Gå til innhold

Jeg er en drittkjærring, men jeg klarer ikke å være noe annet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han får frem det verste i meg, jeg er sur på han nesten hele tiden. Han er en av de snilleste jeg har møtt, og jeg får vondt av hvordan jeg er mot han, men jeg klarer ikke å være annerledes. Hodet mitt koker konstant i dette forholdet, og jeg savner å være alene. Jeg prøvde å gjøre det slutt i vinter, men han trodde vel ikke jeg mente det og flyttet aldri ut. Vi har det fint sammen, og krangler lite (bare jeg som er sur), men jeg skulle helst vært alene. Jeg får så vondt av hele situasjonen... Når han er borte håper jeg at han skal møte noen ny å glemme meg. Etter jeg prøvde å gjøre det slutt med han i vinter brukte han flere timer på å lage en scrapbook til meg. Jeg VET at jeg er "heldig" som har "funnet" en slik mann, men jeg vil heller leve alene. Siden vi er gode venner klarer jeg ikke å kaste han ut heller, det er som om jeg bare prøver å gjøre han lei av meg. Jeg støtter han og gjør mitt beste for å være en god venn, men trives best alene...

Hvordan skal jeg gjøre dette....?

Anonymkode: 496ef...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør det slutt og flytter ut, få det  overstått. Han fortjener ikke å måtte være sammen med en dritt kjetting, og du bør være alene siden det er det du har lyst til. 

Anonymkode: 98f78...d9b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, han høres ut som en typisk snill mann som får skrittet til å tørke ut

Anonymkode: e1119...76f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mishandle han mer. Han fortjener ikke å kaste bort livet på noen som er så ekkel mot stakkaren. Det er et godt menneske som bare fortjener det beste. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du åpner munnen og sier ærlig hvordan det er uten å være en sur drittkjerring? Om han da fortsetter å tro at dette er noe du ikke mener og prøver å ignorere/manipulere dine følelser slik at han blir boende, så synes jeg du bør revurdere hvorvidt han faktisk er snill eller bare lat... 

Anonymkode: 3e778...ac8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får frem det verste i meg, jeg er sur på han nesten hele tiden. Han er en av de snilleste jeg har møtt, og jeg får vondt av hvordan jeg er mot han, men jeg klarer ikke å være annerledes. Hodet mitt koker konstant i dette forholdet, og jeg savner å være alene. Jeg prøvde å gjøre det slutt i vinter, men han trodde vel ikke jeg mente det og flyttet aldri ut. Vi har det fint sammen, og krangler lite (bare jeg som er sur), men jeg skulle helst vært alene. Jeg får så vondt av hele situasjonen... Når han er borte håper jeg at han skal møte noen ny å glemme meg. Etter jeg prøvde å gjøre det slutt med han i vinter brukte han flere timer på å lage en scrapbook til meg. Jeg VET at jeg er "heldig" som har "funnet" en slik mann, men jeg vil heller leve alene. Siden vi er gode venner klarer jeg ikke å kaste han ut heller, det er som om jeg bare prøver å gjøre han lei av meg. Jeg støtter han og gjør mitt beste for å være en god venn, men trives best alene...

Hvordan skal jeg gjøre dette....?

Anonymkode: 496ef...ec2

Hva med å bo hver for dere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet deg en Kjell-simen?(fra Kevin Vaagenes parterapi)

Jeg hadde også blitt slik av en sånn mann. Jeg tror ikke det er bra for noen av dere. Han fortjener ei snill dame, du fortjener noen som kan utfordre deg litt.

Anonymkode: 2afd8...7bc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør det slutt og flytter ut, få det  overstått. Han fortjener ikke å måtte være sammen med en dritt kjetting, og du bør være alene siden det er det du har lyst til. 

Anonymkode: 98f78...d9b

Det er min leilighet...

Anonymkode: 496ef...ec2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva med å bo hver for dere?

Jeg skulle ønske det var et alternativ. Han flyttet inn før vi i det hele tatt hadde blitt enige om at vi hadde et forhold... Det kunne faktisk gått greit om vi bodde hver for oss, men det tviler jeg på at han går med på.. .Han maser bare om å kjøpe hus hele tiden... 

Anonymkode: 496ef...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du åpner munnen og sier ærlig hvordan det er uten å være en sur drittkjerring? Om han da fortsetter å tro at dette er noe du ikke mener og prøver å ignorere/manipulere dine følelser slik at han blir boende, så synes jeg du bør revurdere hvorvidt han faktisk er snill eller bare lat... 

Anonymkode: 3e778...ac8

Jeg har sagt det flere ganger uten å være drittkjerring, men han ignorerer det bare. Jeg føler meg ikke som meg selv lenger, for hodet mitt er bare et stort rot av å være med mennesker 24/7... Jeg er ikke en sosial person og da jeg var singel var jeg alene hele tiden for utenom når jeg var på jobb, og det var perfekt...

Anonymkode: 496ef...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Morpheus skrev:

Ikke mishandle han mer. Han fortjener ikke å kaste bort livet på noen som er så ekkel mot stakkaren. Det er et godt menneske som bare fortjener det beste. 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt han, for han holder fast i hvert minste hårstrå. Det er så vondt å lese det du skriver, for før anså jeg meg selv som et godt menneske, men nå føler jeg meg bare fanget og frustrert. Jeg er helt enig i det du skriver, jeg skulle ønske han sluttet å kaste bort tiden sin på meg som er ekkel mot han, men jeg blir ikke kvitt han. Jeg har flere ganger sagt hvordan jeg har det og at forhold ikke er noe for meg, men han ignorerer det bare. Jeg er virkelig ikke det menneske jeg ønsker å være når jeg er med han.

Anonymkode: 496ef...ec2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt han, for han holder fast i hvert minste hårstrå. Det er så vondt å lese det du skriver, for før anså jeg meg selv som et godt menneske, men nå føler jeg meg bare fanget og frustrert. Jeg er helt enig i det du skriver, jeg skulle ønske han sluttet å kaste bort tiden sin på meg som er ekkel mot han, men jeg blir ikke kvitt han. Jeg har flere ganger sagt hvordan jeg har det og at forhold ikke er noe for meg, men han ignorerer det bare. Jeg er virkelig ikke det menneske jeg ønsker å være når jeg er med han.

Anonymkode: 496ef...ec2

Så det du egentlig har er en husokkupant som nekter å flytte. 

Jeg synes ikke det er snilt å ignorere det du sier og ikke respekterer dine ønsker, faktisk er det jo det motsatte av å være snill. 

Anonymkode: 3e778...ac8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske det var et alternativ. Han flyttet inn før vi i det hele tatt hadde blitt enige om at vi hadde et forhold... Det kunne faktisk gått greit om vi bodde hver for oss, men det tviler jeg på at han går med på.. .Han maser bare om å kjøpe hus hele tiden... 

Anonymkode: 496ef...ec2

Men da sier du ifra at det ikke funker for deg å bo sammen, fordi du trenger egentid. Enten bor dere hver for dere, ellers så må det bli slutt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Ikke rart du føler det sånn når han har elget seg inn på livet ditt og nærmest overtatt alt av privatliv, rom og space før du i det hele tatt har bestemt deg for hva dere to er! 

Han er sikkert en manipulerende, kontrollerende freak som egentlig ikke har respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg leser det du skriver, så skjønner jeg deg! Du kan ikke la han ignorere deg lenger! Gi han en frist og si at du bytter lås! Det er slutt, du er ikke lykkelig, ikke mer å diskutere. Han må ut!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en dritt kjerring. Jeg har også hatt en så snill man at jeg ble helt gal. Var en helt forferdelig tid for man slites mellom å burde føle seg takknemlig og glad og at man holder på å kveles. 
 

Min ex var snill men også manipulerende med sin snillhet. Han hadde en grunn til det og som han skjulte med løgn. Men det er en annen historie. 
 

Jeg ville bare si at jeg kjenner meg igjen med å føle meg som en drittkjerring pga snill mann. Det er jo bare det at forholdet ikke fungerer. Du må ta praten med han og be han flytte ut. Gjør det slutt på ekte.  

Anonymkode: 783d7...f76

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en form for selvskading? At du ikke lar deg selv falle til ro med denne snille mannen? 
 

jeg drar med meg et traume, og i dårlige perioder ønsker jeg alltid å skille meg. Og jeg har verdens beste mann. Jeg innbiller meg at jeg har det best alene, men det stemmer nok ikke.

Anonymkode: 657bc...1b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke påstå at han er snill når han ikke respekterer dine ønsker. En smule ego og manipulerene vil nok jeg påstå. Du må bare sette deg ned en dag, og si det rolig og ordentlig at det er slutt. Skjønner at det gode vennskapet nok og gjør ting veldig komplisert. Men ingenting godt kommer ut av å la det skure og gå. Du kommer jo og til og miste deg selv til slutt. Og nei du er ikke noen dårlig person. Du finner det bare vanskelig å si nei til en person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...