Gå til innhold

Estrid høvel - erfaringer?


sssssh!

Anbefalte innlegg


Ser reklame fir Estrid høvler over alt. Jeg har tenkt det bare er en hype. Noen som har prøvd og kan si om det var noe særlig forskjell fra vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den og den er en av de beste barberhøvelen jeg har hatt, nesten umulig å kutte seg med den pga den glir veldig godt og veldig godt blad. Skaftet på høvelen har litt tyngde i seg, noe som gjør at den ligger godt i hånda og er stødig under bruk

Barnerbladet er som sagt veldig bra, ikke så stort og dermed kommer man til overalt. Også liker jeg godt at man ikke behøver barberskum, mindre å dille med og mindre å bruke penger på. Og praktisk når man skal på tur, tar mindre plass. Barberbladet varer også ganske lenge før du trenger å bytte det

Eneste dumme er at nesten alle bloggere reklamerer for Estrid nå🙄 men jeg er uansett så fornøyd at jeg kommer til å fortsette med Estrid til tross for blogger-hypen 

Tror forresten det var Estrid som kom best ut i test i Tv2-hjelper deg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den forrige måned og synes den er behagelig, den sklir jo veldig fordi det er et slags såpestykke på bladet, noe jeg er ambivalent til. Greit på beina, men tør ikke å bruke den nedentil. Tar tid å bli vant til 

Anonymkode: 51921...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...