut av. Jeg finner meg ikke i det om jeg får vite om det da :) Selv gjør jeg det aldri, blir bare en suppe av det som aldri ender bra.d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antiviruset skrev:

Tok det ikke personlig på noen måte slik sett, synes bare at du var litt frekk :) Så måtte bare fyre tilbake en liten salve :) Vi er alle skrudd sammen slik at vi har våre preferanser, noen tåler en del angående det å date flere samtidig, andre ikke. Det får de to det gjelder finne ut av. Jeg finner meg ikke i det om jeg får vite om det da :) Selv gjør jeg det aldri, blir bare en suppe av det som aldri ender bra.d

Hvordan var jeg frekk? 

Prøver bare å forstå, derfor jeg spør. 

Anonymkode: 8b2af...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet ut av et langt ekteskap og har nå såvidt begynt å date. Er det normalt å date flere samtidig? Da snakker jeg helt uskyldig dating der man f.eks. går noen turer sammen, besøke hjemme hos i sofaen, bare helt uskyldig med en klem eller kanskje et kyss eller tre. Er på Tinder og Happn. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Ja, det er nok ganske normalt. Jeg drev også med multidating i den første fasen etter et langt ekteskap. Man må jo utforske litt, og ikke minst kjenne på friheten:)

Anonymkode: ee735...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Jeg gikk ut fra et langvarig forhold, og så naiv jeg var på datingmarkedet. Jeg trodde også at man bare datet en person, men lærte jo relativt raskt på ulike måter at disse damene jeg datet hadde flere på gang. Javel tenkte jeg, da gjør jo bare jeg også det. Nå opplever jeg at enkelte damer reagerer veldig sterkt når de spør om jeg dater flere, og jeg svarer ja. Da er de på hugget og graver og graver, jeg blir virkelig satt til veggs. Så kommer det etterhvert også frem at de også dater flere. Jo mer jeg mister troen, des flere dater jeg. 

Anonymkode: 8365d...f53

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg gikk ut fra et langvarig forhold, og så naiv jeg var på datingmarkedet. Jeg trodde også at man bare datet en person, men lærte jo relativt raskt på ulike måter at disse damene jeg datet hadde flere på gang. Javel tenkte jeg, da gjør jo bare jeg også det. Nå opplever jeg at enkelte damer reagerer veldig sterkt når de spør om jeg dater flere, og jeg svarer ja. Da er de på hugget og graver og graver, jeg blir virkelig satt til veggs. Så kommer det etterhvert også frem at de også dater flere. Jo mer jeg mister troen, des flere dater jeg. 

Anonymkode: 8365d...f53

Tror en del har ulike fremgangsmåter, noen gjør som det du gjorde å date en om gangen. Noe dater flere som du gjør, sikkert ligger med flere og kanskje begynner å bli godt kjent med flere, kanskje noen så stor grad at du kan tenke på det som flere små forhold. Men tror noen mener at de dater flere som i, har et stevnemøte hvor de sjekker om "er dette noen jeg vil date?" For om det er app så kjenner du dem ikke, du vet jo ikke om du liker dem til å møte dem på en romantisk måte, så date er ikke

💗date💗 men det er 🔎date📋

Nå er jo du en som også dater flere og ikke er trygg serriøs lengre. Men om du er åpen for å være mer serriøs med ei og hun sier hun møter flere, kanskje du kan spørre hva det innebærer? Å om hun ser for seg å finne noen å date eksklusivt med?  

Anonymkode: f10a5...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror en del har ulike fremgangsmåter, noen gjør som det du gjorde å date en om gangen. Noe dater flere som du gjør, sikkert ligger med flere og kanskje begynner å bli godt kjent med flere, kanskje noen så stor grad at du kan tenke på det som flere små forhold. Men tror noen mener at de dater flere som i, har et stevnemøte hvor de sjekker om "er dette noen jeg vil date?" For om det er app så kjenner du dem ikke, du vet jo ikke om du liker dem til å møte dem på en romantisk måte, så date er ikke

💗date💗 men det er 🔎date📋

Nå er jo du en som også dater flere og ikke er trygg serriøs lengre. Men om du er åpen for å være mer serriøs med ei og hun sier hun møter flere, kanskje du kan spørre hva det innebærer? Å om hun ser for seg å finne noen å date eksklusivt med?  

Anonymkode: f10a5...ea6

Slik de prøvde å gjøre til deg 😅

Men kommunikasjon er tingen.

Anonymkode: f10a5...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen klarer å date flere samtidig. Jeg klarer bare en av gangen. Da investerer jeg tid og følelser i han. Klarer ikke å fordele det på flere 

Anonymkode: 3efad...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater også èn av gangen. Man finner jo ganske raskt ut om man skal fortsette å treffes. Vil ikke ha masse «støy» som å date flere i den perioden. 
 

Anonymkode: 19733...d0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2020 den 11.25):

Jeg har kommet ut av et langt ekteskap og har nå såvidt begynt å date. Er det normalt å date flere samtidig? Da snakker jeg helt uskyldig dating der man f.eks. går noen turer sammen, besøke hjemme hos i sofaen, bare helt uskyldig med en klem eller kanskje et kyss eller tre. Er på Tinder og Happn. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Da bør man være åpen om at man ikke søker noe seriøst, og kun forholde seg til menn som er like deg selv - som heller ikke søker noe seriøst og dater flere samtidig.

Det er jaggu  "rart" folk får hpv og herpes i dag.

Hvis du søker noe seriøst å tror at det oppnås ved å sjonglere 3-4 ukjente menn samtidig, før du etter å ha pult den ene eller alle fire bestemmer deg for å gå videre med den "heldige utvalgte", så er en sånn logikk utelukkende forbeholdt en type folk.

Anonymkode: 7a4fe...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2020 den 22.53):

Det er ikke helt vanlig å ha sex med flere personer samtidig nei, du tilhører fåtallet.

Anonymkode: 16fee...16b

Er det ikke, så da dama tok med 2 venninger i senga da vi la oss så var det unormalt???

Anonymkode: b4bb1...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke, så da dama tok med 2 venninner i senga da vi la oss så var det unormalt???

Anonymkode: b4bb1...7b4

 

Anonymkode: b4bb1...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skrev med en fra Tinder i desember, møtte han i januar. Fant ut at vi ikke passet sammen. Tenkte da at det var dumt at jeg hadde kasta bort en måned på han, var jo andre bra menn som var interessert. Han var periodedranker, viste det seg.

Trykket liker på 10 stk Tinder som hadde likt meg. Fire svarte, begynte å kommunisere med dem. Tenkte at siden så mange som har trykket liker ikke svarer når man matcher, ( kanskje fordi de har noe på gang med noen andre allerede) kan jeg like godt prøve å kontakte flere, så får jeg se hva som skjer. Har ikke møtt noen, men har en avtale med en, og ser om noen vil møte meg/ om jeg vil møte dem i løpet av de  neste dagene, og tenker å evt treffe personen(e) en gang, og se hvordan kjemien er. Alle virker ok på melding, men hvem som vil møtes/ om noen vil møtes vet jeg ikke, foruten en som jeg skal på utstilling med.

 Ser etter første møte om det er noen som er interessante for et videre treff, for et forhold, og komme ikke til å treffe noen og ha sex, samtidig som jeg treffer andre.

Men i begynnelsen tenker jeg altså at det er ok, i bli kjent-fasen, før følelser og sånt er inni bildet. 

Anonymkode: 44988...88c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skrev med en fra Tinder i desember, møtte han i januar. Fant ut at vi ikke passet sammen. Tenkte da at det var dumt at jeg hadde kasta bort en måned på han, var jo andre bra menn som var interessert. Han var periodedranker, viste det seg.

Trykket liker på 10 stk Tinder som hadde likt meg. Fire svarte, begynte å kommunisere med dem. Tenkte at siden så mange som har trykket liker ikke svarer når man matcher, ( kanskje fordi de har noe på gang med noen andre allerede) kan jeg like godt prøve å kontakte flere, så får jeg se hva som skjer. Har ikke møtt noen, men har en avtale med en, og ser om noen vil møte meg/ om jeg vil møte dem i løpet av de  neste dagene, og tenker å evt treffe personen(e) en gang, og se hvordan kjemien er. Alle virker ok på melding, men hvem som vil møtes/ om noen vil møtes vet jeg ikke, foruten en som jeg skal på utstilling med.

 Ser etter første møte om det er noen som er interessante for et videre treff, for et forhold, og komme ikke til å treffe noen og ha sex, samtidig som jeg treffer andre.

Men i begynnelsen tenker jeg altså at det er ok, i bli kjent-fasen, før følelser og sånt er inni bildet. 

Anonymkode: 44988...88c

Tenker det er greit, for deg er jo dette ukjente mennesker for øyeblikket. 

Anonymkode: f10a5...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...