Gå til innhold

Date flere samtidig i starten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet ut av et langt ekteskap og har nå såvidt begynt å date. Er det normalt å date flere samtidig? Da snakker jeg helt uskyldig dating der man f.eks. går noen turer sammen, besøke hjemme hos i sofaen, bare helt uskyldig med en klem eller kanskje et kyss eller tre. Er på Tinder og Happn. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er ganske vanlig, selv om folk her inne vil stemple det som meget negativt...  Men før man utvikler følelser for noen ser jeg ingen problemer med å ha et par alternativer, så  lenge man klarer å sjonglere det. Jeg vet ikke hvorfor folk tenker det er så negativt, selv tenker jeg at man skylder ingen noenting - før man evt begynner å bli seriøs på et vis. 

Anonymkode: f8c1e...c62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er å spille skittent. Du vil og bli stemplet som drittsekk. Treffer du noen som du får gjensidige følelser for, risikerer du at vedkommende snur på hælen om det kommer frem at du spilte på mange hester. Hvorfor i alle dager være så grisk at du skal ha alle på én gang, bare fordi du har vært i et langt ekteskap? Alle de du roter deg bort i har faktisk et følelsesliv der du kan såre veldig mange med egoismen din. Vær grei! Du ville heller ikke likt å treffe noen som holdt på med mange andre samtidig.

Anonymkode: 16e5e...fee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker så lenge det er snakk om en rusletur eller kaffe bør ikke dette være noe stress. Ingen kan nekte deg å stifte nye bekjentskaper.

Går du til sengs derimot så er dere exklusive mener jeg og da dater man bare den.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Hr.Aktiv her, så lenge det er «bli kjent»-dates så er det ok å treffe flere.

Har jeg sex med noen, kutter jeg ut evt andre.

Endret av Mia M
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres effektiv ut. Passer ikke for meg personlig men om det føles riktig for deg så kjør på. Dette kan du også ta opp under kaffepraten. Fortell om han du traff et par timer før og få litt råd om han du skal møte dagen etter.

Anonymkode: e82bb...c98

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid snakket med den/de jeg dater om dette, på første eller andre date.

Anonymkode: cbd05...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke det der med å date flere jeg.. er det så viktig med en kjæreste at man bare tar en hvis det ikke fungerer med den ene, så har man flere alternativer? Jeg vet ikke, kanskje jeg er rar, men jeg vil heller møte en person jeg får en kobling med, ikke bare lete etter en kjæreste. 

Anonymkode: b6d7b...66c

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg dater ikke mer enn to samtidig altså. Ingen klining eller seksuelle aktiviteter. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å snakke med flere på en gang og date flere på en gang, men det trenger man jo ikke gni inn da. Gjør det diskret uten å fortelle det til de andre. Etter sex bør man holde seg til den personen frem til man har avklart om det blir noe mer eller avslutter. 

Anonymkode: 2c567...fcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet ut av et langt ekteskap og har nå såvidt begynt å date. Er det normalt å date flere samtidig? Da snakker jeg helt uskyldig dating der man f.eks. går noen turer sammen, besøke hjemme hos i sofaen, bare helt uskyldig med en klem eller kanskje et kyss eller tre. Er på Tinder og Happn. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Ja. Date flere samtidig er helt vanlig. Det er ikke før dere tar opp det å bli eksklusive at du kan snakke om å kun date en person. I tillegg vil det være en viss tid som må gå før det snakket tas, i min verden. 

Anonymkode: 8b2af...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til man er i et forhold, er det helt greit å date andre, tenker jeg. 

Anonymkode: fe1e5...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo litt avhengig av hvor travelt enn har det med å finne ny og hvor mye sex man vil ha. Det vanligste er vel å date 2-3 i gangen.

Anonymkode: bbb86...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det du gjør funker for deg! Som noen over her skrev: ikke galt å stifte nye bekjentskaper. Etter en date eller to finner man jo fort ut om man passer sammen. I tillegg er folk ofte travle og det kan ta uker før man får den første daten, og da er det greit å ha noen alternativer i mellomtiden.

Anonymkode: f40b5...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke TS, men dere som sier nei, hva mener dere en skal gjøre da, når man lager seg profil på nettdating, så kommer man i kontakt med alt fra 2 til 20 liksom. Begynner å skrive med 3 og disse 3 vil jo snart møtes. Møter man 1 så skal man bruke tid, ukesvis kanskje mnd på denne personen for å bli kjent å se om det er noe fremtid med denne personen. Men de to andre og +2 til som også har vist interesse på nettdatingen, en kan ikke si til disse at nå dater jeg en, men funker ikke det, så tar jeg kontakt om 3 mnd liksom! Haha sier jeg da, reger med de mister interessen for en da

Anonymkode: 06be6...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samtidig, som i parallelt? Synes ikke noe om det. Noen enkeltmøter etter hverandre er selvsagt annet, men ikke å jevnlige møte flere person over tid.

Anonymkode: 32144...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet ut av et langt ekteskap og har nå såvidt begynt å date. Er det normalt å date flere samtidig? Da snakker jeg helt uskyldig dating der man f.eks. går noen turer sammen, besøke hjemme hos i sofaen, bare helt uskyldig med en klem eller kanskje et kyss eller tre. Er på Tinder og Happn. 

Anonymkode: 6d0c2...082

Dessverre så er det blitt normalt, ja. Misliker det sterkt siden det kan gi falske forhåpninger. Hater folk skal kaste bort tiden til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg egentlig?

Alle har en fri vilje så alle kan velge å gjøre som de vil. Vil du date 2 stk samtidig, så gjør du det. Vil du date 100 stk samtidig så gjør du det.

Vil du såre noen ved å date flere samtidig? Kanskje, men det er individuelt. Så da bør du jo spørre de du dater om hva de synes om det eventuelt.

Når det gjelder hva som er normalt og ikke, er det ofte bra å ikke gjøre som normalen i denne verden.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lasox skrev:

Dessverre så er det blitt normalt, ja. Misliker det sterkt siden det kan gi falske forhåpninger. Hater folk skal kaste bort tiden til andre.

HVa mener du egentlig her? Når du udater en person, og dere er i det hele tatt på stadiet dating, så handler det om å bli bedre kjent. Det er alt.

Du skylder ikke den du dater noenting ,dere kjenner hverandre ikke så godt enda.. Hadde følt på at alt ble bestemt på forhånd dersom jeg ikke kunne date flere samtidig og dette ville vært veldig kontrollerende synes jeg. Jeg er jente forresten,hvis det har noe å si for deg.

Anonymkode: 8b2af...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...