Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, denne saken er så hjerteskjærende❤️ Alltid trist når barn utsettes for slikt😢 Håper de finner den skyldige snart!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja grusomt. Kan være en tragedie innad, siden mannen som ikke var hjemme nå har svekket mistanke. Eller at det faktisk var en ulykke. 

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke politiet at det var moren som gjor det, og prøvde på selvmord etterpå? 🤔

• Liker 15
Gjest loveli
Skrevet (endret)

Stakkars barn, hvil i fred.

Endret av loveli
Skrevet
10 minutter siden, Rosasko skrev:

Tror ikke politiet at det var moren som gjor det, og prøvde på selvmord etterpå? 🤔

Syns jeg også leste det

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Syns jeg også leste det

Hvor står dette da? Leste at naboer Hadde hørt et hyl og gråting etterpå. Trist er dette uansett årsak😢

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Rosasko skrev:

Det var jo bare de tre i leiligheten og faren er løslatt. De får vel svar når moren blir avhørt. Stakkars barn.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med, og svar til det. 

_popcorn_, mod

• Liker 2
Skrevet

❤️

• Liker 1
Skrevet

Er det lov å spørre om hvor de kommer fra? Gjetter på de ikke er etnisk norske. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Joni123 skrev:

Moren er etnisk norsk

• Liker 25
Skrevet

Skremmende lik situasjon som hun i Nord Norge i fjor som druknet seg selv og barna 😥

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, Lucy calling skrev:

Skremmende lik situasjon som hun i Nord Norge i fjor som druknet seg selv og barna 😥

Ja, grusomt at dette skjer igjen så kort tid etter hendelsen i Tromsø. Hvorfor klarte ingen hjelpe denne moren? Stakkars barn :( 

• Liker 13
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Lucy calling skrev:

Første jeg tenkte også! 

også synes jeg det er litt rart at de holder kortene så tett til brystet. Dette vil spre seg i lokalmiljøet og ryktene bli mange😢😭

Endret av Ak90
  • Liker 6
Skrevet

Barna.. Hjertet mitt slår sprekker :cry3:

• Liker 8
Skrevet

Håper ikke barna led lenge eller forsto hva som skjedde. 

Utrolig trist. 

• Liker 29
Skrevet
6 minutter siden, Lucy calling skrev:

Hvis det stemmer at moren i Lørenskog er etnisk norsk, hadde disse to kvinnene sannsynligvis helt ulike grunner for å gjøre det de gjorde/er siktet for å ha gjort. Hun i Tromsø hadde vel bare timer før strøket på norsktesten og ville i løpet av kort tid vært på vei ut av landet enten hun ville eller ei, med eller uten barna. 

• Liker 29
Skrevet (endret)

Her står det litt om saken, alderen på barna etc. På TV sa de at faren kom til landet som 1-åring.

https://www.tv2.no/nyheter/11551101/

Tankene mine går til faren, håper han blir tatt godt vare på.

Endret av Nicoretta
  • Liker 15
Skrevet
2 timer siden, Joni123 skrev:

I følge flere aviser er mor etnisk norsk, far har utelandsk bakgrunn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...